Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099109/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00113452/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00209174/01 - Wynik z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZP/02/25Przebudowa hydroforowni oraz instalacji wodociągowej wraz z pracami powiązanymi
w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/02/25Przebudowa hydroforowni oraz instalacji wodociągowej wraz z pracami powiązanymi
w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9d20785-8376-4047-8f1a-2606e901f8d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073927/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa hydroforowni w budynku CA
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uep3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platfromazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uep
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zp@ue.poznan.pl, adres strony internetowej: https://ue.poznan.pl/pl/(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platfromazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uep
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zp@ue.poznan.pl, adres strony internetowej: https://ue.poznan.pl/pl/(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego zostały opisane w SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek RODO został opisany w II rozdziale SWZ(ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa hydroforowni oraz instalacji wodociągowej wraz z pracami powiązanymi w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16
Przedmiot umowy obejmuje roboty, prace i dostawy w następującym zakresie:
a) Przebudowa hydroforowni i instalacji wodociągowej budynku Collegium Altum zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Wielobranżowy projekt wykonawczy przebudowy hydroforowni oraz instalacji wodociągowej w piwnicy budynku Collegium Altum Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” autorstwa Jakub Makowski (z wyłączeniem robót oznaczonych w tej dokumentacji opisem „STADIUM II”, których realizację zaplanowano w późniejszym okresie),
b) Wykonanie prac uzupełniających do wymienionych pod lit. a) polegających na opracowaniu uzupełniających rysunków i projektów warsztatowych, ich uzgodnieniu z Zamawiającym i Nadzorem Autorskim oraz realizacji na ich podstawie prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych oraz dostaw,
c) Wykonanie prac uzupełniających do wymienionych pod lit. a) polegających na wykonaniu prac montażowych, serwisowych i uruchomieniowych oraz przeprowadzeniu testów poprawnego działania kluczowych dla poprawnego działania instalacji nowo zainstalowanych urządzeń oraz urządzeń istniejących,
d) Opracowanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej dla robót budowlanych i instalacyjnych zrealizowanych przez Wykonawcę wymienionych pod literami: a)- c) oraz opracowanie rysunków przebudowanej instalacji wodociągowej bytowej i ppoż. oraz ich umieszczenie w hydroforowni oraz w rejonie głównego wodomierza w celu umożliwienia świadomej obsługi instalacji przez pracowników technicznych Zamawiającego,
e) Opracowanie, uzgodnienie z Zamawiającym, wdrożenie i bieżące aktualizowanie przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych dla sprawnego i bezpiecznego prowadzenia robót budowlanych i instalacyjnych w budynku użyteczności publicznej niewyłączonym z użytkowania, w tym m.in.: opracowanie szczegółowego harmonogramu prowadzenia prac oraz opracowanie planów BIOZ dla prac mogących stwarzać zagrożenie dla pracowników Wykonawcy jak i użytkowników budynku
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa wymagań uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o przychodzie w obszarze objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe ( za 2021 rok, 2022 rok, 2023 rok) – a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. w wysokości 800 000,00 zł brutto złotych
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania remontów i przebudów instalacji wodociągowych oraz montażu dla takich instalacji zestawów podnoszenia ciśnienia w budynkach użyteczności publicznej, niewyłączonych z użytkowania. Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia:
aa) co najmniej jedno zamówienie obejmujące montaż na instalacji wodociągowej wielopompowego zestawu podnoszenia ciśnienia wraz z niezbędną przebudową instalacji wodociągowej oraz niezbędną rozbudową instalacji elektrycznej, w budynku użyteczności publicznej niewyłączonym z użytkowania, o wartości min. 100 000,00 zł brutto;
ab) co najmniej jedno zamówienie obejmujące generalny remont, przebudowę lub wymianę instalacji hydraulicznych wraz z montażem przynależnej armatury, osprzętu i urządzeń oraz z wykonaniem ewentualnego zasilania elektrycznego dla tych urządzeń, w budynku użyteczności publicznej niewyłączonym z użytkowania, o wartości min. 600 000,00 zł brutto;
Wykonawca, wykazując spełnianie wymagań, o których mowa pod lit. aa) –ab) może wskazać zamówienia, które łącznie spełniać będą oba warunki tzn. Wykonawca wykaże wykonanie 2 zamówień jako zadań stanowiących część większego zamówienia, przy czym dowody dostarczone przez Wykonawcę muszą jednoznaczne obrazować wartość tych poszczególnych zadań, termin ich wykonania oraz muszą potwierdzać ich należyte wykonanie.
b) Niezależnie od warunków zawartych w lit. a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował i skierował do realizacji przedmiotu zamówienia zespół osób, w skład którego wchodzą co najmniej:
• koordynator robót instalacji hydraulicznych posiadający świadectwo kwalifikacji grupy G2 w zakresie DOZORU dla urządzeń wytwarzających, magazynujących, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne,
• zastępca koordynatora robót instalacji hydraulicznych posiadający świadectwo kwalifikacji grupy G2 dla EKSPLOATACJI w zakresie urządzeń wytwarzających, magazynujących, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne,
• co najmniej 6 instalatorów instalacji hydraulicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: DZIEWIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH 00/100.);6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w załączniku nr 9 do projektowanych postanowień umowy SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uep
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-21
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





