eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Hucisko, Stare Miasto i Giedlarowa



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085680 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Hucisko, Stare Miasto i Giedlarowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Hucisko, Stare Miasto i Giedlarowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71a2a96e-c1e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa odcinków kanalizacji i wodociągów na terenie Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 1 – Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Stare Miasto – obejmuje wykonanie:

- kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 2 573,00 m,
- kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 50,00 m,
- kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 102,00 m,
- kolektor tłoczny Ø 90 – 201,00 m,
- studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 58 szt.,
- studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 5 szt.,
- studnia rozprężna Ø 1000 – 1 szt.,
- sieciowa przepompownia ścieków P1 wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu,
- sieć wodociągowa Ø 110 – 290,00 m.

Łączna długość kolektorów wynosi ok. 2,92 km sieci kanalizacyjnej i 0,29 km sieci wodociągowej.

Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.

Zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w stosunku do dokumentacji projektowej:
- w przypadku wykonywania ciągów kanalizacyjnych oznaczonych na mapach zagospodarowania terenu jako Ø 200 metodą przewiertu sterowanego bez rury osłonowej należy zastosować rurociągi PE Ø 225 SDR 17,
- dopuszcza się zastosowanie rur wznośnych Ø 300 SN2,
- do wyceny należy przyjąć stosowanie rur: dla ciągów grawitacyjnych rury kielichowe lite z nieplastyfikowanego polichlorku winylu PVC – U SDR 34: SN 8, rury dla kanałów tłocznych PE 100 SDR 17
- rzędną pokrywy przepompowni ścieków należy podwyższyć: o 0,45 m tj. do 168,75.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
1) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- wykonanie utwardzonych tłuczniem zjazdów do przepompowni, grubość warstwy tłucznia na terenie przepompowni i zjeździe 15 cm na geowłókninie,
- wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 462106,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 2 – Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Hucisko i Giedlarowa – obejmuje wykonanie:

Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Hucisko:
- kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 1 434,00 m,
- kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 200,00 m,
- kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 514,30 m,
- kolektor tłoczny Ø 90 – 864,00 m,
- studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 59 szt.
- studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 25 szt.
- sieciowa przepompownia ścieków PS-H1 wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia.

Sieć kanalizacji sanitarnej i sieć wodociągowa w miejscowości Giedlarowa:
- kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 363,40 m,
- kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 6,50 m,
- studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 13 szt.,
- studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 1 szt.,
- sieć wodociągowa Ø 90 – 200,00 m,
- hydrant – 2 kpl.

Łączna długość kolektorów wynosi ok. 3,31 km sieci kanalizacyjnej i 0,2 km sieci wodociągowej.

Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.

Zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w stosunku do dokumentacji projektowej:
- w przypadku wykonywania ciągów kanalizacyjnych oznaczonych na mapach zagospodarowania terenu jako Ø 200 metodą przewiertu sterowanego bez rury osłonowej należy zastosować rurociągi PE Ø 225,
- Przepompownię ścieków w drodze należy wykonać jako najazdową bez wykonywania ogrodzenia z utwardzeniem terenu około 25m2 nawierzchnią z kostki brukowej grubości 8cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grubości 20cm. Zamawiający zmienia lokalizację przepompowni w stosunku do projektu o ok. 35 m w kierunku zachodnim na tej samej działce. Zmiana jest nieistotna w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
1) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 518405,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie Faktyczne:

Zamawiający wszczął postępowanie na w/w zamówienie. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 15.06.2021 r. do godz. 900 na część numer 1 nie wpłynęła żadna oferta.


Uzasadnienie Prawne:

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie Faktyczne:

Zamawiający wszczął postępowanie na w/w zamówienie. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 15.06.2021 r. do godz. 900 na część numer 2 nie wpłynęła żadna oferta.


Uzasadnienie Prawne:

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty.

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.