eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Słupia › Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Nowa Słupia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085682 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Nowa Słupia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SŁUPIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-006

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 31-78-700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowaslupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.nowaslupia.bip.jur.pl/kategorie/p_r_z_e_t_a_r_g_i_i_inne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Nowa Słupia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-811d06dc-a0e5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003051/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynków uzyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 projekt pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej – Gmina Nowa Słupia – II etap”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036031/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8989661,75 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Termomodernizacja istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jeleniowie
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z termomodernizacją istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jeleniowie położonego w miejscowości Jeleniów na części działki o nr ew. 502/2, gmina Nowa Słupia. Głównym celem inwestycji jest poprawa walorów użytkowych budynku i ograniczenia kosztów eksploatacji
Charakterystyka elementów projektowanego zagospodarowania:
Budynek objęty opracowaniem wzniesiony w technologii tradycyjnej wg typowych rozwiązań, jest obiektem o bryle w kształcie litery „T” o wymiarach zewnętrznych 29,05m x 10,88m + 21,69m x 10,84m.
Obiekt użyteczności publicznej o funkcji Publicznej Szkoły Podstawowej to budynek o konstrukcji tradycyjnej, podpiwniczony o dwóch kondygnacjach nadziemnych, na planie połączonych prostokątów, wolnostojący. Ściany murowane z cegieł, ściany piwnic murowane z bloczków betonowych, stropy kanałowe, stolarka okienna i drzwiowa PCV. Dach o konstrukcji drewnianej kryty blachą trapezową.
Nie projektuje się zmiany zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót teren działki zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu istniejącego
Zakres robót:
 zdemontować stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną,
 zdemontować istniejące parapety zewnętrzne ,
 rozebrać istniejące rury spustowe i po wykonaniu ich ocieplenia ponowny montaż
 rozebrać istniejącą instalację odgromową lub remontować zgodnie z założeniami i częścią elektryczną projektu,
 rozebrać istniejące obróbki blacharskie + obróbki blacharskie przy kominach kominy należy ocieplić i poprawić obróbki blacharskie wokół kominów ze względu na przecieki,
 rozbiórka istniejącej opaski wokół budynku z płyt betonowych chodnikowych,  demontaż masztów uchwytów kabli oraz skrzynek z elewacji i ponowny montaż po wykonaniu zaplanowanego ocieplenia budynku,
 wykonać czyszczenie, malowanie barierek na schodach wejściowych głównych do szkoły, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów, wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym,
 wykonać czyszczenie malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych do szkoły, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów,
 wykonać czyszczenie, malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych do części mieszkalnej, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów, wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym wraz z przełożeniem barierek na bok schodów celem uzyskania szerszego prześwitu na schodach po ociepleniu budynku,
 przy zejściu głównym do piwnicy należy przemurować murek, po przemurowaniu należy wykonać na nim tynki uzupełniające oraz wykonać wyprawę np. z marmolitu na schodach należy wykonać płytki gresowe mrozoodporne na kleju elastycznym,
 przy zejściu bocznym do części piwnicy gdzie znajduje się sala gimnastyczna należy wykonać tynki uzupełniające oraz wykonać wyprawę np. z marmolitu na schodach należy wykonać płytki gresowe mrozoodporne na kleju elastycznym,
 wykonanie uzupełnienia tynku oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej z np. marmolitu przy zejściu do piwnicy w części mieszkalnej na murku zewnętrznym,
 wykonanie warstw dociepleniowych oraz wykończeniowych balkonu wraz z renowacja czyszczenie malowanie barierki dookoła balkonu w części południowej budynku przy głównym wejściu,
 wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych budynku ponad gruntem oraz poniżej gruntu na ścianach piwnicy tam gdzie obejmuje oraz gdzie mamy podpiwniczenie do poziomu ławy dokładna głębokość określona będzie podczas wykopu na budowie
 demontaż rur spustowych i ponowny montaż istniejących rur spustowych i rynien dachowych stalowych powlekanych, po położeniu ocieplenia na budynku w części poniżej gruntu gdzie rury spustowe są zasypane należy wymienić na nowe stalowe powlekane zabezpieczone antykorozyjnie z montażem wyczystek,
 wykonać remont oraz obróbki daszku nad wejściem bocznym do części piwnicznej w kierunku sali gimnastycznej,
 nad ostatnia kondygnacja szkoły l piętro należy wykonać ocieplenie stropu wełna mineralna wraz z foliami + wykonanie podestów komunikacyjnych z płyt OSB na stelażu,
 wykonanie nowego daszku nad głównym wejściem do kotłowni z poliwęglanu rozwiązanie systemowe,
 na częścią przy głównym wejściu do budynku nad ostatnia kondygnacja szkoły l piętro należy wykonać ocieplenie stropu wełna mineralna wraz z foliami + wykonanie podestów komunikacyjnych z płyt OSB na stelażu,
 dodatkowo należy ocieplić kominy na poddaszu nieogrzewanym od stropu do samego końca ponad połać dachowa tyle co wystaje ponad dachem należy wykonać wyprawę elewacyjna zgodna z kolorystyka oraz założeniami projektowymi do projektu
 wykonanie wyłazu ocieplonego systemowego z i pietra na strych w części wyższej szkoły,
 demontaż podsibitek na całym budynku wykonanie ocieplenia do samej połaci dachowej i ponowny montaż wcześniej zdemontowanej blachy z dopasowaniem jej wielkości do powstałego okapu po ociepleniu,
 wykonać kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż nowej instalacji o większej sprawności. wymianę kotła na nowy 5 klasy z możliwością regulacji temperatury w pomieszczeniach, nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory pod pionowe montaż licznika ciepła
 wykonać opaskę wokół budynku z kostki betonowej 6cm na podbudowie z kruszywa zakończonej obrzeżem chodnikowym na ławie betonowej ,
 wykonać wymianę stolarki okiennej zgodnie z wykazem + montaż nawietrzaków higroskopijnych,
 wykonać wymianę stolarki drzwiowej zgodnie z wykazem oraz przeznaczeniem poszczególnych drzwi,
 wykonać montaż nowych parapetów zewnętrznych budynku,
 wykonać ocieplenie ościeżnic okiennych i drzwiowych,
 sprawdzić drożności istniejących kominów, ocieplić je wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej oraz zamontować na nich nowe kratki wentylacyjne,
 wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki,
 wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich,
 przełożenie przewodów instalacyjnych na elewacji kolidujących z planowanym ociepleniem,
 wykonanie remontu kotłowni poprzez; wykonanie nowych posadzek w kotłowniach wraz z warstwami poziomującymi ,tynkowanie uzupełnianie ubytków malowanie sufitów, położenie płytek na ścianach w kotłowni, wymiana drzwi do kotłowni na nowe p.poż
 montaż nowej instalacji odgromowej,
 montaż paneli PV
 wykonanie prac zgodnie z projektami branżowymi
 uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych.
 wykonanie dodatkowego oświetlenia na zewnątrz budynku,
 wykonanie nowej instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku w części objętej opracowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2520864,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Termomodernizacja istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mirocicach
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z termomodernizacją istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mirocicach na części działki o nr ew. 647, gmina Nowa Słupia. Głównym celem inwestycji jest poprawa walorów użytkowych budynku i ograniczenia kosztów eksploatacji.
Charakterystyka elementów projektowanego zagospodarowania.
Budynek objęty opracowaniem wzniesiony w technologii tradycyjnej wg typowych rozwiązań, jest obiektem o bryle w kształcie litery „T” o wymiarach zewnętrznych w rzucie 41,84 x 21,57 m, oraz wysokości w kalenicy ok. 10,00 m.n.p.t.
Budynek pełni funkcję oświatową – Publicznej Szkoły Podstawowej oraz w części mieszkalną – 1 mieszkanie. Budynek wolnostojący, z jedną kondygnacją nadziemną i poddaszem użytkowym, całkowicie podpiwniczony. Komunikacja pionowa w obiekcie realizowana przy użyciu 2 klatek schodowych. Główne wejście do budynku usytuowane od strony południowej. Konstrukcja tradycyjna, murowana. Dach wielospadowy na więźbie drewnianej.
Nie projektuje się zmiany zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót teren działki zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu istniejącego.
Zakres robót:
 zdemontować stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną,
 zdemontować istniejące parapety zewnętrzne ,
 rozebrać istniejące rury spustowe
 rozebrać istniejącą instalację odgromową przy robotach rozbiórkowych dachu,
 rozebrać istniejące obróbki blacharskie + obróbki blacharskie przy kominach kominy należy ocieplić i poprawić obróbki blacharskie wokół kominów ze względu na przecieki,  rozbiórka istniejącej opaski wokół budynku z płyt betonowych chodnikowych,
 demontaż masztów uchwytów kabli oraz skrzynek z elewacji i ponowny montaż po wykonaniu zaplanowanego ocieplenia budynku,
 wykonać czyszczenie, malowanie barierek na schodach wejściowych głównych do szkoły, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów,
wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym,
 wykonać czyszczenie malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych do szkoły, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów, wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym,
 wykonać czyszczenie malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych do części mieszkalnej, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów, wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym wraz z przełożeniem barierek na bok schodów celem uzyskania szerszego prześwitu na schodach po ociepleniu budynku,
 przy zejściu głównym do piwnicy należy przemurować murek brak szerokości przejścia min 1,25 m, po przemurowaniu należy wykonać na nim tynki uzupełniające oraz wykonać wyprawę np. z marmolitu, na schodach należy wykonać płytki gresowe mrozoodporne na kleju elastycznym, przy przebudowie tych schodów należy przewidzieć przebudowę zadaszenia nad schodami zejściowymi do piwnicy .konstrukcja lekka stalowa pokryta blacha pod kolor blachy jak na całym budynku objętym opracowaniem,
 przy zejściu bocznym do części piwnicy gdzie znajduje się sala gimnastyczna należy wykonać tynki uzupełniające oraz wykonać wyprawę np. z marmolitu, na schodach należy wykonać płytki gresowe mrozoodporne na kleju elastycznym,
 wykonanie uzupełnienia tynku oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej z np. marmolitu przy zejściu do piwnicy w części mieszkalnej na murku zewnętrznym,
 wykonanie warstw dociepleniowych oraz wykończeniowych balkonu wraz z renowacją czyszczenie malowanie barierki dookoła balkonu w części południowej budynku przy głównym wejściu,
 wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych budynku ponad gruntem oraz poniżej gruntu na ścianach piwnicy tam gdzie obejmuje oraz na ścianach fundamentowych gdzie nie ma podpiwniczenia min.1 metr poniżej gruntu minimum a gdzie znajduje się podpiwniczenie do poziomu ławy dokładna głębokość określona będzie podczas wykopu na budowie,
 demontaż rur spustowych i ponowny montaż istniejących rur spustowych i rynien dachowych stalowych powlekanych ponieważ są nowe po położeniu ocieplenia na budynku w części poniżej gruntu gdzie rury spustowe są zasypane należy wymienić na nowe stalowe powlekane zabezpieczone antykorozyjnie z montażem wyczystek,
 wykonać remont oraz obróbki daszku nad wejściem bocznym do części piwnicznej co jest sala gimnastyczna,
 nad ostatnia kondygnacja szkoły I piętro należy wykonać ocieplenie stropu wełną mineralną wraz z foliami również na częścią przy głównym wejściu do budynku nad ostatnia kondygnacja szkoły I piętro należy wykonać ocieplenie stropu wełną mineralną wraz z foliami + wykonanie ocieplenia nad klatka schodowa w zaznaczonych pomieszczeniach na rysunkach zgodnie z częścią graficzna opracowania,
 dodatkowo należy ocieplić kominy na poddaszu nieogrzewanym od stropu do samego końca ponad połać dachowa tyle co wystaje ponad dachem należy wykonać wyprawę elewacyjna zgodna z kolorystyka oraz założeniami projektowymi do projektu,
 wykonanie wyłazu ocieplonego systemowego z i pietra na strych w części wyższej szkoły,  należy wykonać demontaż istniejącego pokrycia na całym budynku objętym opracowaniem , wraz z podsibitkami,
 należy wykonać ocieplenie ostatniej kondygnacji stropu nad i piętrem za pomocą wełny mineralnej lub pianki natryskowej od góry po zdjęciu pokrycia dachowego,
 należy wykonać pokrycie z foli paroizolacyjnej wykonać nowe ołacenie łatami i kontr łatami i wykonanie pokrycia dachu z blachodachówki wraz z obróbkami oraz wymiana podsibitki pod kolor nowo zaprojektowanego pokrycia dachu,
 demontaż podsibitek na całym budynku wykonanie ocieplenia do samej połaci dachowej i ponowny montaż wcześniej zdemontowanej blachy z dopasowaniem jej wielkości do powstałego okapu po ocieleniu,
 wykonać kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż nowej instalacji o większej sprawności. Wymianę kotła na nowy 5 klasy z możliwością regulacji temperatury w pomieszczeniach, nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory pod pionowe montaż licznika ciepła
 wykonać opaskę wokół budynku z kostki betonowej 6cm na podbudowie z kruszywa zakończonej obrzeżem chodnikowym na ławie betonowej,
 wykonać wymianę stolarki okiennej zgodnie z wykazem + montaż nawietrzaków higroskopijnych,
 wykonać wymianę stolarki drzwiowej zgodnie z wykazem oraz przeznaczeniem poszczególnych drzwi,
 wykonać montaż nowych parapetów zewnętrznych budynku,
 wykonać ocieplenie ościeżnic okiennych i drzwiowych,
 sprawdzić drożności istniejących kominów, ocieplić je wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej oraz zamontować na nich nowe kratki wentylacyjne,
 demontaż malowanie czyszczenie i ponowny montaż krat okiennych drzwiowych na całym budynku objętym opracowaniem,
 wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki,
 wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich,
 przełożenie przewodów instalacyjnych na elewacji kolidujących z planowanym ociepleniem,
 remont: uzupełnianie tynków, malowanie pomieszczeń innych niż kotłownia,
 wykonanie remontu kotłowni poprzez; wykonanie nowych posadzek w kotłowniach wraz z warstwami poziomującymi, tynkowanie uzupełnianie ubytków malowanie sufitów, położenie płytek na ścianach w kotłowni, wymiana drzwi do kotłowni na nowe p.poż
 montaż nowej instalacji odgromowej,
 montaż paneli PV
 wykonanie prac zgodnie z projektami branżowymi,
 uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych.
 wykonanie dodatkowego oświetlenia na zewnątrz budynku,
 wykonanie nowej instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku w części objętej opracowaniem zgodnie z założeniami opracowania części elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2094373,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Termomodernizacja istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starej Słupi
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z termomodernizacją istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej, położonego w miejscowości Stara Słupia na części działki o nr ew. 531/2, 531/1, gmina Nowa Słupia. Głównym celem inwestycji jest poprawa walorów użytkowych budynku i ograniczenia kosztów eksploatacji.

Charakterystyka elementów projektowanego zagospodarowania.
Budynek pełni funkcję oświatową – Publicznej Szkoły Podstawowej w Starej Słupi, oraz funkcję mieszkalną – dobudowa od strony wschodniej.
Rok budowy obiektu – 1973.
Budynek stojący w zwartym kompleksie z Domem Nauczyciela, z dwoma kondygnacjami nadziemnymi, podpiwniczony tylko w części mieszkalnej.
Komunikacja pionowa w obiekcie realizowana przy użyciu 2 klatek schodowych.
Główne wejście do budynku usytuowane od strony południowej.
Konstrukcja tradycyjna, murowana zwieńczona stropodachem.
Wymiary zewnętrzne w rzucie 51,70 x 17,70 m, oraz wysokość ok. 7,60 m.n.p.t.
Nie projektuje się zmiany zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót teren działki
zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu istniejącego.

Zakres robót:
 zdemontować stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną,
 zdemontować istniejące parapety zewnętrzne,
 rozebrać istniejące rury spustowe oraz rynny dachowe,
 rozebrać istniejącą instalację odgromową,
 rozebrać istniejące obróbki blacharskie,
 rozbiórka istniejącej opaski wokół budynku z płyt betonowych chodnikowych,
 demontaż masztów uchwytów kabli oraz skrzynek z elewacji i ponowny montaż po wykonaniu zaplanowanego ocieplenia budynku,
 wykonać czyszczenie, malowanie barierek na schodach wejściowych do szkoły oraz tarasem nad zsypem opałowym,
 wykonanie wyprawy schodowej z płytek gresowych na kleju elastycznym, mrozoodpornym przy wejściu głównym do szkoły oraz od strony bocznej budynku koło zsypu opałowego,
 wykonanie warstw dociepleniowych oraz wykończeniowych tarasu przyszkolnego wraz z renowacja czyszczenie malowanie barierki dookoła tarasu,
 wykonanie tynku ozdobnego strukturalnego na ścianach bocznych schodów wejściowych głównych wraz z uzupełnieniem ubytków oraz bocznych koło zsypu opałowego,
 wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych budynku ponad gruntem oraz poniżej gruntu na ścianach piwnicy tam gdzie obejmuje oraz na ścianach fundamentowych gdzie nie ma podpiwniczenia min.1 metr poniżej gruntu,
 remont doświetli okiennych piwnicznych
– wymurowanie nowych,
 montaż nowych rur spustowych i rynien dachowych stalowych powlekanych,
 wykonanie przemurowania ścianek szczytowych na budynku
– remont ze względu na spękania poprawa izolacji na dachu w okolicy ścianek szczytowych,
 wykonać remont oraz obróbki daszków nad wejściami głównymi do budynków,
 wykonanie dwóch nowych daszków nad bocznymi wejściami do budynku z poliwęglanu rozwiązanie systemowe,
 wykonać kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż nowej instalacji o większej sprawności. wymianę kotła na nowy 5 klasy z automatyka pogodowa, nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory pod pionowe montaż licznika ciepła,
 wykonać opaskę wokół budynku z kostki betonowej 6cm na podbudowie z kruszywa zakończonej obrzeżem chodnikowym na ławie betonowej ,
 wykonać rozbiórkę schodów zewnętrznych bocznych betonowych wylewanych na gruncie,
 wykonać nowe schody wejściowe boczne z kostki brukowej na podbudowie i z obrzeżem chodnikowym na ławie betonowej,
 wykonać wymianę stolarki okiennej zgodnie z wykazem + montaż nawietrzaków higroskopijnych,
 wykonać wymianę stolarki drzwiowej zgodnie z wykazem oraz przeznaczeniem poszczególnych drzwi,
 wykonać montaż nowych parapetów zewnętrznych,
 wykonać ocieplenie ościeżnic okiennych i drzwiowych,
 sprawdzić drożności istniejących kominów, ocieplić je wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej oraz zamontować na nich nowe kratki wentylacyjne,
 wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki,
 wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich,
 przełożenie przewodów instalacyjnych na elewacji kolidujących z planowanym ociepleniem,
 remont: uzupełnianie tynków, malowanie pomieszczeń innych niż kotłownia
 wykonanie remontu kotłowni poprzez; wykonanie nowych posadzek w kotłowniach wraz z warstwami poziomującymi, tynkowanie uzupełnianie ubytków malowanie sufitów, położenie płytek na ścianach w kotłowni, wymiana drzwi do kotłowni na nowe p.poż
 remont murków klap drzwiczek zsypów opałowych,
 montaż nowej instalacji odgromowej,
 montaż paneli PV
 wykonanie prac zgodnie z projektami branżowymi,
 uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych.
 wykonanie dodatkowego oświetlenia na zewnątrz budynku,
 wykonanie nowej instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku w części objętej opracowaniem .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2103542,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Termomodernizacja istniejącego budynku Urzędu Gminy w Nowej Słupi
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z termomodernizacją istniejącego budynku Urzędu Gminy w Nowej Słupi położonego na części działki o nr ew. 1287, gmina Nowa Słupia. Głównym celem inwestycji jest poprawa walorów użytkowych budynku i ograniczenia kosztów eksploatacji.

Charakterystyka elementów projektowanego zagospodarowania.
Budynek objęty opracowaniem wzniesiony w technologii tradycyjnej wg typowych rozwiązań, Budynek pełni funkcję administracyjno-biurową. Budynek w kształcie wieloboku, usytuowany w kompleksie zwartej zabudowy przy rynku w Nowej Słupi, z dziedzińcem wewnętrznym. Wyróżnia się w obiekcie dwie kondygnacje nadziemne, poddasze nieużytkowe oraz całkowite podpiwniczenie. Komunikacja pionowa w obiekcie realizowana przy użyciu 3 klatek schodowych. Główne wejście do budynku usytuowane od strony zachodniej. Konstrukcja tradycyjna, murowana. Dach wielospadowy na więźbie drewnianej. Wymiary zewnętrzne w rzucie 19,60 x 23,10 m, oraz wysokość w kalenicy ok. 10,00 m.n.p.t.
Nie projektuje się zmiany zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót teren działki zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu istniejącego.
Zakres robót:
 zdemontować stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną,
 zdemontować istniejące parapety zewnętrzne,
 rozebrać istniejące rury spustowe oraz rynny dachowe wraz z obróbkami blacharskimi, po ociepleniu budynku należy wykonać i zamontować nowe rynny dachowe oraz rury spustowe stalowe powlekane,
 rozebrać istniejącą instalację odgromową a po wykonaniu ocieplenia wykonać nową,
 rozebrać istniejące obróbki blacharskie + obróbki blacharskie przy kominach, kominy należy ocieplić i wykonać nowe obróbki blacharskie wokół kominów,
 istniejący główny komin z kotłowni należy przemurować od połaci stropu strychu do dachu i ponad dach na wysokość pierwotna sprzed rozbiórki
 demontaż masztów uchwytów kabli oraz skrzynek z elewacji i ponowny montaż po wykonaniu zaplanowanego ocieplenia budynku,
 wykonać czyszczenie malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów wraz z przełożeniem barierek na bok schodów celem uzyskania szerszego prześwitu na schodach po ociepleniu budynku ,
 wykonanie uzupełnienia tynku oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej z np. marmolitu przy zejściu do piwnicy w części łazienek ogólnodostępnych,
 zniwelować gzymsy wystające na elewacji budynku,
 wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych budynku ponad gruntem oraz poniżej gruntu na ścianach piwnicy tam gdzie obejmuje oraz na ścianach fundamentowych gdzie nie ma podpiwniczenia min.1 metr poniżej gruntu minimum a gdzie mamy podpiwniczenie do poziomu ławy dokładna głębokość określona będzie podczas wykopu na budowie,
 wykonać remont oraz obróbki daszku nad wejściem głównym do budynku,
 zsypy węglowe do piwnicy należy wyremontować klapy ścianki po odkopaniu fundamentów ,
 doświetla okienne piwniczne należy należy przemurować od nowa lub zastosować systemowe rozwiązania gotowe,
 nad ostatnia kondygnacja budynku objętego opracowaniem należy wykonać ocieplenie stropu wełna mineralna wraz z foliami + wykonanie podestów komunikacyjnych z płyt OSB na stelażu,
 kraty okienne drzwiowe do demontażu czyszczenia malowania i ponownego montażu,
 rolety okienne i drzwiowe zewnętrzne do przełożenia po wcześniejszym ociepleniu ścian,
 istniejące trzony kominowe od poziomu podłogi poddasza do rozbiórki. Nowe trzony kominowe wymurowane w miejsce istniejących,
 dodatkowo należy ocieplić kominy na poddaszu nieogrzewanym od stropu do samego końca ponad połać dachową tyle co wystaje ponad dachem należy wykonać wyprawę elewacyjna zgodna z kolorystyka oraz założeniami projektowymi do projektu,
 wykonanie wyłazu ocieplonego systemowego z I pietra na strych,
 Demontaż podsibitek na całym budynku wykonanie ocieplenia do samej połaci dachowej i ponowny montaż wcześniej zdemontowanej blachy z dopasowaniem jej wielkości do powstałego okapu po ocieleniu,
 wykonać kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż nowej instalacji o większej sprawności. Wymianę kotła na nowy 5 klasy z możliwością regulacji temperatury w pomieszczeniach, nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory pod pionowe montaż licznika ciepła,
 wykonać przełożenie opaski z kostki brukowej istniejącej wokół budynku podczas wykopów wokół ścian fundamentowych przy ocieplaniu budynku na istniejącej podbudowie lub po stwierdzeniu ze ewentualnie nie będzie się nadawać na podsypce z kruszywa,
 wykonać wymianę stolarki okiennej zgodnie z wykazem + montaż nawietrzaków higroskopijnych,
 wykonać wymianę stolarki drzwiowej zgodnie z wykazem oraz przeznaczeniem poszczególnych drzwi,
 wykonać wymianę bramy wjazdowej do dziedzińca budynku,
 wykonać montaż nowych parapetów zewnętrznych budynku,
 wykonać ocieplenie ościeżnic okiennych i drzwiowych,
 sprawdzić drożności istniejących kominów, ocieplić je wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej oraz zamontować na nich nowe kratki wentylacyjne ,
 wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki,
 wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich,
 przełożenie przewodów instalacyjnych na elewacji kolidujących z planowanym ociepleniem,
 remont: uzupełnianie tynków, malowanie pomieszczeń innych niż kotłownia po skończonych pracach
 wykonanie remontu kotłowni poprzez; wykonanie nowych posadzek w kotłowniach wraz z warstwami poziomującymi, tynkowanie uzupełnianie ubytków malowanie sufitów, położenie płytek na ścianach w kotłowni, wymiana drzwi do kotłowni na nowe p.poż, zrobienie wentylacji z kotłowni,
 remont zejścia do piwnicy,
 montaż nowej instalacji odgromowej,
 montaż paneli PV,
 wykonanie prac zgodnie z projektami branżowymi,
 uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych,
 dodatkowe oświetlenie na zewnątrz budynku,
 wykonanie nowej instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku w części objętej opracowaniem
- wykonanie sieci teleinformatycznej- zgodnie z dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2270881,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1577506,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2298870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1577506,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany „IZOL-BUD” Dariusz Domasko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590705455

7.3.3) Ulica: Podgórze 39A

7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-010

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1577506,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1340000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2209456,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1340000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PP Europrofil Grzegorz Zimnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571811976

7.3.3) Ulica: ul. Zagnańska 71

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-558

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1340000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1397212,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2569470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1397212,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany „IZOL-BUD” Dariusz Domasko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590705455

7.3.3) Ulica: Podgórze 39A

7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-010

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1397212,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1615482,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2397270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1615482,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PJM INVEST sp. z o. o. , sp. k.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 201 14 90

7.3.3) Ulica: ul. Witosa 66D

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1615482,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.