eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 w podziale na 10 części (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 w podziale na 10 części (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801

1.5.8.) Numer faksu: 32 42 06 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.katowice@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 w podziale na 10 części (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65832759-5cb6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006108/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Cieszyńskie Źródła Tufowe

1.3.17 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Graniczny Meander Odry

1.3.18 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa

1.3.19 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki w Sławkowie

1.3.20 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie - nietoperze

1.3.21 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie - siedliska przyrodnicze

1.3.22 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Przełom Warty koło Mstowa

1.3.23 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Stawiska

1.3.24 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Zbiornik Goczałkowicki - Ujście Wisły i Bajerki

1.3.25 Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Źródła Rajecznicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315846/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 110845,37 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25963,36 EUR

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Łąki w Sławkowie

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie monitoringu siedliska przyrodniczego i gatunku rośliny, stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Łąki w Sławkowie,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych z wyników monitoringu,
 wykonanie dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk
w terenie, zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze (modyfikacje obecnych przebiegów transektów).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Przełom Warty koło Mstowa
Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie monitoringu siedliska przyrodniczego, stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Przełom Warty koło Mstowa,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych z wyników monitoringu,
 wykonanie dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk
w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi w obszarze (ewentualne modyfikacje/korekty).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Zbiornik Goczałkowicki - Ujście Wisły i Bajerki

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie monitoringu siedliska przyrodniczego i gatunków, stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Natura 2000 Zbiornik Goczałkowicki – Ujście Wisły i Bajerki PLH240039,
 wykonanie odłowów potwierdzających bądź wykluczających występowanie gatunku 1145 piskorz Misgurnus fossilis oraz oceniających faktyczny stan populacji,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych w ramach monitoringu i badań,
 wykonanie dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk
w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 26829,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Cieszyńskie Źródła Tufowe

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie monitoringu siedlisk przyrodniczych, stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Natura 2000 Cieszyńskie Źródła Tufowe PLH240001,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych w ramach monitoringu,
 opracowanie danych na potrzeby nowego planu zadań ochronnych (wypełnienie wybranych punktów szablonu dokumentacji planu),
 wykonanie dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk
w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 25920,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie – nietoperze

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie monitoringu gatunku nietoperza stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie PLH240003,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych w ramach monitoringu,
 wykonanie dokumentacji fotograficznej monitorowanych stanowisk w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi w obszarze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie - siedliska przyrodnicze

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie monitoringu siedliska przyrodniczego stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie PLH240003,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych w ramach monitoringu,
 opracowanie danych na potrzeby nowego planu zadań ochronnych (wypełnienie wybranych punktów szablonu dokumentacji planu),
 wykonanie dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie monitoringu siedlisk przyrodniczych, stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa PLH240040,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych w ramach monitoringu,
 opracowanie danych na potrzeby nowego planu zadań ochronnych (wypełnienie wybranych punktów szablonu dokumentacji planu),
 wykonanie dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk
w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Źródła Rajecznicy

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie w 2022 roku monitoringu przyrodniczego siedliska łęgi wierzbowe, topolowe, olszowe i jesionowe (Salicetum albo-fragilis, Populetum albae, Alnenion glutinoso-incanae, olsy źródliskowe) (kod Natura 2000: 91E0),
 uzupełnienie w 2022 roku stanu wiedzy w zakresie rozmieszczenia siedliska w obszarze, zajmowanej powierzchni, stanu ochrony, zagrożeń i potrzeb przeprowadzenia działań ochronnych dla siedliska zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) (kod Natura 2000: 6410) oraz weryfikacja w zakresie uznania z przedmiot ochrony,
 wykonanie dokumentacji fotograficznej łęgów (kod Natura 2000: 91E0) i łąk trzęślicowych (Molinion) (kod Natura 2000: 6410) w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Graniczny Meander Odry

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie monitoringu uzupełniającego przedmiotów ochrony w obszarze Graniczny Meander Odry PLH240013,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych (analizy wyników badań, które były podstawą opracowania pzo [Planu Zadań Ochronnych] i wyników monitoringu z 2 sezonów wynikającego
z pzo [Planu Zadań Ochronnych], a także materiałów z etapu wyznaczania obszaru) i wyników przeprowadzonych uzupełniających badań terenowych,
 wykonanie dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk
w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi zasięgami siedlisk, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi po korekcie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10
Opracowanie ekspertyzy pn.: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Stawiska

Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
 wykonanie monitoringu siedliska przyrodniczego i gatunku stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Natura 2000 Stawiska w granicach rezerwatu przyrody,
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych,
 wykonanie dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4784,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762322610

7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411928480

7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32226,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBIO – USŁUGI PRZYRODNICZE MICHAŁ MIĘSIKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562113949

7.3.3) Ulica: Bażyńskich 38/50

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39237,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411928480

7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w części nr 5:
Zamawiający unieważnił postępowanie ze względu na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada ta jest nie tylko nieusuwalna ale dodatkowo ma wpływ na wynik postępowania.
Zamawiający nie dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w terminie związania ofertą.
Ze względu na upływ czasu – w przypadku zawarcia umowy Wykonawca nie mógłby wykonać zimowego monitoringu gatunku nietoperza: 1324 Nocek duży (Myotis myotis), zgodnie z wymaganą metodyką PMŚ GIOŚ.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w części nr 5: art. 255 pkt 6 ustawy
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5499,33 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7736,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411928480

7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762322610

7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411928480

7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411928480

7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KAMIL KULPIŃSKI, ANNA TYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411928480

7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Tomasz Biwo - wykonanie jako ekspert entomolog monitoringu
gatunku 1084 (zgodnie z zapisami OPZ)

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.