Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086182/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00119524/01 - Wynik z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086165 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem i monitorem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem i monitorem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2868fae4-cf4a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002457/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067033/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.103.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 zestawów komputerów stacjonarnych z monitorem wraz z oprogramowaniem.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.
3. Urządzenia, sprzęty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach. Wszystkie dostarczone urządzenia, sprzęty muszą być nowe, nie używane.
4. Dostawca musi zapewnić w okresie gwarancji pomoc techniczną w rozwiązywaniu pojawiających się w trakcie użytkowania problemów oraz - o ile jest to wymagane przez producenta - obowiązkowy przegląd gwarancyjny.
5. Karty gwarancyjne musza być dostarczone dla każdego urządzenia osobno lub - jeżeli dla zachowania gwarancji konieczna jest rejestracja urządzenia internetowo - użytkownik musi zostać poinformowany o sposobie rejestracji.
6. Warunki gwarancji nie mogą zobowiązywać Zamawiającego do przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone (Zamawiający może usunąć opakowania urządzeń po ich dostarczeniu, co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał wykazom gwarancyjnym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 6/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w formie "bufetu śniadaniowego" dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Sukcesywne dostawy papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa materiałów i narzędzi stomatologicznych dla Centrum Symulacji Stomatologicznych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- 125/TP/ZP/RB/2025 Remont pomieszczeń z przeznaczeniem dla Kliniki Otolaryngologii na parterze budynku nr 3 przy obiekcie przy ul. Żeromskiego 113.
- Dostawa sprzętu oświetleniowego dla Teatru Studyjnego oraz Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Świadczenie usług pocztowych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Kruczkowskiego w Tychach"
- Dostawa urządzeń informatycznych w ramach projektu pn.: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku - zestawy komputerowe
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Zawodowcy ZS3 w cyfrowej chmurze"
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.