eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StegnaBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBINA, GMINA STEGNA



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBINA, GMINA STEGNA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "MIERZEJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220534702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Stegna

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkmierzeja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pkmierzeja.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Konsulting Inwestycyjny i Środowiskowy Sabina Kowalska

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881422458

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: WARZYWNICZA 48

1.11.4.) Miejscowość: Reda

1.11.5.) Kod pocztowy: 84-240

1.11.6.) Województwo: pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.11.9.) Numer telefonu: 604536432

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sabina_kowalska@wp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pkmierzeja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBINA, GMINA STEGNA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61c78305-f51c-4285-ae2a-8e07a136a860

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084935/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBINA, GMINA STEGNA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowy Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - KPOD.03.15-IW.23-001/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pkmierzeja

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pkmierzeja

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na Platformie platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin”.
2. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Oferta wraz z wykazem cen i oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust 1. musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub podpisem osobistym.
Dalsze szczegóły w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/P/RB/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Rybina zlewnia PR5 o łącznej długości ok. 400 metrów i pompownią PR5.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, kanalizacji tłocznej, przepompowni ścieków PR 5 wraz z zagospodarowaniem terenu przepompowni, przyłączy kanalizacyjnych, budowy odcinka sieci wodociągowych oraz linii zasilających dla przepompowni w miejscowości Rybina a także odtworzenia nawierzchni po realizowanych robotach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zakres zamówienia na podobne roboty budowlane: w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej o wartości nie przekraczającej 30% umowy podstawowej, tj. zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będzie zgodne z jego przedmiotem.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena i okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Rybina, zlewnia PW o łącznej długości ok. 350 metrów i pompownią PW. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, kanalizacji tłocznej, przepompowni ścieków PW wraz z zagospodarowaniem terenu przepompowni, przyłączy kanalizacyjnych, budowy odcinka sieci wodociągowych oraz linii zasilających dla przepompowni w miejscowości Rybina a także odtworzenia nawierzchni po realizowanych robotach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane: w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej o wartości nie przekraczającej 30% umowy podstawowej, tj. zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będzie zgodne z jego przedmiotem

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dla każdej części osobno):
a) Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w wysokości, co najmniej 0,9 mln zł, lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 0,9 mln zł;
b) Wykonawca posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 0,9 mln zł.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
2) zdolności technicznej lub zawodowej (dla każdej części osobno i dla obu części łącznie):
a) Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie i wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty polegające na budowie lub rozbudowie, lub przebudowie, co najmniej dwóch robót obejmujących kanalizację sanitarną. W ramach co najmniej jednej roboty należy wykazać wykonanie, co najmniej 0,5 kilometra sieci i co najmniej 1 przepompowni ścieków.
b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie (dla każdej części osobno i dla obu części łącznie):
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia kadrę techniczną posiadającą: wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonywania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, w tym:
a) 1 osobę na stanowisko Kierownika budowy:
i. posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w dowolnej specjalności inżynierskiej,
ii. pełniła funkcję kierownika budowy na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych związanych z gospodarką wodno-ściekową, w tym na jednym zadaniu związanym z budową lub rozbudową lub przebudową kanalizacji sanitarnej;
b) 1 osobę na stanowisko Kierownika robót w branży sanitarnej:
i. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
ii. pełniła funkcję kierownika robót na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych związanych z gospodarką wodno-ściekową, w tym jednym zadaniu związanym z budową lub rozbudową lub przebudową kanalizacji sanitarnej;
c) 1 osobę na stanowisko Kierownika robót w branży elektrycznej i AKPiA:
i. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
ii. pełniła funkcję kierownika robót na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych związanych z gospodarką wodno-ściekową;
d) 1 osobę na stanowisko Kierownika robót drogowych w branży drogowej:
i. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym,
iii. pełniła funkcję kierownika robót na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnym związanych z budową lub rozbudową lub przebudową drogi.
Uwagi:
1. Zamawiający dla obu części zamówienia stosuje te same warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Jeśli wykonawca zamierza złożyć ofertę na obie części zamówienia to wystarczającym jest spełnienie warunków udziału opisanych wyżej. W przypadku sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeśli wykonawca zamierza złożyć ofertę na obie części zamówienia to powinien udokumentować, że posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1,8 mln zł; oraz że posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 1,8 mln zł.
2. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk kierowników branżowych, jak również łączenie stanowiska Kierownika budowy z funkcją kierownika branżowego, jeżeli osoba/osoby będzie/będą posiadała/ły wymagane doświadczenie i kwalifikacje jak określa SWZ. Wymagane jednak jest by kierowanie robotami wykonywały minimum 2 osoby.
3. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
4. Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
5. Z uwagi na złożoność procesu inwestycyjnego i konieczność zachowania ciągłości ruchu drogowego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i personelu Wykonawcy doświadczenia, czyli nabycia umiejętności i wprawy przy zarządzaniu i kierowaniu procesami inwestycyjnymi. W celu udokumentowania wprawy, czyli wielokrotnego wykonania danej czynności Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Kierownika budowy i kluczowego personelu doświadczenia, przy co najmniej 2 projektach inwestycyjnych. Kierowanie jedną inwestycją najczęściej jest obarczone ryzykiem popełnienia błędów, które można zweryfikować i naprawić zarządzając i kierując kolejną inwestycją. Zamawiający jest zobowiązany do zapewnienia właściwego wydatkowania środków, zwłaszcza środków pozyskanych z KPO z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów i minimalizacji ryzyka, co może osiągnąć powierzając realizację zamówienia doświadczonemu Wykonawcy i personelowi Wykonawcy.
6. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat.
3. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
Szczegóły opisano w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.
3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Wykaz osób składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
5. Wykaz robót w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium – doświadczenie wykonawcy.
Szczegóły opisano w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
2. Dla części 1: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
3. Dla części 2: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
4. Dla obu części łącznie: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
5. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
6. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank Spółdzielczy w Stegnie numer konta 79 8308 0001 0000 4284 2000 0010. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

d) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
 Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
 Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj i zakres zmian umowy opisano w SWZ w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: przez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/pkmierzeja

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.