Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074508/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu w okresie od 01.04.2022r. do 30.06.2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 4 W NOWYM TARGU
1.3.) Oddział zamawiającego: Dostawa żywności
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121389139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Bór 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole4@nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole4nowytarg.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu w okresie od 01.04.2022r. do 30.06.2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c468bc7b-9ae1-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41223,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa produktów mlecznych4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 23225,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych i jaj4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 18707,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Usługa-odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.
- Dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla ZGZiR w Nowym Targu od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Zakup i dostawa Sprzętu: Część 1: projektorów laserowych (15 szt.) oraz/lub Część 2: monitora dotykowego wraz z wbudowaną kamerą i mikrofonem (1 zestaw) dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu.
- Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez ZGZiR od 1 stycznia 2026r. do dnia 31 grudnia 2026r.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Zapewnienie infrastruktury dla funkcjonowania ŚCZP na obszarze Podhalańskiego Obszaru Funcjonalnego.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1663K Długopole - Pieniążkowice - Piekielnik w km od 1+432 do km 2+684 w miejscowości Dział, Powiat Nowotarski/ Gmina Czarny Dunajec
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 6 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
- Ponowne postepowanie pn. "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej (...) oraz na potrzeby realizacji zajęć w ramach projektu pn. "W przedszkolu w Krajnie jest fajnie" (...)
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





