eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "NA PRZEDWIOŚNIU"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przedwiośnie 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-748

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: natalia@prudenspdp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naprzedwiosniu.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02023904-8b05-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025955/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054055/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/02/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1725561,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej „Na Przedwiośniu”, przewidziany do realizacji w Warszawie, przy ul. Przedwiośnie 1 na działce ewidencyjnej nr 88/7, obręb 3.11.48 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez APIRIA Rafał Brdyła ul. Krasińskiego 40A/41, 01-779 Warszawa oraz dokumentacją formalno-prawną.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi dokumentacja projektowa oraz uzgodnienia i decyzje administracyjne. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ Wzorem umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dokonywać ustaleń z Zamawiającym w zakresie dotyczącym przebiegu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3) Ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 8 ofert, z których tylko 1 wskazywała kwotę mniejszą niż kwota przeznaczona na realizację zamówienia tj. oferta Posejdon Instalatorstwo Sanitarno-Gazowe Marek Pszczoła. W wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy Posejdon Instalatorstwo Sanitarno-Gazowe Marek Pszczoła oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i 10 ustawy Pzp, pozostałe oferty, które wstępnie spełniały warunki udziału oraz wykazały brak podstaw do wykluczenia były wyższe niż kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Przed otwarciem ofert Zamawiający wskazał, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 1 419 096,00 złotych brutto, najkorzystniejsza oferta w przedmiotowym postępowaniu po odrzuceniu oferty Posejdon Instalatorstwo Sanitarno-Gazowe Marek Pszczoła zawiera cenę 1 741 516, 85 złotych brutto, co przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zadania. Zamawiający po analizie możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia. Decyzja o zwiększeniu środków powinna być uzasadniona, a zamawiający ma prawo do ustalenia, czy przy danych warunkach rynkowych wybór oferty droższej okaże dla niego się korzystny. Zamawiający zobowiązany jest przestrzegać zasad wydatkowania środków publicznych, tak aby nie narazić się na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1741516,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2492344,95 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.