eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Dostosowanie budynków przy ul. Kochanowskiego 27/29 w Otwocku do przepisów przeciwpożarowych - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków przy ul. Kochanowskiego 27/29 w Otwocku do przepisów przeciwpożarowych – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142011670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagórze k/Warszawy

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumzagorze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumzagorze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cc795f3-588a-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynków przy ul. Kochanowskiego 27/29 w Otwocku do przepisów przeciwpożarowych – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cc795f3-588a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408341

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynków przy ul.
Kochanowskiego 27/29 w Otwocku do przepisów przeciwpożarowych którego zakres określają postanowienia
Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiej Straży Pożarnej w Warszawie znak pisma WZ.52840.518.3.2022 oraz
WZ.52840.572.1.2022 obejmujące w szczególności:
1) W budynku Hostelu Ośrodka Rehabilitacji Socjopsychiatrycznej:
- umiejscowienie znaków wskazujących kierunek ewakuacji tak, aby z każdego miejsca na drogach ewakuacyjnych byłoby
widoczne dwa znaki;
- wyposażenie pionowych i poziomych dróg ewakuacyjnych w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego o czasie
pracy awaryjnej 1 godz. i natężenia oświetlenia co najmniej 2 lx;
- zastosowanie w instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego podświetlanych znaków wskazujących kierunek
ewakuacji;
- wyposażenie pomieszczeń świetlicy, sali gimnastycznej oraz sali wielofunkcyjnej w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego o czasie pracy awaryjnej 1 godz. i natężeniu oświetlenia co najmniej 2 lx;
- wyposażenie dodatkowo od normatywu na każdej kondygnacji w budynku po dwie gaśnice przenośne wodno- pianowe o
masie środka gaśniczego 6 dm3 na kondygnacji;
- wyposażeniu budynku w system sygnalizacji pożarowej;
- zastosowanie w instalacji systemu sygnalizacji pożarowej sygnalizatorów optyczno- akustycznych;
- zastosowanie częściowego wydzielenia pomieszczenia kotłowni od magazynu oleju opałowego poprzez zastosowanie
ściany pełnej grubości min 12 cm przekraczającej w rzucie poziom zapewniającej przesłanianie kotła od zbiorników o min 60
cm i wysokości w tej przestrzeni od stropu oddzielającej zbiorniki od kotła ścianą oraz w pozostałej części zastosowanie
ściany o wysokości min 70 cm od posadzki;
- wyposażenie wydzielonej przestrzeni za zbiornikami na olej opałowy w półstałe urządzenie gaśnicze pianowe;
- oddzielenie budynku od terenu oznaczonego jako teren leśny poprzez wykorzystanie istniejącej bariery w postaci
istniejącego betonowego murku oraz utrzymanie pasa o szerokości min 4 m pozbawionego materiałów palnych przez cały
rok;
- zastosowanie w systemie sygnalizacji pożarowej sygnalizatorów z funkcją nadawania komunikatu o ewakuacji
naprzemiennie z sygnałem akustycznym (tonowym);
-wyraźne oznakowanie miejsca występowania progu o wysokości powyżej 2 cm zlokalizowanego na drodze ewakuacyjnej
prowadzącej z korytarza nr 0.13 do wyjścia na zewnątrz budynku.
2 Budynek Ośrodka Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy dla młodzieży)
- ponadwymiarowe wyposażenie budynku w instalację oświetlenia awaryjnego- ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych
o czasie pracy 1 godzina natężenie oświetlenia co najmniej 2 lx;
- zastosowanie w instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego podświetlanych znaków wskazujących kierunek
ewakuacji na każdej kondygnacji budynku;
- zastosowanie w budynku systemu sygnalizacji pożarowej;
- zastosowanie w systemie sygnalizacji pożarowej sygnalizatorów z funkcją nadawania komunikatów o ewakuacji
naprzemiennie z sygnałem akustycznym
- wyposażenie ponadwymiarowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629694,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513865,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DS PPOŻ Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241808305

7.3.3) Ulica: ul. Konstruktorska 5D/

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-673

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513865,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.