Og³oszenie z dnia 2023-02-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00122119/01 - Wynik z dnia 2023-03-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga transportu sanitarnego na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego CMKP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. W. OR£OWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290883
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 231
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-416
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225841400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpiatal@szpital-orlowskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital-orlowskiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga transportu sanitarnego na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego CMKP.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-097d7574-a7a6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00087256
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platforma.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms ).
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).
3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu email oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;
4) w zak³adce „Za³±czniki organizatora” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
5) Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania)
3) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny CMKP 00-416 Warszawa, ul. Czerniakowska 231.
2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPSK im. prof. W. Or³owskiego CMKP jest Pan W³odzimierz Jackowski / tel. 22 584 13 25 / e-mail: inspektorOD@szpital-orlowskiego.pl.
Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/8/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Us³uga transportu sanitarnego na potrzeby SPSK im. Prof. W. Or³owskiego CMKP. Za³±cznik nr 3 do SWZ stanowi Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty.
Czas oczekiwania na przyjazd karetki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas oczekiwania na przyjazd karetki.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
• posiada³ zezwolenie wydane przez Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych i administracji (lub ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych) na uprzywilejowanie w ruchu pojazdów, które bêdzie wykorzystywa³ do realizacji zamówienia (art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 prawo o ruchu drogowym – t. j.: Dz. U z 2022 poz. 988). Wykonawca spe³ni warunek w sytuacji kiedy przedstawi zezwolenie wydane przez Ministra dla zg³oszonych przez Wykonawcê w ofercie w Za³±czniku nr 5 do SWZ: min. 1 karetki z zespo³em specjalistycznym (S) oraz min. 1 karetki z zespo³em podstawowym (P).
• Przedstawi³ Wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (t. j. Dz. U. 2022, poz. 633).
Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³ ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy;
w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek kiedy wyka¿e, ¿e:
• dysponuje min. 1 karetk± z zespo³em specjalistycznym (S) i min. 1 karetk± z zespo³em podstawowym (P) oraz min. 1 karetk± transportow± (T) wraz z podaniem informacji nt. ich marki, numeru rejestracyjnego, daty wa¿no¶ci przegl±du, daty wa¿no¶ci polisy obejmuj±cej swoim zakresem ubezpieczenia: OC, AC i NNW, oraz posiadania za¶wiadczenia spe³nienia przez wykazane karetki wymogów normy PN-EN 1789 – „Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie” dla ka¿dego z wymaganych pojazdów, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi karetkami zgodnie z wzorem, który okre¶la Za³±cznik nr 5 do SWZ – wykaz pojazdów.
• W ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na transporcie sanitarnym o warto¶ci min. 100 000,00 z³. brutto, ka¿da – zgodnie z wzorem, który okre¶la za³±cznik nr 6 do SWZ – Wykaz us³ug.
• Op³acon± polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 250 000 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
b) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) ustawy Pzp wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem z³o¿enia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Zezwolenie wydane przez Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych i administracji (lub ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych) na uprzywilejowanie w ruchu pojazdów, które bêdzie wykorzystywa³ do realizacji zamówienia (art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 prawo o ruchu drogowym – t. j.: Dz. U z 2022 poz. 988) dla zg³oszonych przez Wykonawcê w ofercie w Za³±czniku nr 5 do SWZ: min. 1 karetki z zespo³em specjalistycznym (S) oraz min. 1 karetki z zespo³em podstawowym (P).
b) Wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (t. j.: Dz. U. 2022, poz. 633);
c) Wykaz pojazdów dostêpnych wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia tj. min. 1 karetk± z zespo³em specjalistycznym (S) i min. 1 karetk± z zespo³em podstawowym (P) oraz min. 1 karetk± transportow± (T) wraz z podaniem informacji nt. ich marki, numeru rejestracyjnego, daty wa¿no¶ci przegl±du, daty wa¿no¶ci polisy ubezpieczeniowej oraz posiadania za¶wiadczenia spe³nienia przez wykazane karetki wymogów normy PN-EN 1789 – „Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie” dla ka¿dego z wymaganych pojazdów, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi karetkami (Za³±cznik nr 5 do SWZ).
d) Wype³niony wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dowodów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie tj. co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na transporcie sanitarnym o warto¶ci min. 100 000,00 z³. brutto, ka¿da (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.Formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór okre¶la Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania. Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo (w oryginale lub po¶wiadczonej notarialnie kopii) nale¿y do³±czyæ do oferty.
W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania:
1) w odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi oddzielnie udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. art. 108 ust. 1 oraz 109 ust 1 pkt 4;
2) potencja³ ekonomiczny, finansowy, techniczny i kadrowy Wykonawców w sumie musi spe³niaæ wymagane od Wykonawców warunki;
3) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
4) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami Za³±cznika nr 7 do SWZ - Projekt umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-17 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-18
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wy³onienie konsultanta ds. jako¶ci badañ mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fa³szywie ujemnych oraz cz³onków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- ¦wiadczenie us³ug w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej wraz z zapleczem noclegowo-restauracyjnym.
- Zakup materia³ów eksploatacyjnych i niezbêdnego wyposa¿enia do systemów oczyszczania wody wraz z wymian± czê¶ci
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie budynku kaplicy pw. ¶w. Wojciecha przy ul. Brzeskiej 12 w Warszawie
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul.W. S³awka 9 w Warszawie.
- Remont dwóch pustostanów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Raszei 1/3 wed³ug projektu budowlanego. Lokale w³asno¶ci m.st. Warszawy, administrowane przez ZGN Wola na terenie TZOM Ko³o.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy uczniów do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Czarnocin oraz dowozy uczniów dzieci niepe³nosprawnych do placówek o¶wiatowych w Piotrkowie Tryb. w roku szkolnym 2025/2026.
- Dowóz do szkó³ i przedszkoli dzieci niepe³nosprawnych, zamieszka³ych na terenie Miasta Miñsk Mazowiecki
- Wynajem ambulansów typu C
- Dowóz i odwóz uczniów do placówek o¶wiatowych na terenie gminy Turobin wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- Dowo¿enie uczniów niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie gminy Strumieñ do szkó³ i placówek specjalnych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów niepe³nosprawnych z terenu Gminy Czernikowo do placówek o¶wiatowych
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.