Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506644/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz szkolny dzieci niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Obornikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302196080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 76
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.adamska@cuw.oborniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.oborniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.umoborniki.nv.pl/m,64,zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz szkolny dzieci niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a712bfdc-8056-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 94340,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dowóz szkolny dzieci niepełnosprawnych tj.
wykonywanie przez Wykonawcę usługi bezpiecznego i punktualnego dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkoły położonej
na terenie Gminy Oborniki w roku szkolnym 2022/2023 w dni nauki szkolnej na trasie szczegółowo opisanej w załączniku nr
2 do SWZ.
2. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
1) zapewnienia do realizacji usług opiekuna (przynajmniej jeden opiekun) który będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo
pasażerów w trakcie wsiadania do lub wysiadania z pojazdów oraz w trakcie przewozów,
2) zainstalowania w pojeździe który zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia, najpóźniej do dnia rozpoczęcia
realizacji przedmiotu zamówienia, monitoringu (tj. kamery rejestrującej oraz urządzenia rejestrującego oraz zapisującego
materiał video na urządzeniu twardo dyskowym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy – stanowiącym
załącznik nr 3 do SWZ.
6. Długość trasy: 89 km dziennie / maksymalna praca przewoźnika 9434 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sadi Trans Sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060112237
7.3.3) Ulica: Wedelickiego 22
7.3.4) Miejscowość: Oborniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Budowa miejsca rekreacji rowerowej (pumptrack) przy Szkole Podstawowej nr 4 oraz modernizacja skateparku przy Szkole Podstawowej nr 2.
- Modernizacja mostu drogowego przez rzekę Wartę, w ciągu ulicy Armii Poznań w Obornikach.
- Budowa ogólnodostępnego integracyjnego placu zabaw w Obornikach
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KUŚLIN W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego oraz transportu pacjentów dializowanych do i ze Stacji Dializ dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 2 miesięcy
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2024 rok
- "Świadczenie usługi transportowej dla Seniorów"
- Usługa transportu sanitarnego
- "Dostawa tłucznia betonowego frakcji 0-31,5mm, z transportem i rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.