eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: "Remont i przebudowa hali sportowej - modernizacja Sali gimnastycznej nr 5 AWF Warszawa wraz z zapleczem sanitarno-higienicznym i magazynowym".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086289 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: “Remont i przebudowa hali sportowej – modernizacja Sali gimnastycznej nr 5 AWF Warszawa wraz z zapleczem sanitarno-higienicznym i magazynowym”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.bojarska@awf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://awf.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: “Remont i przebudowa hali sportowej – modernizacja Sali gimnastycznej nr 5 AWF Warszawa wraz z zapleczem sanitarno-higienicznym i magazynowym”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9ef67d6-a8ba-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043320/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2011456,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sala gimnastyczna:
• demontaż stolarki drzwiowej
• demontaż luster
• demontaż okładziny drewnopodobnej (sala gimnastyczna), płytek łazienkowych
• demontaż drzwi przesuwnych
• demontaż drabinek gimnastycznych
• uzupełnienie parkietów z drobnych elementów (sala gimnastyczna)
• cyklinowanie parkietu
• trzykrotne lakierowanie parkietu lakierem dla obiektów sportowych
• wykonanie tynków na ścianach gdzie zdjęta zostanie okładzina, miejscowe uzupełnienie pozostałych tynków
• gruntowanie ścian
• malowanie 2-krotne ścian
• malowanie lamperii do wysokości 2,7 m farbą zmywalną wodoodporną
• zakup i montaż krat 2 szt. do magazynów
• zamurowanie otworu drzwiowego (ślepego)
• malowanie i czyszczenie elementów stalowych
• wykończenie pod oknami (brak parapetów teraz kończy się tam zabudowa z drewnianych paneli)
• zakup i montaż luster naściennych
• zakup i montaż drabinek, uchwytów dla baletnic
• czyszczenie kanałów wentylacyjnych, kratek,
• wykończenie kratek (wyciągów)
• wymiana rur spustowych wewnętrznych, rury podejścia, miejscowa naprawa dachu
• zabudowanie rur spustowych g-k
• malowanie sufitu
• wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych o odpowiedniej klasie ppoż.
Zaplecze :
• zmiana układu pomieszczeń szatni i łazienek, dostosowanie budynku do przepisów ppoż i sanepid
• wydzielenie łazienki i szatni dla osób niepełnosprawnych
• wydzielenie zaplecza kuchenno-socjalnego dla pracowników
• rozbiórka ścian działowych, posadzek, sufitów podwieszanych, okładzin ściennych (glazura)
• zmiana układu pomieszczeń
• wykonanie nowych ścianek działowych z G-K
• wykonanie sufitów podwieszanych z G-K
• czyszczenie i malowanie przestrzeni podstropowej
• wykonanie nowych posadzek, okładzin ściennych
• malowanie pomieszczeń
• przeróbki instalacji co. (przestawianie ścian)
• Wykonanie nowych odcinków instalacji wod-kan
• wyposażenie szatni, łazienek, pomieszczeń socjalnych i hollu
• demontaż istniejącej instalacji elektrycznej
• demontaż rozdzielnicy żeliwnej
• demontaż gniazd i włączników, lamp w magazynach
• demontaż instalacji nagłośnienia
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej, rozdzielnicy, gniazd i włączników,
• pomiary po wykonaniu instalacji
• wykonanie nowej instalacji nagłośnienia
• wykonanie instalacji hydrantowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2474090,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2977474,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2474090,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): COMFORT-THERM Łukasz Krawczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: COMFORT-THERM Sp. z o. o. , MABO Małgorzata Bober

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 567 173 44 30

7.3.3) Ulica: Wróblewo-Osiedle 11/17

7.3.4) Miejscowość: Naruszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-152

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2474090,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.