Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie - pielęgnacja muraw w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221150292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olimpijczyków Starogardzkich
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osir.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.osir.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie - pielęgnacja muraw w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f5333bf-283e-44c4-aa64-c58aa956d9ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063098/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie - pielęgnacja muraw w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/starogard_gdanski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: h. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W PRZETARGU
W OŚRODLKU SPORTU I REKREACJI W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) informujemy, że:
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH (DALEJ ADMINISTRATOR)
Administratorem Państwa danych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim - siedziba: 83-200 Starogard Gdański, ul. Olimpijczyków Starogardzkich 1, tel. 533 236 148, e-mail: osir@osir.com.pl.
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się :
a) drogą elektroniczną: iod.jednostki@um.starogard.pl,
b) osobiście w siedzibie Administratora, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania
CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu przeprowadzania kwalifikacji i udziału w przetargu oraz w celu ewentualnego zawarcia umowy najmu, jej realizacji, dokonywania rozliczeń, windykacji należności i zawarcia innych umów w związku z realizacją tej umowy, na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i aktów wykonawczych do niej wydanych. Następnie dane osobowe będą przechowywane w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikających z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione:
1) podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom związanym z Ośrodku Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. firmy informatyczne, zleceniobiorcy;
2) w zakresie określonym w przepisach Państwa dane będą podane do wiadomości uczestnikom przetargu (imię i nazwisko albo nazwę lub firmę osoby, która wniosła wadium),
3) w zakresie określonym w przepisach Państwa dane mogą zostać opublikowane na stronie internetowej administratora (imię i nazwisko albo nazwę lub firmę osoby, która przetarg wygrała).
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa o archiwizacji dokumentów oraz zgodnie z obowiązującą w Ośrodku Instrukcją Kancelaryjną.
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
Przysługuje Państwu prawo do:
1) dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
2) sprostowania (poprawiania) lub uzupełnienia danych osobowych,
3) do ograniczenia przetwarzania danych.
SKARGA DO ORGANU NADZORCZEGO
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
WYMÓG PODANIA DANYCH
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości udziału w przetargu.
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM PROFILOWANIU
Dotyczące Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez administratora, w tym profilowaniu.
PRZEKAZYWANIE DANYCH
Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 185000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, pielęgnacja wraz z obsługą systemu nawodnienia dwóch obiektów sportowych:
• naturalnej nawierzchni trawiastej boiska piłkarskiego na Stadionie Miejskim im. Kazimierza Deyny o powierzchni 7 700m2 należącego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim przy ul. Olimpijczyków Starogardzkich 1,
• naturalnej nawierzchni trawiastej boisk piłkarskich o powierzchni 12 000 m2 oraz boiska z nawierzchnią ze sztucznej trawy o powierzchni 400 m2 na Stadionie „Włókniarz” im. Kazimierza Kropidłowskiego należącym do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim przy ul. Harcerskiej.
Zamówienie należy realizować zgodnie z załączonym wykazem, rodzajem oraz terminem agrotechnicznym.
Przy wykonywaniu prac na obiekcie przy ul. Olimpijczyków Starogardzkich 1 należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem i zabrudzeniem bieżnię poliuretanową.
Zakres pielęgnacji obejmuje utrzymanie płyt głównych i treningowych oraz nawierzchni ze sztucznej trawy na wymienionym obiekcie, wywóz i utylizację odpadów biologicznych powstałych lub zebranych w wyniku wykonywania zamówienia (skoszonej trawy, zebranych liści) Wykonawca dokonuje tego we własnym zakresie i na własny koszt.
Szczegółowy zakres prac i środki ochrony należy stosować jak poniżej:
I. Płyta główna: zabiegi
• Wertykulacja - 2 zabieg maj/czerwiec i wrzesień/październik wykonane maszyną pozwalającą na wykonanie zabiegu na głębokość do 5 cm w celu redukcji filcu, oraz automatycznie umożliwiającą zbieranie urobku związanego z pracą maszyny. Maszyna o szerokości roboczej min 1500 mm i wadze maszyny nie większej niż 520 kg.
• Piaskowanie - wykonać trzykrotnie kwiecień 30-40 t, maj/czerwiec 80 t, wrzesień/październik 60 t w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Piasek powinien mieć granulację 0,4 – 0,6 mm i rozsypany profesjonalną piaskarką do rozsiewania na murawach sportowych.
• Aeracja - zabieg ten wykonać 2 razy w sezonie maj/czerwiec aeracja otworowa o grubości 12mm, głębokości 8-15cm, zagęszczenie otworów 150-200/m2, wrzesień/październik pełne bolce o grubości 16mm i głębokości 14-18cm, kopnięcie 80% i zagęszczenie otworów 150-200/m2
• Dosiew trawy - wykonany specjalistycznym siewnikiem perforacyjnym przeznaczonym do dosiewu traw. Ilość nasion uzależniona od stanu murawy, nie mniej niż 80 kg.
• Wymiana pól bramkowych (następująca technologia):
a) zebranie warstwy darni na głębokość do 3 cm
b) uzupełnienie ubytków piaskiem
c) dokładne wymieszanie gleby z piaskiem specjalistyczna maszyną przygotowującą podłoże pod zasiew w celu uzyskania jednolitej struktury gleby na głębokości 15-20cm.
d) wyrównanie gleby do sąsiadującej z nią murawą z odpowiednimi spadkami
e) nawożenie startowe wykonane profesjonalnymi nawozami takimi lub podobnymi jak: Sportmaster Confert 12-6-9 w ilości 30g/m2
f) po 4-6 dniach nawożenie należy powtórzyć
g) po 14-16 dniach powtórzyć nawozem takim lub podobnym jak: Sportmaster 16-4-8 w ilości 30g/m2
h) po 25-28 dniach wykonać nawożenie jak wyżej w ilości 25g/m2
• Koszenie - regularnie i na określoną wysokość tj. od 2,5 – 3,5cm, a w okresie letnim 4-5cm. Wymagana jest kosiarka wrzecionowa (koszenie bieżące) oraz wrzecionowa z wałem do koszenia meczowego (pasy).
• Zwalczanie chwastów należy wykonać (min 2 razy opryski w sezonie) chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zalecanymi środkami jak: Starane 250EC, Chwastox, Fernando, Bofix – zgodnie z instrukcją i w odpowiednich proporcjach.
• Zwalczenie szkodników w murawie – zastosować środki niszczące szkodniki pod powierzchnią.
II. Boiska treningowe: zabiegi pow. 1,2 ha
• Wertykulacja - 2 zabiegi maj/czerwiec, wrzesień/październik wykonane maszyną na głębokość do 5cm w celu redukcji filcu oraz umożliwiającą automatyczne zbieranie urobku związanego z praca maszyny. Parametry maszyny jak wyżej.
• Piaskowanie - wykonać trzykrotnie kwiecień 70t, maj/czerwiec 140t, wrzesień/październik 70t
w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Parametry piasku jak wyżej.
• Aeracja - zabieg ten wykonać 2 razy w sezonie maj/czerwiec aeracja otworowa o grubości 12mm, głębokości 8-15cm, zagęszczenie otworów 150-200/m2, wrzesień/październik pełne bolce o grubości 16mm i głębokości 14-18cm, kopnięcie 80% i zagęszczenie otworów 150-200/m2
• Dosiew trawy - wykonany specjalistycznym siewnikiem perforacyjnym przeznaczonym do dosiewu traw. Ilość nasion uzależniona od stanu murawy, nie mniej niż 100kg/ha.
• Koszenie - regularnie i na określoną wysokość tj. od 2,5 – 3,5cm, a w okresie letnim 4-5cm. Wymagana jest kosiarka wrzecionowa (koszenie bieżące) oraz wrzecionowa z wałem do koszenia meczowego (pasy)
• Zwalczanie chwastów należy wykonać (min 2 razy opryski w sezonie) chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zalecanymi środkami jak: Starane 250EC, Chwastox, Fernando, Bofix – zgodnie
z instrukcją i w odpowiednich proporcjach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty nastąpi wg poniższego schematu.
A) cena za całość usługi - 60%
B) termin płatności - 40%
W kryterium A oferty będą podlegały ocenie wg wzoru:
P min
An = ------------- x 60 pkt.
Pn
gdzie:
An - liczba pkt przyznana ofercie "n" za kryterium A
n - nr oferty
Pmin - cena min. wśród złożonych ofert
Pn - cena zaproponowana w ofercie n
W kryterium B oferty będą podlegały ocenie wg pkt przyznanych za termin płatności w ofercie 10
„n” wg następującego wzoru:
Termin 15 – 18 dni – 10 pkt.
Termin 19 – 23 dni – 20 pkt.
Termin 24 – 28 dni – 40 pkt.
W celu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
Won = An + Bn
gdzie:
Won = wskaźnik oceny oferty "n"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenia nabytego poprzez realizację usług w zakresie konserwacji i pielęgnacji naturalnej nawierzchni trawiastej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 usług polegających na sezonowej konserwacji nawierzchni trawiastej boiska sportowego o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto każda – poświadczone pisemnie (referencje od poprzednich Zamawiających – oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez poprzednich Zamawiających) i przedstawi specyfikację maszyn i urządzeń będących w dyspozycji Wykonawcy niezbędnych do właściwego wykonania usługi oraz specyfikacja materiałów do wykonania usługi.
3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Dz. U. z 2022 r. poz. 833) 6
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują referencje lub faktury od poprzednich Zamawiających – oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez poprzednich Zamawiających.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Dz. U. z 2022 r. poz. 833) 6
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują referencje lub faktury od poprzednich Zamawiających – oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez poprzednich Zamawiających.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenia nabytego poprzez realizację usług w zakresie konserwacji i pielęgnacji naturalnej nawierzchni trawiastej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 usług polegających na sezonowej konserwacji nawierzchni trawiastej boiska sportowego o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto każda – poświadczone pisemnie (referencje od poprzednich Zamawiających – oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez poprzednich Zamawiających) i przedstawi specyfikację maszyn i urządzeń będących w dyspozycji Wykonawcy niezbędnych do właściwego wykonania usługi oraz specyfikacja materiałów do wykonania usługi.3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Referencje od poprzednich Zamawiających – oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez poprzednich Zamawiających.2. specyfikacja maszyn i urządzeń będących w dyspozycji
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zaliczki za okresy miesięczne wykonania umowy.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-17 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/starogard_gdanski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zakup i dostawa dwóch używanych pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych
- "Modernizacja drogi dojazdowej w miejscowości Rokocin na działce nr 85, 88/23, 88/24, 164" - gmina Starogard Gdański
- Zakup i dostawa używanego pojazdu specjalistycznego przeznaczonego do odbioru odpadów o pojemności skrzyni ładunkowej min. 13 m3
- Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Starogardzie Gdańskim - przetarg III
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią ścieków oraz infrastrukturą towarzyszącą w rejonie ul. Chrztu Polski w Starogardzie Gdańskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2706G w zakresie przystanków autobusowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.