Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00035132/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap III – nr postępowania: 1/ZP/22.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224435685; 224435686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap III – nr postępowania: 1/ZP/22.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb29108f-7a9e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8087813,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4226112,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowych w zakresie:
- skucia istniejących tynków na elewacjach;
- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej;
- demontażu istniejących studzienek piwnicznych;
- demontażu istniejących rur spustowych na elewacjach;
- demontażu obróbek blacharskich na ścianach parteru;
- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych na elewacjach;
- demontażu uszkodzonych drzwi wejściowych do budynku;
- demontażu istniejących rynien wiatrołapu;
- skucia istniejących tynków na elewacjach;
- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej;
- demontażu płyty kamiennej ze ściany cokołowej elewacji zachodniej od strony podwórza wewnętrznego;
- demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych;
- demontażu istniejących studzienek piwnicznych;
- demontażu istniejących rynien i rur spustowych;
- demontażu obróbek blacharskich na ścianach parteru;
- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad gankami wejściowymi od strony podwórza wewnętrznego;
- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych;
- skucia wszystkich wybrzuszeń i odkształceń na stopniach schodów;
- demontażu istniejących krat okiennych;
b) docieplenie ścian zewnętrznych;
c) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej wraz z ich zabezpieczeniem od wewnątrz w części podpiwniczonej (poza pomieszczeniami w osiach K-M/3-6) tynkiem magazynującym, renowacyjnym i malowaniem;
d) wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej;
e) wymiana uszkodzonych krat okiennych i barierek na elewacjach;
f) wykonanie nowych obróbek blacharskich wysuniętego lica muru w pasie parteru;
g) wykonanie nowych parapetów zewnętrznych;
h) wymiana rur spustowych;
i) przebudowa instalacji oświetlenia zewnętrznego;
j) wykonanie remontu studzienek dostępowych do kanałów technicznych;
k) wymiana czyszczaków wpustów kanalizacji ogólnospławnej;
l) dostosowanie podziału i częściowa wymiana przeszkleń wiatrołapu;
m) remont schodów zewnętrznych przy auli;
n) remont dobudówki od strony wschodniej wschodniego skrzydła budynku;
o) remont dobudówki od strony południowej auli;
p) wymiana kratek wentylacyjnych na elewacjach;
q) naprawa i malowanie ścian zewnętrznych piętra +4 wraz z wymianą części obróbki blacharskiej gzymsu piętra +3 na elewacji południowej w osiach F-O.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
2.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) projekt budowlany w branży budowlanej oraz elektrycznej;
b) projekt wykonawczy w branży budowlanej oraz elektrycznej;
c) rewizja projektu wykonawczego branży budowlanej (w zakresach tożsamych projektu budowlanego i projektu wykonawczego roboty należy wykonać na podstawie rewizji projektu wykonawczego);
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w branży budowlanej oraz elektrycznej;
e) decyzja nr 66/N/2020, dot. pozwolenia na budowę z dnia 02.07.2020 r.;
f) przedmiary robót w branży: budowlanej oraz elektrycznej, mające charakter pomocniczy/informacyjny,
ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 11 do SWZ,
2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
2.3) Uwaga! Ww. w ppkt 2.1) lit. a)-e) dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także:
a) wykonania robót rozbiórkowych i demontażowych w zakresie:
- demontażu płytki ceramicznej ze ścian wiatrołapu oraz ściany cokołowej na elewacji północnej;
- skucia istniejących tynków na: elewacji frontowej (północnej), elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi C, od osi 8 do osi 12), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11), części elewacji wschodniej (nad budynkiem Bursy nr 6, w osi Q, od osi 9 do osi 11);
- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej (elewacja frontowa – północna);
- demontażu płytki klinkierowej ze ściany wewnętrznej wiatrołapu;
- demontażu istniejących studzienek piwnicznych elewacji frontowej (północnej);
- demontażu istniejących rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);
- demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru na elewacji frontowej (północnej);
- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad wiatrołapem;
- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych na: elewacji frontowej (północnej), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11), części elewacji wschodniej (nad budynkiem Bursy nr 6, w osi Q, od osi 9 do osi 11);
- demontażu istniejących krat okiennych: elewacji frontowej (północnej), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11);
- demontażu drzwi wejściowych do budynku w osiach 1/E-F (D-02);
- demontażu istniejących rynien wiatrołapu;
- demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych;
- demontażu istniejącej instalacji CWU, C.O i istniejącego węzła cieplnego;
- demontażu uszkodzonych drzwi do węzła cieplnego;
- demontażu części podłogi w pomieszczeniu węzła cieplnego;
- częściowego wyburzenia ściany w piwnicy pomiędzy pomieszczeniami nr -1.03 oraz nr -1.04;
- wyburzenia ścianek działowych w pomieszczeniu nr -1.04.
b) docieplenia ścian zewnętrznych: elewacji frontowej (północnej), elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi C, od osi 8 do osi 12), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11), części elewacji wschodniej (nad budynkiem Bursy nr 6, w osi Q, od osi 9 do osi 11);
c) docieplenia ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej elewacji frontowej (północnej);
d) demontaży i ponownych montaży urządzeń znajdujących się na dachach głównych;
e) rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach głównych;
f) docieplenia stropodachów wraz z nowymi pokryciami dachowymi dachów głównych;
g) remontu attyk dachów głównych;
h) docieplenia zadaszenia nad wiatrołapem;
i) wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej w osiach 1/E-F (D-02);
j) wymiany uszkodzonych krat okiennych: elewacji frontowej (północnej), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11);
k) wykonania nowych parapetów i obróbek blacharskich wysuniętego lica muru w pasie parteru na: elewacji frontowej (północnej), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11), części elewacji wschodniej (nad budynkiem Bursy nr 6, w osi Q, od osi 9 do osi 11) oraz wiatrołapu;
l) wymiany rynien wiatrołapu;
m) wymiany rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);
n) przebudowy instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej;
o) przebudowy instalacji oświetlenia zewnętrznego na elewacji frontowej (północnej);
p) wykonania nowych obróbek blacharskich – w zakresie dachów głównych budynku, gzymsów i attyk;
q) wymiany rynien dachów głównych;
r) przebudowy wentylacji grawitacyjnej;
s) docieplenia stropów nad piwnicą;
t) przebudowy pomieszczenia węzła cieplnego;
u) przebudowy węzła cieplnego w zakresie technologii automatyki i robót elektrycznych;
v) przebudowy (wymiany) instalacji C.O.;
w) przebudowy (wymiany) instalacji odgromowej wraz z uziomem;
x) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci energetycznej;
y) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci telekomunikacyjnej,
roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty.
3) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia obejmującego zadanie inwestycyjne, którego przedmiotem jest „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie” na etapy. Dla każdego etapu przewidziano przeprowadzenie odrębnego postępowania. Niniejsze zamówienie jest udzielane jako część zamówienia, tj. ww. inwestycji.
4) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
5) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 5.198.118,58 zł.
6) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.
7) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
8) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4145000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6190000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4145000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOSITE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251646823
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 27A
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres prac, tj. roboty budowlane - stanowiący ok. 50% wartości przedmiotu umowy Wykonawca wykona przy pomocy podwykonawcy(ów).
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4145000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyłonienie konsultanta ds. jakości badań mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych oraz członków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- Świadczenie usług w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej wraz z zapleczem noclegowo-restauracyjnym.
- Zakup materiałów eksploatacyjnych i niezbędnego wyposażenia do systemów oczyszczania wody wraz z wymianą części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku kaplicy pw. św. Wojciecha przy ul. Brzeskiej 12 w Warszawie
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul.W. Sławka 9 w Warszawie.
- Remont dwóch pustostanów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Raszei 1/3 według projektu budowlanego. Lokale własności m.st. Warszawy, administrowane przez ZGN Wola na terenie TZOM Koło.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postępowanie powtórzone
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pałuckiej, OSP w Obudnie i OSP w Gąsawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- ZAKUP WINDY ZEWNĘTRZNEJ Z MONTAŻEM W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY w KOLE, STARY RYNEK 15, 62-600 KOŁO
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.