eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zarządzanie nieruchomościami Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Mikroelektroniki i Fotoniki w Warszawie, Piasecznie i Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie nieruchomościami Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Mikroelektroniki i Fotoniki w Warszawie, Piasecznie i Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387374918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.urbanski@imif.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imif.lukasiewicz.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/imif

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie nieruchomościami Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Mikroelektroniki i Fotoniki w Warszawie, Piasecznie i Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-494e8f25-7a9a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030598/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F2/5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie zarządzania nieruchomością Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Mikroelektroniki i Fotoniki w Warszawie, Piasecznie i Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) ustalenie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
b) prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
c) prowadzanie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego i innymi przepisami z tym zawiązanymi,
d) utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku, terenu nieruchomości, oraz innych terenów, poprzez nadzór nad realizacja zawartych w tym zakresie umów,
e) zapewnienie dla nieruchomości dostaw mediów tj. energii elektrycznej, wody, gazów technicznych, odprowadzenia ścieków i wywozu śmieci, poprzez nadzór nad realizacja zawartych w tym zakresie umów,
f) wykonanie bieżącej konserwacji i bieżących napraw nieruchomości,
g) usuwanie awarii i ich skutków,
h) przygotowanie kompletnych danych do ubezpieczenia nieruchomości,
i) windykacja przedsądowa należności od najemców,
j) przygotowanie umów dotyczących obsługi nieruchomości,
k) przygotowywanie SWZ w zakresie opisu przedmiotu i warunków udziału w postępowaniu przetargowym,
l) Zarządzanie w zakresie ochrony mienia i osób nieruchomości,
m) Aktualizacja stawek czynszu oraz wysokości depozytów zgodnie z coroczna indeksacją,
n) Prowadzenie ewidencji wszystkich płatności należnych od najemców,
o) Koordynacja prac wykonywanych przez firmy zewnętrzne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy: Real Estate Care Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, która była jedną ważną ofertą. W dniu 02.03.2022 r. Wykonawca został wezwany do podpisania umowy w terminie do dnia 07.03.2022 roku. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie podpisał umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.