eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszków"Roboty budowlane, termomodernizacyjne i instalacyjne w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane, termomodernizacyjne i instalacyjne w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41

1.5.2.) Miejscowość: Cieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cieszkow.pl/m,199,przetargi-aktualne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane, termomodernizacyjne i instalacyjne w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9ed08c-8064-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066122/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja SP w Cieszkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Działanie nr 12.2 w Osi Priorytetowej nr 12 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. „Roboty budowlane i termomodernizacyjne w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie”. Przedmiot zamówieni obejmuje:
- wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścin fundamentowych budynku
- ocieplenie ścian powyżej poziomu grunty ( w tym ocieplenie ościeży okien i drzwi)
- przebudowa schodów zewnętrznych zgodnie z projektem budowlanym
- przebudowa lub remont pozostałych schodów zewnętrznych i podestów
- wymiana szafki gazowej zaworu instalacji gazu kuchni - elewacja zachodnia
- wykonanie zadaszenia nad drzwiami od strony parkingu
- wymiana drzwi zewnętrznych
- montaż drzwi zewnętrznych
- przebudowa daszku przy mieszkaniu
- przebudowa schodów i elementów rozebranych podczas wykonywania izolacji
- remont balustrad i ich malowanie
Szczegółowy opis i zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa - Część 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 2600000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - "Rozbudowa sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie". Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę małej sali gimnastycznej o pomieszczenia sanitarne i sza tnie. Budynek parterowy, niepodpiwniczony, dach płaski. Szczegółowy opis i zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa - Część 2 stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków

4.5.5.) Wartość części: 560000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. „Roboty instalacyjne wraz z wymianą kotła c.o. w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie”. Przedmiot zamówienia obejmuje: wymianę kotłów gazowych c.o. oraz wymianę rozdzielaczy i wyposażenia kotłowni z armaturą, wymianę lub montaż w instalacji c.o. budynku zaworów termostatycznych wzmocnionych/ wandaloodpornych, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania przy wymianie grzejników c.o. na aluminiowe. Szczegóły w pkt. 5 SW oraz Dokumentacji projektowej - Część 3 stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 370000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu zostały złożone następujące oferty :
1) TOPINSTAL Mariusz Wiśniewski, Chodzież
– kwota oferty - 483 076,30 zł,
- okres gwarancji – 60 m-cy
2) DECO CLEANENERGY SP. Z O.O. Siedlce
– kwota oferty - 596 257,26 zł,
- okres gwarancji – 60 m-cy

Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena oferty, która była najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu wynosi 483 076,30 zł brutto, a Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 370 000,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający zobligowany jest unieważnić postępowanie zgodnie z podstawą prawną wskazaną w uzasadnieniu prawnym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.