eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-Osada › Rozbudowa drogi gminnej ul. Staszica w Iłowie-Osadzie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej ul. Staszica w Iłowie-Osadzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5

1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236541014

1.5.8.) Numer faksu: 236541014

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ilowo-osada.biuletyn.net/?bip=2&cid=55&id=2816

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej ul. Staszica w Iłowie-Osadzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf134ce6-778f-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013207/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa drogi gminnej ul. Staszica w Iłowie-Osadzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2022.PN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5517498,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja polegać będzie na rozbudowie ulicy Staszica w Iłowie-Osadzie na podstawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej nr 6/2021 z dnia 27.12.2021r. na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
Długość przebudowywanego odcinka drogi o długości 1,055 km
1) Zakres robót branży drogowej obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowę – 1,055 km.
b) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę – roboty ziemne - 5448,17m3.
c) Fundamentowanie dróg - 7304,32 m2.
d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg - 6805,20 m2.
e) Instalowanie znaków drogowych – oznakowanie poziome: 225,14 m2; oznakowanie pionowe: Znaki typu A 4 szt, znaku typu B -3 szt, Znaki typu D – 11szt, tabliczki typu T (T6a i T6c).
f) Roboty w zakresie chodników i asfaltowania - 1743,00 m.
g) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - 1950,00 m2.
2) Zakres robót branży elektrycznej obejmuje:
a) Przebudowę sieci elektroenergetycznej NN-0,4 KV (demontaż, montaż, budowa, prace uzupełniające).
b) Przebudowę napowietrznej sieci oświetleniowej NN-0,4 KV (demontaż, montaż) .
• W związku z planowanym montażem linii światłowodowej na przebudowanych stanowiskach słupowych należy przed rozpoczęciem przebudowy linii elektroenergetycznej nn 0,4 kV, uzgodnić prace z właścicielem linii światłowodowej.
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i obowiązków wynikających z zawartej umowy pomiędzy Gminą Iłowo-Osada, a ENERGA OPERATOR S.A.
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, przebudowy napowietrznej sieci oświetleniowej w porozumieniu i uzgodnieniu z firmą Energa Oświetlenie Sp. z o.o..
• Wykonawca jest obowiązany wykonać roboty nie objęte umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie obiektu przed awarią lub katastrofą. Podstawę do podjęcia tych robót stanowi wpis do dziennika budowy dokonywany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcy lub Nadzoru Budowlanego.
3) Zakres robót branży telekomunikacyjnej obejmuje:
a) Usunięcie kolizji w zakresie istniejącej doziemnej sieci teletechnicznej.
Wykonawca jest obowiązany wykonać roboty nie objęte umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie obiektu przed awarią lub katastrofą. Podstawę do podjęcia tych robót stanowi wpis do dziennika budowy dokonywany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcy lub Nadzoru Budowlanego.
4) Zakres robót branży sanitarnej obejmuje:
a) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami.
b) Budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączeniami od wpustów.
c) Wymianę wszystkich nawiertek wodociągowych.
• Wykonawca realizując zadanie odpowiadać będzie za ciągłość odbioru ścieków dla istniejącej sieci podlegającej przebudowie. Uwzględni w ofercie wykonanie baypassu bądź na bieżąco przepompowywał będzie napływające ścieki komunalne do studni umożliwiających ich dalszy odbiór, bądź też zapewni inne równoważne rozwiązanie. Za ciągłość i prawidłowość działania sieci kanalizacyjnej w obrębie robót bezwzględnie odpowiadał będzie Wykonawca.
• Wykonawca realizując zadanie odpowiadać będzie za ciągłość dostawy wody w sieci wodociągowej na potrzeby odbiorców indywidualnych i osób prowadzących działalność gospodarczą.
• Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy.
5) Zakres robót branży gazowej:
a) Usunięcie kolizji w zakresie istniejącej sieci gazociągowej.
W dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót. W harmonogramie należy uwzględnić roboty wg. kolejności technologicznej ich wykonania z wykorzystaniem załączonego przedmiaru robót z podziałem na rok 2022 (I etap) i rok 2023 (II etap) z uwzględnieniem zapisów §5 umowy (załącznik nr 9 SWZ). Harmonogram powinien odzwierciedlać zakres robót, czas realizacji i kwoty wynikające z załączonego do oferty kosztorysu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz załączniku nr 10 – Dokumentacja projektowa (Kosztorys ofertowy, przekroje normalne, plan sytuacyjny- oznakowanie, plan sytuacyjny, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i załączniku nr 9 - wzorze umowy, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie : http://www.ilowo-osada.biuletyn.net/ , zaś oryginały dokumentów do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Inne postanowienia.
1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 450 z pón.zm.), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania w drogach (t.j. Dz.U. 2019 poz. 2311), oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j.) Dz. U. 2017 poz. 784).
2) Projekt organizacji ruchu na czas robót winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji w czasie trwania budowy, lub zapewnienie objazdów.
3) Oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy.
4) Zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych, znajdujących się w pasie drogowym, zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami, zgodnie z uzgodnieniami branżowymi.
5) Zapewnienia obsługi geodezyjnej umowy, a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej.
6) Opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej.
7) Rozbudowa drogi prowadzona będzie przy utrzymaniu ruchu pojazdów i pieszych na drodze.

Zamówienie nie obejmuje opcji.
Zamawiający nie przewiduje wznowienia
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną na cały cykl realizacji zamówienia (tyczenie, inwentaryzacja), oznakowanie i zabezpieczenie w obrębie wykonywanych robót. Wyłoniony w toku postępowania Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy / robót nad realizacją przedmiotowego zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy/ robót, którego skieruje do realizacji zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także kierownika robót telekomunikacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
W okresie realizacji umowy wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania w tym istniejący destrukt asfaltowy, a nie przewidziane w projekcie do ponownego wbudowania Wykonawca przewiezie na plac składowy wskazany przez Zamawiającego w odległości do 10 km od terenu budowy.
Pozostałe materiały rozbiórkowe nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca zutylizuje odpady i przedstawi dokumenty z utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.
Materiały przewidziane do wbudowania/ ponownego zastosowania mają być składowane na terenie robót lub w jego pobliżu. Ewentualne koszty tego składowania nie podlegają odrębnej zapłacie i należy je ująć w cenie oferty.
Wykonawca dokona profesjonalnego oznakowania miejsca wykonywania robót.
Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia i utrzymania Terenu Budowy wraz z odcinkami przygotowanymi przez Wykonawcę dla potrzeb realizacji robót tymczasowych objazdów/przejazdów, w zakresie ich przejezdności i bezpieczeństwa ruchu drogowego, przez cały okres realizacji robót budowlanych.
Formularze Kosztorysów Ofertowych stanowią materiał pomocniczy i poglądowy do przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6786522,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6786522,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6786522,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Wojciech Zgliczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130175635

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 43

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża drogowa-nawierzchnie asfaltowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6786522,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.