eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › PRZEBUDOWA ULICY JAŁOWCOWEJ W SŁUPSKU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA ULICY JAŁOWCOWEJ I GRZYBOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA ULICY JAŁOWCOWEJ W SŁUPSKU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA ULICY JAŁOWCOWEJ I GRZYBOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA ULICY JAŁOWCOWEJ W SŁUPSKU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA ULICY JAŁOWCOWEJ I GRZYBOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49ea440d-7dcd-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Przebudowa ulicy Jałowcowej w ramach zadania „Przebudowa ulicy Jałowcowej i Grzybowej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.3.2022.ZP4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1966007,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1317535,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy ulicy Jałowcowej (DG nr 116076G) o łącznej długości 0,515km, na odcinku od ul. Hubalczyków do
ul. Jaśminowej (dł. 0,325km) wraz z sięgaczami (dł. 0,190km) w Słupsku.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) budowę ciągu pieszo-jezdnego szerokości 5,0m, o nawierzchni z kostki betonowej,
2) przebudowę sięgaczy (nawierzchnia z kostki kamiennej) oraz zjazdów w granicach pasa drogowego (nawierzchnia z kostki bet.),
3) przebudowę skrzyżowań z ul. Hubalczyków i z ul. Jaśminową,
4) budowę kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego i oświetlenia ulicznego,
5) zmianę stałej organizacji ruchu  wprowadzenie jednokierunkowego ruchu od ulicy Jaśminowej do ulicy Hubalczyków,
6) zagospodarowanie zielenią.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, której elementy stanowią załączniki do SWZ:
1) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY BRANŻA DROGOWA,
2) PROJEKT ZMIANY STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU,
3) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY BRANŻA SANITARNA – sieć kanalizacji deszczowej,
4) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY BRANŻA ELEKTRYCZNA,
5) PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA TELETECHNICZNA,
6) Przedmiary robót branży: drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej,
7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane również Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, czy Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi).
W przypadku rozbieżności między Specyfikacjami Technicznymi wg ppkt 7 niniejszego punktu a projektami budowlano-wykonawczymi, dokumentami nadrzędnymi są projekty budowlano-wykonawcze.
4. Zakres robót przedmiotowego zadania inwestycyjnego, określony ww. dokumentacją jest objęty decyzją Prezydenta Miasta Słupska udzielającą pozwolenia na przebudowę ulicy Jałowcowej w Słupsku wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego oraz oświetlenia ulicznego.
5. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
1) opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzenia oraz wdrożenia jej na czas wykonania robót,
2) zabezpieczenia przed rozpoczęciem robót budowlanych istniejących ogrodzeń przyległych posesji przed uszkodzeniem,
3) zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
4) wyznaczenia, przed rozpoczęciem robót, stref ochronnych dla drzew nieprzeznaczonych do wycinki, rosnących w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
5) wykupienia drewna z wycinki drzew i utylizacji gałęzi oraz uprzątnięcia terenu po wycince z wszelkich pozostałości. Na podstawie dokonanego obmiaru drewna z wycinki i odbiorze pozyskanego drewna przez specjalistę ds. lasów w cenie określonej zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Słupska Nr 821/GKiOŚ/2020 z dnia 6 października 2020r. w sprawie ustalenia cen na drewno pozyskane z terenów miasta i lasów komunalnych w Słupsku Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku obciąży Wykonawcę należnością za pozyskane drewno. Jeżeli w trakcie odbioru drewna okaże się, że jest ono zmurszałe i nie kwalifikuje się do sprzedaży Wykonawca winien je zutylizować,
6) utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
7) wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną
8) ustawienia przekazanej przez Zamawiającego tablicy informującej o dofinansowaniu przedmiotowej inwestycji, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym, wskazanym przez Zamawiającego,
9) zachowania następujących wymagań jakościowych i parametrów sadzonych roślin:
a) materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,
b) rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane i prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernie rozgałęzione od podstawy, materiał roślinny musi być zdrowy, wolny od chorób i patogenów, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących następstwem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia,
c) system korzeniowy winien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne, bryła korzeniowa w pojemnikach musi być silnie przerośnięta, nie może być przesuszona, zaleca się mikoryzowanie roślin w szkółkach,
d) drzewa winny posiadać minimum 2 m wysokości, balotowane z przerośniętą bryłą korzeniową, dobrze wykształconym przewodnikiem,
e) każde drzewo winno być zabezpieczone trzema impregnowanymi ciśnieniowo palikami o średnicy 6cm, z pojedynczymi poprzeczkami poziomymi oraz przymocowane do palików wiązadłami,
f) wokół drzew należy wykonać misy o średnicy 60cm,
10) wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
6. Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją inspektora nadzoru materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania (np. płyty betonowe, oznakowanie) będą przewiezione na plac składowy wskazany przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupsk. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i inspektor nadzoru sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nienadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
10. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
W ramach udzielonej gwarancji należy wykonać minimum następujące zabiegi pielęgnacyjne przy drzewach:
a) podlewanie – 30 razy w sezonie wegetacyjnym
b) nawożenie drzew – jeden raz wiosną nawozem o spowolnionym uwalnianiu składników pokarmowych,
c) usuwanie odrostów korzeniowych i „dzików”, przycięcie koron drzew – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
d) kontrola i wymiana zniszczonych wiązadeł oraz palików – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
e) bieżąca wymiana uschniętych i uszkodzonych roślin.
f) każdorazowo przyjazd należy udokumentować oraz zgłosić Zamawiającemu.
12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
13. Przedsięwzięcie będące przedmiotem niniejszego postępowania otrzymało dofinansowanie z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
17. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą więc obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty.
18. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1248603,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1248603,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248603,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KRĘŻEL” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8 3 9 3 0 4 1 1 0 5

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1248603,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.