eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087298 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000708940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Składowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767497271

1.5.8.) Numer faksu: 767497271

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsipo.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zsipo.lubin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf04be2e-cff8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059275/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PROWADZENIU ZAJĘĆ WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECKA ORAZ USŁUG KOORDYNATORA w celu REALIZACJI ZADAŃ WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-lubin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-lubin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Starostwa Powiatowego w Lubinie pod adresem https://powiat-lubin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty za pośrednictwem zakładki „Oferta” oraz komunikacji z zamawiającym za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania
z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego
pod nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00)
e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
 dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
 dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
6.7 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
 Włączona obsługa JavaScript;
 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
 Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
 Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół i Placówek Oświatowych
 dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
 odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
 dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSiPO.260.04.2021.RZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 23

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rehabilitacja ruchowa – 5 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 105 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rehabilitacja ruchowa – 5 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 105 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rehabilitacja ruchowa – 4 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 84 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rehabilitacja ruchowa – 4 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 84 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rehabilitacja ruchowa – 4 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 84 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia logopedyczna – 12 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 252 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia logopedyczna – 6 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 126 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia logopedyczna – 6 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 126 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia logopedyczna – 4 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 84 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia logopedyczna – 4 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 84 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Integracja sensoryczna – 4 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 84 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Integracja sensoryczna – 4 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 84 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Integracja sensoryczna – 4 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 84 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia pedagogiczna - 6 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 126 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia pedagogiczna - 5 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 105 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia psychologiczna – 6 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 126 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia ręki - 5 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 105 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia surdopedagogiczna - 1 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 21 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia tyflopedagogiczna – 1 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 21 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia EEG Biofeedbac –1 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 21 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Arteterapia – 1 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 21 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 22

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dogoterapia – 6 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 126 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 23

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Logorytmika – 6 godz./tyg. przez okres 21 tygodni, łącznie: 126 godz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
a) w kryterium cena:
cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------------- x max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena brutto badanej ofert (wg wagi kryterium tj. x 60 pkt.)
b) w kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnym :
Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1 O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1 Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że posiada zdolności do wykonania zamówienia, co oznacza spełnianie poniższych warunków, w zakresie poszczególnych części.

Zadanie I: Rehabilitacja ruchowa
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła studia wyższe w zakresie fizjoterapii, rehabilitacji ruchowej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
Zadanie II: Terapia logopedyczna:
Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ma kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela logopedy:
a) ukończyła studia wyższe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub,
b) ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, w specjalności odpowiedniej do niepełnosprawności uczniów i studia pierwszego stopnia lub studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz neurologopedii i/lub wczesnej interwencji logopedycznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
c) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
Zadanie III: Integracja sensoryczna
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne a także ukończyła kurs II st. Integracji Sensorycznej lub ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka oraz kurs II st. Integracji Sensorycznej i posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
Zadanie IV: Terapia pedagogiczna
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie terapii pedagogicznej, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
Zadanie V: Terapia psychologiczna.
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia a ponadto ukończyła studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, posiada uprawnienia do prowadzenia terapii psychologicznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
Zadanie VI: Terapia ręki.
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka – terapia ręki oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi

Zadanie VII: Terapia surdopedagogiczna
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła: studia wyższe na kierunku pedagogika specjalna w zakresie surdopedagogiki lub ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna i ukończyła studia podyplomowe w zakresie surdopedagogiki, a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi.
Zadanie VIII: Terapia tyflopedagogiczna
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła: studia wyższe na kierunku pedagogika specjalna w zakresie tyflopedagogiki lub studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna
i ukończyła studia podyplomowe w zakresie tyflopedagogiki a ponadto ukończyła studia podyplomowe
w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
Zadanie IX: Terapia EEG Biofeedback
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne a także ukończyła kurs II st. w zakresie EEG Biofeedback lub ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka oraz kurs II st. w zakresie EEG Biofeedback i posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
Zadanie X: Arteterapia.
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka, w tym arteterapii
i posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
Zadanie XI: Dogoterapia.
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika
lub pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, posiada uprawnienia
do prowadzenia dogoterapii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończyła studia wyższe
na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka, posiada uprawnienia do prowadzenia dogoterapii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
Zadanie XII: Logorytmika.
a) Osoba odpowiedzialna za realizację zadania ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ.
1.4 Ponadto, w poniższych przypadkach w ofercie wykonawca składa n/w dokumenty:
1.4.1 w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym
a) pełnomocnictwo lub inny dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
1.4.2 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu,
b) oświadczenie, o którym mowa w pkt.1.3 (Załącznik nr 2 do SWZ) - składa każdy z wykonawców.
c) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 (Załącznik nr 2 do SWZ) - składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
d) oświadczenie zawierające informacje, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. – Załącznik nr 4 do SWZ.
1.4.3 w przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
• zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
• sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu o którym mowa w pkt. 1.3 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby o którym mowa w punkcie 1.4 – Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Dokumenty składane po otwarciu ofert wyłącznie na wezwanie zamawiającego.
2.1 Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
a) oświadczenia potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Rozdziale IV pkt. 2 SWZ – wg Załącznika nr 5 do SWZ,
b) wykazu osób – wg Załącznika nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Dokumenty składane w ofercie:
1.1 Formularz ofertowy – wypełniony Załącznik nr 1 do SWZ.
Forma składanego dokumentu: Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym (lub według takiego samego schematu), stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ.
1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ.
1.4 Ponadto, w poniższych przypadkach w ofercie wykonawca składa n/w dokumenty:
1.4.1 w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym
a) pełnomocnictwo lub inny dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
1.4.2 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu,
b) oświadczenie, o którym mowa w pkt.1.3 (Załącznik nr 2 do SWZ) - składa każdy z wykonawców.
c) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 (Załącznik nr 2 do SWZ) - składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
d) oświadczenie zawierające informacje, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. – Załącznik nr 4 do SWZ.
1.4.3 w przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
• zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
• sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu o którym mowa w pkt. 1.3 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby o którym mowa w punkcie 1.4 – Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Dokumenty składane po otwarciu ofert wyłącznie na wezwanie zamawiającego.
2.1 Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
a) oświadczenia potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Rozdziale IV pkt. 2 SWZ – wg Załącznika nr 5 do SWZ,
b) wykazu osób – wg Załącznika nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.2 Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3 Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.4 W przypadku złożenia ofert wspólnej, żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w rozdz. IV pkt.2.
5.5 W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV pkt 3 zostają spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający określa istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w formie wzoru (projektu) umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
2. Zmawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że jej realizacja na warunkach
w niej zawartych nie będzie możliwa przez m. in.:
8.8.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany osób wskazanych w załączniku do oferty z zastrzeżeniem, że będą to osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu, jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę, tylko i wyłącznie za pisemną zgodą
Zamawiającego.
8.8.2. Zmiana osoby wskazanej w ofercie może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. W przypadku zmiany osoby, Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu nową osobę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osoby, która została wskazana w ofercie.
8.8.3. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 1 jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków, na każdym etapie realizacji, jeżeli badanie ewaluacyjne przeprowadzone wśród uczestników zajęć wykaże brak kompetencji osoby i/lub gdy sposób przekazywania wiedzy i prowadzenia zajęć będzie niezrozumiały bądź nieefektywny. Wówczas Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji danego elementu, po uprzednim przedstawieniu dla Zamawiającego propozycji zmiany osoby przeprowadzającej zajęcia.
8.8.4. Każda ze stron z ważnych przyczyn wypowiedzieć niniejszą umowę z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
8.8.5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
8.8.6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy
8.8.7. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.). Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy.
8.8.8. w przypadku zmian dopuszczonych przepisami prawa w szczególności art. 455 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
8.8.9. w przypadku wystąpienia siły wyższej,
2. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 mogą dotyczyć wszystkich istotnych postanowień umowy, w tym w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia, terminu realizacji, harmonogramu, itp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-lubin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.