eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250468650

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rawicka 41

1.4.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pgkimkrotoszyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimkrotoszyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086881

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00073886

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania)
3) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
12. Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) szyfrowanie za pomocą protokołu TLS;
2) formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
3) wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;
4) pliki oferty wczytane przez wykonawcę na Platformę i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

Po zmianie:
W związku z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej Zamawiający określa niezbędne informacje wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów a dnia 30.12.2020 r. sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie:
1) Specyfikacji połączenia – wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszej klasy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux; lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki pdf.
2) Format przesyłanych danych:
a) w zakresie wielkości i formatu plików - pliki o wielkości do 50 MB w formatach: PDF, doc, docx, rtf.
b) w zakresie stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty w formacie „PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „PDF”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
c) W przypadku niekorzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego, należy używać podpisu zaufanego lub osobistego.
3) Szyfrowanie i oznaczenie czasu przesyłanych danych, w tym składanych ofert:
a) plik załączony przez Wykonawcę na elektronicznej Platformie Zakupowej i zapisany jest w systemie zaszyfrowanym. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składana ofert,
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z toczącym się postępowaniem jest Magdalena Roszak m.roszak@pgkimkrotoszyn.pl

Zamawiający nie przewiduje organizowania zebrań z Wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SWZ.

Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia oraz zmiany, w tym terminów, jak również zapytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:
Kryterium ceny i kosztu

Po zmianie:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:
cena, stały upust

Po zmianie:
cena, cena netto za 1 litr po upuście

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Zakup benzyny i Ad-blue na stacjach benzynowych wykonawcy

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne zakupy na stacjach benzynowych Wykonawcy następujących produktów:
- benzyna bezołowiowa, w ilości szacunkowej: 6 000 litrów,
- Adblue, w ilości szacunkowej: 500 litrów.

Tankowanie paliw do pojazdów, maszyn i urządzeń dla okazicieli kart odbywać się będzie całodobowo w sieci stacji paliw Wykonawcy. Stacja paliw powinna być dostosowana do tankowania samochodów ciężarowych oraz koparek i ładowarek oraz możliwy jest dojazd pojazdów drogami do tego przystosowanymi o dopuszczalnej masie całkowitej do 40 ton.
Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe przypisane do poszczególnych pojazdów oraz karty paliwowe wystawione na okaziciela. Zakup paliwa odbywać się będzie na stacjach Wykonawcy za pomocą kart paliwowych, które muszą być zabezpieczone poufnym kodem PIN.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 4 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Dodatki chemiczne

Po zmianie:
Dodatki chemiczne,Karty na zakup paliwa

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zakup Oleju napędowego (ON) do zbiorników Zamawiającego

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczenie oleju napędowego w ilości szacunkowej 78.000 litrów do 3 zbiorników o pojemności 2500 litrów do następujących lokalizacji:
- Stacja Uzdatniania Wody , ulica Ostrowska 35, 63-760 Zduny
- Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ulica Słoneczna 35 , 63-700 Krotoszyn
- Siedziba spółki, ulica Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 4 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1, Część 1)

Przed zmianą:
50

Po zmianie:
70,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1)

Przed zmianą:
Koszt

Po zmianie:
cena netto za 1 litr po upuście

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 1)

Przed zmianą:
50

Po zmianie:
30,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
inne.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wykonawca ubiegający się o zamówienie podlegał będzie wykluczeniu z postępowania w razie wystąpienia sytuacji, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zamawiający doprecyzowuje informacje zawarte w pkt. 4.2.10 ogłoszenia i wskazuje:
a) termin obowiązywania Umowy (cz. I): sukcesywnie, dwanaście miesięcy od dnia zawarcia Umowy do dnia wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Umowy, o której mowa w § 6 ust. 2 Umowy
b) termin obowiązywania Umowy (cz. II): sukcesywnie, dwanaście miesięcy od dnia zawarcia Umowy do dnia wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie:
- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj. odpowiednio (stosownie do części zamówienia, na którą składa ofertę) benzyną bezołowiową Pb 95 lub olejem napędowym – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385),
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wyznacza warunki w tym zakresie:
Część I: Zakup benzyny i Ad-blue na stacjach benzynowych wykonawcy
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną całodobową stacją paliw dla pojazdów, maszyn i urządzeń dla okazicieli kart w promieniu do 5 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego tj. ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn.
Cześć II: Zakup Oleju napędowego (ON) do zbiorników Zamawiającego
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w ciągu 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 3 dostaw oleju napędowego w ilości nie mniejszej niż 70 000 l (każda dla innego odbiorcy)

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie:
- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj. odpowiednio (stosownie do części zamówienia, na którą składa ofertę) benzyną bezołowiową Pb 95 lub olejem napędowym – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385),
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wyznacza warunki w tym zakresie:
Część I: Zakup benzyny i Ad-blue na stacjach benzynowych wykonawcy
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną całodobową stacją paliw dla pojazdów, maszyn i urządzeń dla okazicieli kart w promieniu do 5 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego tj. ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn.
Cześć II: Zakup Oleju napędowego (ON) do zbiorników Zamawiającego
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 3 dostaw oleju napędowego w ilości nie mniejszej niż 70 000 l (każda dla innego odbiorcy)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj. odpowiednio benzyna bezołowiową Pb 95 lub olejem napędowym – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r poz. 1385),
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - dla Części I: Zakup benzyny i Ad-blue na stacjach benzynowych wykonawcy listę stacji paliw - załącznik Nr 5a do SWZ,
5) wykaz dostaw wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane – dla Części II: Zakup Oleju napędowego (ON) do zbiorników Zamawiającego - załącznik Nr 5b do SWZ oraz dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy),

Po zmianie:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj. odpowiednio benzyna bezołowiową Pb 95 lub olejem napędowym – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r poz. 1385),
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - dla Części I: Zakup benzyny i Ad-blue na stacjach benzynowych wykonawcy listę stacji paliw - załącznik Nr 5a do SWZ,
5) wykaz dostaw wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane – dla Części II: Zakup Oleju napędowego (ON) do zbiorników Zamawiającego - załącznik Nr 5b do SWZ oraz dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
4. Na podstawie art. 456 ust. 1 pkt 1 PZP, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonanie Umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

Po zmianie:
Zasady wprowadzenia zmian do umowy o zamówienie zostały określone odpowiednio w §12 wzoru umowy (cz. I zamówienia) oraz §10 wzoru umowy (cz. II zamówienia).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-02-14 10:00

Po zmianie:
2023-02-15 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
Platforma zakupowa

Po zmianie:
Platforma zakupowa https://pgkimkrotoszyn.eb2b.com.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-02-14 10:30

Po zmianie:
2023-02-15 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-03-15

Po zmianie:
2023-03-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.