Og³oszenie z dnia 2021-06-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00118772/01 - Wynik z dnia 2021-07-19
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00086247 z dnia 2021-06-17 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa targowiska w Lachowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOLNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669861
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 25 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkolno@gminakolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gminakolno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa targowiska w Lachowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4585c1bb-cf4c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00086247
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003256/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Budowa targowiska w Lachowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminakolno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: ugkolno@gminakolno.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://gminakolno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: ugkolno@gminakolno.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://gminakolno.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. 2. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://gminakolno.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. 3. 8. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016,119, s.1 oraz Dz. Urz. UE.L 2018,127, s.2) zwanym dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno, tel. 86 278 25 67
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@gminakolno.pl, w sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przys³uguj±cych Pani/ Panu uprawnieñ.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w odpowiednim trybie, okre¶lonym w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – dalej ustawa p.z.p..
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p..
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa targowiska w Lachowie. W ramach zamówienia nale¿y opracowaæ dokumentacjê projektow±, uzyskaæ pozwolenie na budowê, wybudowaæ i przekazaæ do u¿ytkowania targowisko z przy³±czami, zmieniæ sposób u¿ytkowania budynku inwentarskiego na wiatê handlow± oraz wykonaæ zagospodarowanie terenu w Lachowie na czê¶ci dzia³ki nr ewid. 69.
2. Zakres robót budowlanych polegaj±cy na zaprojektowaniu i wybudowaniu targowiska w Lachowie obejmuje w szczególno¶ci:
a) sporz±dzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszystkich niezbêdnych materia³ów (w tym: dokumentacji geodezyjnej oraz je¿eli dotyczy geotechnicznej, wodno-prawnej, jak równie¿ wszelkich niezbêdnych dokumentów formalno-prawnych w tym wszelkich uzgodnieñ wymaganych obowi±zuj±cymi przepisami prawa, zaleceñ, uzgodnieñ pozwoleñ, zgód, decyzji), opracowanie niezbêdnych ekspertyz, uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego decyzji o pozwoleniu na budowê i/lub zg³oszenia robót budowlanych, sporz±dzenie projektów wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
b) na podstawie projektu budowlanego i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowê i/lub zg³oszenia robót budowlanych wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy targowiska wraz z towarzysz±c± im infrastruktur± techniczn±, oraz wyposa¿eniem obiektów w niezbêdne urz±dzenia,
c) wykonanie wszelkich prób i odbiorów z których protoko³y s± wymagane przy odbiorze koñcowym obiektu, niezbêdnych do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie (je¿eli dotyczy);
d) uzyskanie odbiorów wykonanej inwestycji przez Pañstwow± Stra¿ Po¿arn±, Powiatowego Inspektora Sanitarnego i inne konieczne s³u¿by (o ile wymagane);
e) uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie obiektu targowicy i/lub zawiadomienie o zakoñczeniu budowy organ nadzoru budowlanego wraz z brakiem sprzeciwu.
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45223800-4 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: rêkojmia na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazaæ:1) nale¿yte wykonanie przez Wykonawcê w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie i/lub przebudowie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 1000m2
b) jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie wiaty lub budynku o konstrukcji stalowej o kubaturze min. 400m 3
2) dysponowanie co najmniej:
a) jedn± osob± (Projektantem) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa,
b) jedn± osob± (Projektantem) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa,
c) jedn± osob± (Projektantem) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa
d) jedn± osob± (Projektantem) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa;
e) jedn± osob± (Kierownikiem budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej (bez ograniczeñ) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa;
f) jedn± osob± (Kierownikiem robót) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa
g) jedn± osob± (Kierownikiem robót) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
b) wykaz osób (zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug i za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w kwocie –10.000,00 z³ (s³ownie z³otych: dziesiêæ tysiêcy).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
4. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy 21 8754 0004 0000 3115 2000 0240 z adnotacj± „Wadium przetargowe na budowê targowiska w Lachowie”. Wniesienie wadium w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego bêdzie skuteczne z chwil± uznania tego rachunku bankowego kwot± wadium (je¿eli wp³yw ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert).
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferty z³o¿one wspólnie przez dwóch lub wiêcej Wykonawców bêd± musia³y spe³niæ nastêpuj±ce wymagania:1) oferta bêdzie podpisana w taki sposób, aby wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê ;
2) wszyscy Wykonawcy sk³adaj±cy wspólnie ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
3) Wszyscy Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Ustalony w Umowie termin zakoñczenia poszczególnych etapów robót mo¿e ulec zmianie w przypadku:a) spowodowane wyst±pieniem robót zamiennych lub dodatkowych, od wykonania których uzale¿nione jest wykonanie zamówienia podstawowego – je¿eli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
b) zaistnia³e w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. niewypa³y i niewybuchy, warunki atmosferyczne, warunki archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne utrudniaj±ce lub uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
c) bêd±ce nastêpstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy lub bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji, w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury. W ka¿dym przypadku zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy musi byæ spowodowana przyczyn± rzeczywist± i potwierdzona aneksem do umowy podpisanym przez Strony.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na platformie zakupowowej pod adresem: https://gminakolno.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-31
| 2021-06-17 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KOLNA
wiêcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja k³adki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ¶cie¿ki edukacyjnej.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





