eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Remont dróg w miejscowościach Wrocisławice, Jastrzębce oraz remont ul. Lipowej W miejscowości Komorniki



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087309 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg w miejscowościach Wrocisławice, Jastrzębce oraz remont ul. Lipowej W miejscowości Komorniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp_zap1@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg w miejscowościach Wrocisławice, Jastrzębce oraz remont ul. Lipowej W miejscowości Komorniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-591d8827-a108-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002626/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa i modernizacja dróg w miejscowościach wiejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036545/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-13/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167972,34 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1
„Remont drogi gminnej we Wrocisławicach”
Remont drogi polegał będzie na ułożeniu po istniejącym śladzie masy ścieralnej AC 11S o grubości 5 cm o powierzchni 1 001,21 m2
- nawierzchni pokryta bardzo zniszczoną nawierzchnią bitumiczną szerokości 4,0-6,0m,
- roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem o grubości 5 cm – 270 m2
- poboczy gruntowych nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm 398 m 2 o szerokości 0,5m,
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm 1 001,21m2 o długości 199 mb
- zjazdy nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 25 cm 38,66 m2 , warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm 38,66 m2

„Remont drogi gminnej w Jastrzębcach”
Remont drogi polegał będzie na ułożeniu po istniejącym śladzie, na płytach betonowych masy ścieralnej AC 11S o grubości 5 cm o powierzchni 1 062,60 m2
- nawierzchni pokrytej zbrojonymi z płyt betonowych szerokości 3,0-3,5m,
- poboczy gruntowych nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm 350m 2 o szerokości 0,5m,
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm 1 062,60m2 o długości 350 mb
Miejsce składowania i koszt utylizacji gruntu oferent wyceni indywidualnie.
Koszt organizacji ruchu zastępczego należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
Oferent do oferty dołączy kosztorys uproszczony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ i załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 126117,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2
„Remont ul. Lipowej w Komornikach”
Remont drogi polegał będzie na frezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią głębokość 6 cm, skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz ułożeniu po istniejącym śladzie masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 3 cm oraz masy ścieralnej bitumicznej AC11S grubości 4 cm o powierzchni 2 612,00 m2

- nawierzchni pokrytej bardzo zniszczoną nawierzchnią bitumiczną szerokości 4,0-6,0m,
- poboczy gruntowych nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm 630 m 2 o szerokości 0,5m,
- jezdnia warstwa wyrównawcza mineralno – asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm 2 612 m2 o długości 473,5 mb
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 2 612 m2 o długości 473,5mb
- zjazdy nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 25 cm 42 m2 , warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 42 m2
Miejsce składowania i koszt utylizacji gruntu oferent wyceni indywidualnie.
Koszt organizacji ruchu zastępczego należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
Oferent do oferty dołączy kosztorys uproszczony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ i załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 203000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120964,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173248,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120964,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891049507

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 12

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120964,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239378,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891049507

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 12

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.