Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083873/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00091356/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-23
- 2021/BZP 00103220/01 - Wynik z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086526 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wywóz odpadów z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (Nr postępowania: 21/2021)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM MEDYCZNE IM. DR. KAROLA JONSCHERA W ŁODZI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472237185
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Milionowa 14
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 93-113
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 42 672 19 04
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jonscher.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jonscher.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086526
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00083873/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na wywozie odpadów z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji: przy ul. Milionowej 14, ul. Przyrodniczej 7/9 oraz ul. Leczniczej 6.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wywóz zmieszanych odpadów opakowaniowych (kod 150106):
a) prasokontener 5m3 (własność Zamawiającego) średnia waga odpadów w prasokontenerze: 1,3 tony - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 7m3 - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Przyrodniczej 7/9);
c) dwa pojemniki o pojemności 1,1m3 - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
2) wywóz opakowań z papieru i tektury (kod 150101):
a) pojemnik o pojemności 7m3 – do dwóch razy w tygodniu (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 5m3 – do dwóch razy w roku (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
3) wywóz odpadów wielkogabarytowych (kod 200307) - pojemnik o pojemności 7m3 - 10 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1);
4) wywóz odpadów ulegających biodegradacji, tj.: liście, trawy, gałęzie (kod 200201) - pojemnik o pojemności 7m3 - 4 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1)
5) wywóz odpadów resztkowych (kod 200399):
a) pojemnik o pojemności 1,1m3 (własność Zamawiającego) – 2 razy w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 0,24m3 (własność Zamawiającego) – 1 raz w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6 i ul. Przyrodniczej 7/9;
6) wywóz opakowań metalowych i opakowań z tworzyw sztucznych (kod 200139) – pojemnik o pojemności 1,1m3 – 2 razy w miesiącu – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
7) wywóz opakowań szklanych (kod 200102) – pojemnik o pojemności 0,24 m3 - 1 raz na pół roku – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pojemniki:
1) 2 pojemniki o pojemności 7m3 oraz 3 pojemniki o pojemności 1,1m3 - na cały okres świadczenia usługi;
2) o których mowa w pkt. 2 ppkt 2b) oraz ppkt 3) i 4) - na zamówienie.
4. Warunki, jakie Wykonawca musi spełnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 8 do SWZ (wzór umowy).
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności polegające na odbieraniu i transportowaniu odpadów w ramach niniejszej usługi, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedłożył oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 5.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na wywozie odpadów (innych niż odpady medyczne) z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji: przy ul. Milionowej 14, ul. Przyrodniczej 7/9 oraz ul. Leczniczej 6.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wywóz zmieszanych odpadów opakowaniowych (kod 150106):
a) prasokontener 5m3 (własność Zamawiającego) średnia waga odpadów w prasokontenerze: 1,3 tony - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 7m3 - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Przyrodniczej 7/9);
c) dwa pojemniki o pojemności 1,1m3 - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
2) wywóz opakowań z papieru i tektury (kod 150101):
a) pojemnik o pojemności 7m3 – do dwóch razy w tygodniu (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 5m3 – do dwóch razy w roku (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
3) wywóz odpadów wielkogabarytowych (kod 200307) - pojemnik o pojemności 7m3 - 10 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1);
4) wywóz odpadów ulegających biodegradacji, tj.: liście, trawy, gałęzie (kod 200201) - pojemnik o pojemności 7m3 - 4 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1)
5) wywóz odpadów resztkowych (kod 200399):
a) pojemnik o pojemności 1,1m3 (własność Zamawiającego) – 2 razy w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 0,24m3 (własność Zamawiającego) – 1 raz w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6 i ul. Przyrodniczej 7/9;
6) wywóz opakowań metalowych i opakowań z tworzyw sztucznych (kod 200139) – pojemnik o pojemności 1,1m3 – 2 razy w miesiącu – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
7) wywóz opakowań szklanych (kod 200102) – pojemnik o pojemności 0,24 m3 - 1 raz na pół roku – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko pojemniki:
1) 2 pojemniki o pojemności 7m3 oraz 3 pojemniki o pojemności 1,1m3 - na cały okres świadczenia usługi;
2) o których mowa w pkt. 2 ppkt 2b) oraz ppkt 3) i 4) - na zamówienie.
4. Warunki, jakie Wykonawca musi spełnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 8 do SWZ (wzór umowy).
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności polegające na odbieraniu i transportowaniu odpadów w ramach niniejszej usługi, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedłożył oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 5.
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 61 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Zakup wraz z dostawą 6 szt. rębaków w podziale na 5 zadań
- Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w Pawilonie D Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.