eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych i krajowych, biletów kolejowych międzynarodowych oraz ubezpieczeń na czas trwania wyjazdów zagranicznych na rzecz PIG-PIB



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych i krajowych, biletów kolejowych międzynarodowych oraz ubezpieczeń na czas trwania wyjazdów zagranicznych na rzecz PIG-PIB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


instytu badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


geologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych i krajowych, biletów kolejowych międzynarodowych oraz ubezpieczeń na czas trwania wyjazdów zagranicznych na rzecz PIG-PIB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470ef90c-8b2f-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1. EU-WaterRes 2. Rock Store 3. Geothermal-DHC Cost Action CA18219 4. E-SHAPE 5. EMODNet-5 6. GeoERA 7. PanAfGeo2

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055378/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.26.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 572200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych
i krajowych, biletów kolejowych międzynarodowych oraz ubezpieczeń na czas trwania wyjazdów zagranicznych na rzecz Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz usług, które Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji.

2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
- załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535203,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540003,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574

7.3.3) Ulica: ul. Solna 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540003,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy będzie zrealizowany sukcesywnie od dnia zawarcia umowy przez okres 48 miesięcy lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 Umowy (w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej).
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy (określonym § 1 ust. 2), może skorzystać z prawa opcji.
Maksymalna kwota wynagrodzenia Wykonawcy w ramach zamówienia podstawowego, wynosi brutto: 270 001,55 zł
(słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy jeden złotych, 55/100).
Maksymalna kwota wynagrodzenia Wykonawcy w ramach zamówienia objętego prawem opcji, wynosi brutto:
270 001,55 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy jeden złotych, 55/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.