Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097646/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00116207/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-21
- 2025/BZP 00216443/01 - Wynik z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do zlewni miejskiej oczyszczalni ścieków od m. Przysieczyn do Łęgowo wraz z budową przepompowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cysterska 22
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 268 08 00
1.5.8.) Numer faksu: 67 268 08 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do zlewni miejskiej oczyszczalni ścieków od m. Przysieczyn do Łęgowo wraz z budową przepompowni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e341deb9-fa3b-4288-96b4-f5114d46a523
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024341/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do zlewni miejskiej oczyszczalni ścieków od m. Przysieczyn do m. Łęgowo wraz z budową przepompowni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
2. Wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe wymagania określono w rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wągrowiec reprezentowana przez Wójta Gminy Wągrowiec (adres: ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 26 80 800, e-mail: wagrow@wokiss.pl,
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl,
3) dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do zlewni miejskiej oczyszczalni ścieków od m. Przysieczyn do Łęgowo wraz z budową przepompowni”,
4) dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień, zwanej dalej PZP, przez okres 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 7 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. Pozostałe informacje zawiera rozdział
XXIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.2025.FZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pod nazwą „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do zlewni miejskiej oczyszczalni ścieków od m. Przysieczyn do Łęgowo wraz z budową przepompowni”.
2. Celem zamówienia jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec, w zakresie części m. Łęgowo i Długa Wieś. Dzięki wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej i podłączeniu przyszłych odbiorców do nowej sieci, nastąpi likwidacja zbiorników bezodpływowych co ograniczy przenikanie nieczystości do gruntu i wód podziemnych z nieszczelnych szamb. Realizacja zamówienia pozwoli również w przyszłości przejąć ścieki z dalszej części Długiej Wsi oraz miejscowości Przysieczyn.
3. W ramach zamówienia należy wykonać dokumentację projektową niezbędną do uzyskania pozwolenia na budowę oraz zrealizować roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zgodnie z zakresem robót wskazanym w ust. 4.
4. Zakres zamówienia objętych przedmiotem zamówienia, obejmuje m.in.:
1) sporządzenie dokumentacji projektowej (zaprojektowanie) dla całości przedsięwzięcia:
a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odtworzeniami,
b) przykanalików do poszczególnych posesji zakończonych studzienką przed posesją w odległości nie większej niż 1,5m od granicy działki wraz z odtworzeniami,
c) sieciowych przepompowni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu, czyli utwardzenie, ogrodzenie, oświetlenie, przyłącze wodociągowe dn 32 mm zakończone hydrantem ogrodowym mrozoodpornym, samo-odwadniającym DN25mm ze skrzynką hydrantową, stojakiem i kluczem (Jeżeli projektant zaprojektuje zgodnie z PFU jedną z pompowni na działce drogowej nr 279/12, wówczas będzie ona przejezdną z włazem min. 800/25t i nie będzie wymagała utwardzenia, ogrodzenia i oświetlenia),
d) rurociągów tłocznych przesyłowych wraz ze studniami rewizyjnymi, napowietrzająco – odpowietrzającymi, zaworowymi,
e) studni na rurociągach grawitacyjnych i komór rewizyjnych na rurociągach tłocznych,
f) uzyskanie pozwolenia/uzgodnienia zarządcy drogi na wykonanie zjazdu, dojazdu, bądź umocnienia pobocza do przepompowni,
g) uzyskanie uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji,
h) uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej, tj. w szczególności:
a) wykonać koncepcję funkcjonalno-użytkową oraz zagospodarowanie terenu i uzgodnić ją z Zamawiającym;
b) wykonać kompletny projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody, zezwolenia;
c) wykonać kompletny projekt techniczny w branżach: instalacji elektrycznej i sanitarnej;
d) uzyskać pozwolenie na budowę w wymaganym zakresie;
e) wykonać inne dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
b) przykanalików,
c) sieciowych przepompowni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu (utwardzenie, ogrodzenie, instalacja elektryczna i oświetlenie, przyłącze wodociągowe DN32mm, zakończone hydrantem ogrodowym mrozoodpornym samo-odwadniającym DN25mm ze skrzynką hydrantową, stojakiem i kluczem, rurociągów tłocznych przesyłowych)
d) komór rewizyjnych na rurociągach tłocznych (jeśli dotyczy)
e) zjazdów, dojazdów lub umocnień poboczy do przepompowni i przepustów (jeśli dotyczy)
f) roboty odtworzeniowe.
4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywanych robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. Zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone te zamówienia:
1) zakres zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych i usług projektowych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.
w szczególności w zakresie określonym odpowiednio w Rozdziale V ust. 4 SWZ w tym kodami CPV wskazanymi w niniejszej SWZ.
2) wielkość zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego.
3) zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie podstawowej zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej:
A. Doświadczenia wykonawcy
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty polegające na budowie i/lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości min 2 500 000,00 zł brutto.
Uwaga:
1) Pojęcie „budowa”, „przebudowa” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie Prawo budowlane.
2) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykonawca może wykazać się tylko tymi robotami (zakresem prac), w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Zamawiający uwzględni tylko zadanie (robotę) zakończoną.
B. Osób skierowanych do realizacji zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które spełniają następujące warunki:
B.1. Osoba do kierowania budową (kierownik budowy)
wymagana liczba osób: 1 osoba
wymagane uprawnienia: posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: sieci i instalacje kanalizacyjne, bez ograniczeń.
B.2. Osoba do kierowania robotami elektrycznymi (kierownik robót)
wymagana liczba osób: 1 osoba
wymagane uprawnienia: posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: instalacje elektryczne, bez ograniczeń.
Uwaga:
1) Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.). Dopuszcza się uprawnienia równoważne, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2) Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji (wykonywanie zamówienia) przez osoby posiadające uprawnienia różnych specjalności.
3) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ1. Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku braku podania w ofercie ww. danych Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.
Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeśli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ust 2.
Powyższe uregulowanie stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego oraz podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
Oświadczenie należy złożyć formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Uwaga: Oświadczenie składają odrębnie:
- Wykonawca oraz każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
- Podmiot udostępniający zasoby, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji takiego podmiotu. W takim wypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy (o ile dotyczy) potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Zobowiązanie należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania podmiotu lub jego pełnomocnika.
6. Wadium - zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozdziale XXIII SWZ.
7. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg Załącznika Nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone wg. wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem:
Wadium – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do zlewni miejskiej oczyszczalni ścieków od m. Przysieczyn do Łęgowo wraz z budową przepompowni” - Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, należy załączyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące jego utratę przez Wykonawcę określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.
7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
8. Treść poręczenia lub gwarancji wadialnej musi zawierać w szczególności następujące elementy:
1) nazwę i adres Zamawiającego (Gmina Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec)
2) nazwę zamówienia,
3) nazwę i adres Wykonawcy,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem,
6) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach, terminach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli zajdą okoliczności wymienione w art. 98 ust. 6 ustaw Pzp.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). UWAGA: Zamawiający wymaga aby podmioty te były dokładnie wskazane w treści gwarancji.
12. Zaleca się aby w treści poręczenia lub gwarancji podane zostały dane niezbędne do złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o zwolnieniu wadium. Rekomenduje się się podanie adresu e-mail lub ePUAP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:a) wspólnie spełnią warunki udziału w postępowaniu;
b) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy
Pzp oraz na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie zobowiązania.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o realizacje zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
4) W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zamawiający żąda przed zawarciem umowy kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5) Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainęoraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Usuwanie azbestu z terenu Powiatu Wągrowieckiego w roku 2025
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków ochrony osobistej, materiałów medycznych jednorazowego użytku, płynów infuzyjnych
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji/modernizacji pomieszczeń budynku N oraz budynku w Sulechowie z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne oraz medyczne (...)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych "Stojowice Podlas I
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach: B, C, E, F, G, H, I, J w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.