Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00680208/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Gidle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22
1.5.2.) Miejscowość: Gidle
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 327 20 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e5fe199-5d2a-4a56-ab2f-e2b16ea462291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Gidle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5fe199-5d2a-4a56-ab2f-e2b16ea46229
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053876/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Gidle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Gidle”.
3.2. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Nie wymagający żadnych dodatkowych nakładów, gotowy do użytku. Pojazd musi spełniać wymagania do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózku inwalidzkim. Rok produkcji pojazdu 2024r. lub 2025r.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony zostały w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający określił parametry techniczne, jakościowe jakie winien spełniać pojazd oferowany przez Wykonawcę.
3.4. Oferowany pojazd musi być zgodny z przedmiotem zamówienia określonym w dokumentacji SWZ. Niespełnienie wymagań wskazanych w w/w dokumentach skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
3.5. Okres rękojmi i gwarancji:
1) Minimalny okres gwarancji i rękojmi na zaoferowany pojazd wynosi – minimum 24 miesiące.
2) Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się od daty dostawy potwierdzonych protokołem obioru końcowego, termin gwarancji i rękojmi biegnie równocześnie.
3.6. Serwis gwarancyjny:
1) czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h, czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 72h, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia,
2) nieodpłatny serwis gwarancyjny i przeglądy gwarancyjne w okresie trwania gwarancji w zakresie wymaganym przez producenta dla zachowania gwarancji (szacunkowy przebieg pojazdu do 100 000 km/24 m-ące).
3) Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż elementów uszkodzonych sprzed usterki.
3.7. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 ze zm.)
3.8. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:
1) przeszkolenia pracownika Zamawiającego,
2) dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego – Gmina Gidle ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle. Wykonawca dostarczy zamawiany pojazd we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
3.9. Wykonawca odpowiada za pojazd w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
3.10. Dostarczony pojazd zostanie przyjęty przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru końcowy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego pojazdu. Pozytywny protokół odbioru stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011020346
7.3.3) Ulica: Żurawia 43/201
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa dwóch samochodów używanych typu furgon do 3,5 ton dla Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
- "Zakup 18 osobowego busa do transportu osób wymagających wsparcia".
- Zakup pojazdu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Prosną
- Zakup Lekkiego Samochodu Operacyjnego (SLOp) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
- " Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na Zakup Mikrobusu dla Zespołu Obsługi Oświaty i Rekreacji w Nakle nad Notecią
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.