eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowsko"Rozwój usług cyfrowych w gminie Bukowsko"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Rozwój usług cyfrowych w gminie Bukowsko”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Bukowsko 290

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowsko 290

1.5.2.) Miejscowość: Bukowsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-505

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134674015

1.5.8.) Numer faksu: 134674466

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bukowsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.bukowsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozwój usług cyfrowych w gminie Bukowsko”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b15134da-229b-45e5-83b5-ab27688f1765

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059076/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozwój usług cyfrowych w gminie Bukowsko.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Konkurencyjna i cyfrowa gospodarka w Gminie Bukowsko. Rozwój platform e-usług publicznych i poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy ” Nr FEPK.01.02-IZ.00-0102/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.01 „Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji, oprogramowania, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych, przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie poziomu cyfryzacji urzędu w ramach zamówienia pn: „Rozwój usług cyfrowych w gminie Bukowsko”1 Nr FEPK.01.02-IZ.00-0102/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.01 „Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka”2 programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostaw i usług w następującym zakresie dostaw:

1) E-usługa wniosek o udostępnianie umów zawartych przez jednostkę
2) E-usługa wniosek o wydanie decyzji WZ
3) E-usługa wniosek o wydanie decyzji ULICP
4) E- usługa wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego dla nieruchomości
5) E- usługa wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości
6) Analizator powietrza
7) Licencja oprogramowania do wizualizacji danych o stanie powietrza
8) Firewall (w konfiguracji klastra)
9) Serwerowa licencja terminalowa dla użytkowników
10) Licencja serwerowego systemu operacyjnego
11) Laptop wraz z przeniesieniem danych i konfiguracją na stanowiskach pracowników
12) Stacja dokująca
13) Monitor
14) Komputer All-in-One
15) Licencja pakietu biurowego
16) Licencja systemu backup

oraz usług

1) Szkolenie pracowników z obsługi e-usługi wniosek o udostępnianie umów zawartych przez jednostkę, min. 10 osob,
minimalna liczba godzin do oszacowania: 8 rbh
2) Szkolenie pracowników z obsługi e-usługi wniosek o wydanie decyzji WZ min. 2 osoby
minimalna liczba godzin do oszacowania: 2 rbh
3) Szkolenie pracowników z obsługi e-usługi wniosek o wydanie decyzji ULICP min. 2 osoby
minimalna liczba godzin do oszacowania: 2 rbh
4) Szkolenie pracowników z obsługi e-usługa wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego dla nieruchomości min. 2 osoby
minimalna liczba godzin do oszacowania: 2 rbh
5) Szkolenie pracowników z obsługi e-usługi wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości min. 1 osoba
minimalna liczba godzin do oszacowania: 2 rbh
6) Instalacja i konfiguracja klastra firewall
7) Szkolenie w zakresie zarządzania bezpieczeństwem w środowisku serwerowym i klienckim Windows
minimalna liczba godzin do oszacowania: 30 rbh
8) Szkolenie w zakresie zarzadzania, konfiguracji, administrowania i monitorowania urządzeń używanych do zabezpieczania sieci w urzędzie
minimalna liczba godzin do oszacowania: 20 rbh
9) Szkolenie w zakresie projektowania, wdrażania i administrowania infrastrukturą sieciową
minimalna liczba godzin do oszacowania: 12 rbh
10) Szkolenie w zakresie poprawy kompetencji związanych z zarządzaniem instalacją, pamięcią masową i funkcjami obliczeniowymi w systemie serwerowym Windows
minimalna liczba godzin do oszacowania: 24 rbh
11) Szkolenie w zakresie zarządzania tożsamością przy użyciu funkcjonalności serwerowego systemu operacyjnego Windows
minimalna liczba godzin do oszacowania: 24 rbh
12) Uruchomienie serwera terminalowego jako maszyny wirtualnej
13) System GIS - Decyzję WZiZT - Cyfryzacja rejestru

4.4 Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych oraz w właściwości i wymagań funkcjonalno – użytkowych dotyczących oferowanego sprzętu, oprogramowania oraz uruchomienia zainstalowanego systemu informatycznego, zostały określone w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5 Opisane w dokumencie OPZ wymagania należy traktować jako podstawowe i minimalne, a te które zostały określone jako dodatkowe traktować należy jako nieobowiązkowe (fakultatywne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718185,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 718185,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718185,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTTeam S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334531

7.3.3) Ulica: Tajęcina 113

7.3.4) Miejscowość: Jasionka

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Gison Sp .o.o. Kraków


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718185,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.