eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paradyż › "Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Wójcinie" i "Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Paradyżu"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086746 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Wójcinie" i "Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Paradyżu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Paradyż

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 758-40-82

1.5.8.) Numer faksu: 44 758-40-24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.gminaparadyz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Wójcinie" i "Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Paradyżu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9c635ee-b3d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002636/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Paradyżu

1.1.3 Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Wójcinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053927/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319332,82 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. „Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Wójcinie” i „Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Paradyżu”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części tj.:
- Część I - „Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Wójcinie”
Przedmiotem zadania jest remont pierwszego piętra w budynku Szkoły Podstawowej w Wójcinie.

Numer działki: 206/1 – obręb Wójcin B

Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) demontaż boazerii – 87,75 m2,
b) skucie istniejących tynków ścian i sufitów - 810,90 m2 + 490,75 m2,
c) wykonanie tynków ścian i sufitów - 810,90 m2 + 490,75 m2,
d) wymiana parapetów wewnętrznych o wymiarach 1,5 x 0,45 m – konglomerat 38 szt.,
e) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z wykuciem starych ościeżnic i montażem nowych - 18 m2,
f) wykonanie lamperii z tynku mozaikowego – 405,45 m2,
g) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach oraz sufitach – 405,45 m2 + 490,75 m2,
h) malowanie ścian i sufitów – 405,45 m2 + 490,75 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 136166,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. „Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Wójcinie” i „Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Paradyżu”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części tj.:
- Część II - „Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Paradyżu”

Przedmiotem zadania jest remont drugiego piętra Szkoły Podstawowej w Paradyżu.

Numer działki: 309/1 – obręb Paradyż

Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) naprawa istniejących tynków ścian i sufitów - 1225,88 m2,
b) uzupełnienie tynków wewnętrznych – 387 m2,
c) wykonanie sufitu podwieszonego – 531,26 m2,
d) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z wykuciem starych ościeżnic i montażem nowych – 20,79 m2 (11 szt.)
e) wymiana parapetów wewnętrznych wraz z wykuciem istniejących parapetów betonowych – konglomerat 38 szt.
f) wykonanie lamperii z tynku mozaikowego – 574,63 m2,
g) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach oraz sufitach nad lamperią z tynku mozaikowego – 651,25 m2 + 531,26 m2,
h) malowanie ścian i sufitów – 651,25 m2 + 531,26 m2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 183166,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210812,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210812,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FACIT Usługi Budowlano-Remontowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 799-134-13-54

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 171

7.3.4) Miejscowość: Wieniawa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-432

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210812,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321346,50 PLN

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.