eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłubiceBudowa boiska sportowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa boiska sportowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Piłsudskiego 20

1.4.2.) Miejscowość: Słubice

1.4.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086748

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00671464

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zadania pn.: Budowa boiska sportowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach – przy ul. Aleja Niepodległości 23 w Słubicach, obręb ewid. 0001, dz. nr ewid. 580/1.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze w tym m. in. geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych w terenie, roboty rozbiórkowe, tj. m in. rozbiórka/zerwanie: trzech boisk asfaltowych, części utwardzeń, części terenów trawiastych, części ogrodzenia wzdłuż Al. Niepodległości, barierek w południowej części działki, elementów małej architektury: ławki, śmietniki, maszty; elementów sportowych: piłkochwyty, bramki; części istniejącego oświetlenia zewnętrznego; kamiennych murków oporowych, studni naziemnej, oczka wodnego;
2) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z zadaniem,
3) budowę:
a) boiska wielofunkcyjnego (o nawierzchni poliuretanowej na skrzynkach retencyjno-rozsączających),
b) boiska rekreacyjnego (o nawierzchni poliuretanowej na skrzynkach retencyjno-rozsączających),
c) bieżni okrężnej 3-torowej (o nawierzchni poliuretanowej),
d) bieżni prostej 4-torowej (o nawierzchni poliuretanowej),
e) skoczni do skoku w dal (o nawierzchni kauczukowo-piaszczystej),
f) skoczni do skoku wzwyż (o nawierzchni kauczukowej),
g) rzutni do pchnięcia kulą (o nawierzchni trawiasto-betonowej),
h) integracyjnego placu zabaw (o nawierzchni poliuretanowej bezpiecznej),
i) rekreacyjnego terenu do biegania (o nawierzchni poliuretanowej),
j) wiaty rekreacyjnej (nawierzchnia betonowa),
4) wykonanie i montaż trybuny sportowej,
5) wykonanie i montaż obiektów małej architektury (śmietniki, ławki, stojaki na rowery, ławostoły),
6) wykonanie i instalacja oświetlenia parkowego i sportowego,
7) wykonanie i instalacja monitoringu zewnętrznego,
8) przebudowa istniejących ciągów pieszo-jezdnych i pieszych,
9) budowa projektowanych ciągów pieszo-jezdnych i pieszych,
10) wykonanie (wymiana) ogrodzenia wzdłuż al. Niepodległości,
11) wykonanie i montaż ogrodzeń wewnątrz terenu,
12) wykonanie i montaż piłkochytów na boisku wielofunkcyjnym,
13) dostawa i montaż urządzeń/wyposażenia sportowego oraz urządzeń przewidzianych na placu zabaw,
14) rekultywację i posadzenie nowych trawników,
15) wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów wraz z urządzeniem trawników (rekompensata za wycinkę),
16) likwidacja elementów kolidujących z zadaniem,
17) przełożenie/usunięcie instalacji kolidujących z zadaniem,
18) wykonanie odwodnienia w postaci skrzynek retencyjno-rozsączających pod boiskiem wielofunkcyjnym i rekreacyjnym,
19) wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 180,00 cm x 120,00 cm z materiałów trwałych o treści zgodnej ze wzorem, o którym mowa w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych - Zamawiający do 7 dni od dnia zawarcia umowy z Wybranym Wykonawcą przekaże temu Wykonawcy projekt tablicy informacyjnej.

Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) uczestniczyć będzie w cotygodniowych radach budowy; na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
4) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,
5) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny
i kartograficzny),
6) opracuje dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
7) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP;
8) zapewni realizacje wycinek drzew i krzewów w terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r. zgodnie z warunkami decyzji Burmistrza Słubic z dnia 10-01-2024 r., znak: WKO.6131.167.2023.NŚ;
9) zapewni wykonanie wymaganych opinii ornitologicznych oraz prowadzenie robót z zgodności z warunkami kreślonymi w tych opiniach w przypadku rozpoczęcia wycinek drzew i krzewów w okresie lęgowym ptaków (okres przypadający od dnia 01 marca do dnia 15 października);
10) przedłoży Zamawiającemu dokumentacje fotograficzną wykonanych nasadzeń drzew i krzewów oraz plan nasadzeń celem spełnienia warunków określonych decyzja Burmistrza Słubic z dnia 10-01-2024r., znak: WKO.6131.167.2023.NŚ.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt zagospodarowania terenu, opisy techniczne, opinia geotechniczna oraz część rysunkowa do ww. projektów i opisów technicznych – z podziałem na branże wraz z erratą do ww. dokumentacji i tabelą równoważności,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zadania pn.: Budowa boiska sportowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach – przy ul. Aleja Niepodległości 23 w Słubicach, obręb ewid. 0001, dz. nr ewid. 580/1.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze w tym m. in. geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych w terenie, roboty rozbiórkowe, tj. m in. rozbiórka/zerwanie: trzech boisk asfaltowych, części utwardzeń, części terenów trawiastych, części ogrodzenia wzdłuż Al. Niepodległości, barierek w południowej części działki, elementów małej architektury: ławki, śmietniki, maszty; elementów sportowych: piłkochwyty, bramki; części istniejącego oświetlenia zewnętrznego; kamiennych murków oporowych, studni naziemnej, oczka wodnego;
2) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z zadaniem,
3) budowę:
a) boiska wielofunkcyjnego (o nawierzchni poliuretanowej na skrzynkach retencyjno-rozsączających),
b) boiska rekreacyjnego (o nawierzchni poliuretanowej na skrzynkach retencyjno-rozsączających),
c) bieżni okrężnej 3-torowej (o nawierzchni poliuretanowej),
d) bieżni prostej 4-torowej (o nawierzchni poliuretanowej),
e) skoczni do skoku w dal (o nawierzchni poliuretanowo - piaszczystej),
f) skoczni do skoku wzwyż (o nawierzchni poliuretanowej),
g) rzutni do pchnięcia kulą (o nawierzchni trawiasto-betonowej),
h) integracyjnego placu zabaw (o nawierzchni poliuretanowej bezpiecznej),
i) rekreacyjnego terenu do biegania (o nawierzchni poliuretanowej),
j) wiaty rekreacyjnej (nawierzchnia betonowa).
4) wykonanie i montaż trybuny sportowej,
5) wykonanie i montaż obiektów małej architektury (śmietniki, ławki, stojaki na rowery, ławostoły),
6) wykonanie i instalacja oświetlenia parkowego i sportowego,
7) wykonanie i instalacja monitoringu zewnętrznego,
8) przebudowa istniejących ciągów pieszo-jezdnych i pieszych,
9) budowa projektowanych ciągów pieszo-jezdnych i pieszych,
10) wykonanie (wymiana) ogrodzenia wzdłuż al. Niepodległości,
11) wykonanie i montaż ogrodzeń wewnątrz terenu,
12) wykonanie i montaż piłkochytów na boisku wielofunkcyjnym,
13) dostawa i montaż urządzeń/wyposażenia sportowego oraz urządzeń przewidzianych na placu zabaw,
14) rekultywację i posadzenie nowych trawników,
15) wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów wraz z urządzeniem trawników (rekompensata za wycinkę),
16) likwidacja elementów kolidujących z zadaniem,
17) przełożenie/usunięcie instalacji kolidujących z zadaniem,
18) wykonanie odwodnienia w postaci skrzynek retencyjno-rozsączających pod boiskiem wielofunkcyjnym i rekreacyjnym,
19) wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 180,00 cm x 120,00 cm z materiałów trwałych o treści zgodnej ze wzorem, o którym mowa w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych - Zamawiający do 7 dni od dnia zawarcia umowy z Wybranym Wykonawcą przekaże temu Wykonawcy projekt tablicy informacyjnej.

Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) uczestniczyć będzie w cotygodniowych radach budowy; na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
4) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,
5) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny i kartograficzny),
6) opracuje dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
7) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP;
8) zapewni realizacje wycinek drzew i krzewów w terminie do dnia 30 kwietnia 2026 r. zgodnie z warunkami decyzji Burmistrza Słubic z dnia 10-01-2024 r., znak: WKO.6131.167.2023.NŚ; oraz zmienionej decyzji (znak: WKO.6131.167.2023.NŚ) z dnia 9 stycznia 2025 r.
9) zapewni wykonanie wymaganych opinii ornitologicznych oraz prowadzenie robót z zgodności z warunkami kreślonymi w tych opiniach w przypadku rozpoczęcia wycinek drzew i krzewów w okresie lęgowym ptaków (okres przypadający od dnia 01 marca do dnia 15 października);
10) przedłoży Zamawiającemu dokumentacje fotograficzną wykonanych nasadzeń drzew i krzewów oraz plan nasadzeń celem spełnienia warunków określonych decyzja Burmistrza Słubic z dnia 10-01-2024r., znak: WKO.6131.167.2023.NŚ oraz zmienionej decyzji (znak: WKO.6131.167.2023.NŚ) z dnia 9 stycznia 2025 r.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt zagospodarowania terenu, opisy techniczne, opinia geotechniczna oraz część rysunkowa do ww. projektów i opisów technicznych – z podziałem na branże wraz z erratą do ww. dokumentacji i tabelą równoważności,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-02-10 09:00

Po zmianie:
2025-02-18 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-02-10 09:15

Po zmianie:
2025-02-18 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-03-11

Po zmianie:
2025-03-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.