eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Usługa ubezpieczenia Powiatu Gostyńskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087221 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ubezpieczenia Powiatu Gostyńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Supra Brokers S.A.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021916234

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Aleja Śląska 1

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 54-418

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.suprabrokers.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ubezpieczenia Powiatu Gostyńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d17a5055-d005-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Część SWZ objęta poufnością może zostać udostępniona wyłącznie Wykonawcom na podstawie złożonego wniosku. Przez pojęcie Wykonawcy należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego (art. 7 pkt 30 ustawy).
Powyższą klauzulą poufności objęte są: szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia informacje do oceny ryzyka, rejestr majątku.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na stronie platformazakupowa.pl Korzystanie z Platformy jest bezpłatne

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób
fizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących
wykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując
obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy: 1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz broker Zamawiającego przygotowujący i
przeprowadzający postępowanie – Supra Brokers S.A z siedzibą we Wrocławiu. 3. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 4. Obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.5. W odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą
przekazywane do państwa trzeciego. 6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych,
sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób
fizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących
wykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując
obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy: 1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz broker Zamawiającego przygotowujący i
przeprowadzający postępowanie – Supra Brokers S.A z siedzibą we Wrocławiu. 3. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 4. Obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.5. W odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą
przekazywane do państwa trzeciego. 6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych,
sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ NR 50/2021/Powiat Gostyński

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest:

Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ

1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia
2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia
3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji

Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ

1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami
2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena- 60%warunki ubezpieczenia 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:1) spełniający warunki określone w art.
112 ust. 2 pkt 2 w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej czyli posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności
ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o
których mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i
reasekuracyjnej (Dz.U. z 2020 r. ze zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność
przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U.
Nr 59, poz. 344 ze zm.) posiada zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na
wykonywanie działalności ubezpieczeniowej;2) Zamawiający nie precyzuje wymagań w
odniesieniu do warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy;3) wobec których nie
zachodzą przesłanki skutkujące wykluczeniem z postępowania określone w art. 108 ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:1) spełniający
warunki określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej czyli posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności
ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których
mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z
2020 r. ze zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie Ustawy
z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) posiada
zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności
ubezpieczeniowej;2) Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do warunków określonych w
art. 112 ust. 2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy;3) wobec których nie zachodzą przesłanki skutkujące wykluczeniem z
postępowania określone w art. 108 ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia.
Dopuszczane zmiany dotyczą:1)aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia oraz sum ubezpieczenia.
W przypadku aktualizacji przedmiotu i sum ubezpieczenia Wykonawca wystawi aneksy
potwierdzające wprowadzone zmiany z naliczeniem dodatkowej składki lub informacją o jej
ewentualnym zwrocie. Wysokość dodatkowej składki lub wysokość jej zwrotu zostanie naliczona
przy użyciu stawki zastosowanej w ofercie przetargowej w systemie pro rata temporis. 2)terminu
realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności,
których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do
czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej umowy;3)zakresu działalności
Zamawiającego, 4)realizacji dodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego wykonawcy
po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 455 ustawy;5)sytuacji, gdy spełnione
zostaną łącznie przesłanki określone w art. 455 ustawy;6) zmiany wykonawcę, któremu
Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym wykonawcą po spełnieniu jednej z
przesłanek określonych w art. 455 ustawy;7) zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są
istotne w rozumieniu art. 455 ustawy;8) zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 1 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10%
wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie9) jednoznacznych postanowień
umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone
w postępowaniu przetargowym, a wprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej
umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń i zobowiązań.10) dopuszczalna jest zmiana
przedmiotu ochrony ubezpieczeniowej polegająca na objęciu ochroną dodatkowego ryzyka
ubezpieczeniowego, jeśli konieczność objęcia tego ryzyka ochroną ubezpieczeniową ujawniła
się po terminie składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego11)nastąpi
zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:a) stawki
podatku od towarów i usług;b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;c)zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o
pracowniczych planach kapitałowych (art. 142 ust. 5 pzp)Zmiana z pkt 11) może być dokonana
na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty
wykonania zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych;Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia,
umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności a Zamawiający nie będzie zobowiązany
zostać jego członkiem.
2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.