Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00561880/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
- 2023/BZP 00573549/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-27
- 2024/BZP 00002896/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00011470/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi telekomunikacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WSPR w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32c30b32-9d7d-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi telekomunikacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c30b32-9d7d-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016958/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa telekomunikacyjna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EOP.332.30.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania w Części 1 jest Przedmiotem zamówienia jest świadczenie:1. Powszechnych Usług Telekomunikacyjnych PSTN i ISDN dzierżawy stałych łączy obsługa centrali HiPath 3800 V 5.0 poprzez ISDN BRA 30+D, polegających na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej wraz z zainstalowaniem zakończeń sieci NT dla usług ISDN.
2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych musi zapewniać obsługę połączeń telefonicznych i faksowych
a) dla ruchu przychodzącego:
- wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych w zakresie numeracji,
b) dla ruchu wychodzącego:
- połączeń w ruchu lokalnym i strefowym,
- połączeń w ruchu międzystrefowym,
- połączeń w ruchu międzynarodowym (cały świat)
- połączeń do sieci telefonii komórkowej,
- połączeń na numery specjalne i usługowe innych operatorów.
3. Świadczenie usług telekomunikacyjnych musi być zrealizowane oddzielnie dla każdej lokalizacji w postaci:
- cyfrowych łączy ISDN BRA przy wykorzystaniu stacjonarnych zakończeń sieci dostarczanych przez Wykonawcę w ilości i rodzaju dostępów wyszczególnionych w tabeli „Wykaz lokalizacji linii telefonicznych posiadanych przez zamawiającego”,
- analogowych łączy PSTN (POTS) wyszczególnionych w tabeli „Wykaz lokalizacji linii telefonicznych posiadanych przez zamawiającego”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 72729,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania w Części 2 jest usługa telefonii komórkowej i transmisja danych.Zamawiający wymaga:
dla obecnie aktywnych 120 (docelowo maksymalnie 148) kart wskazanych przez Zamawiającego, których wykaz w postaci numerów telefonicznych zostanie przygotowany, jako załącznik do umowy), obowiązywały abonamenty miesięczne, który w całości będą rozliczane na rozmowy krajowe, połączenia w roamingu, SMS-y, MMS-y oraz dostęp do Internetu do wysokości tego abonamentu. Po jego przekroczeniu koszt usług naliczany będzie zgodnie z Ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
72400000-4 - Usługi internetowe
64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
32250000-0 - Telefony komórkowe
31712112-8 - Karty SIM
4.5.5.) Wartość części: 57992,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania w Części 3 jest usługa łącza światłowodowego i dostępu do Internetu.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie alternatywnego łącza światłowodowego w stosunku do istniejącej u Zamawiającego wg. stanu na dzień 01.02.2024 r. infrastruktury. Wymóg ten wynika z konieczności zapewnienia dodatkowego i niezależnego źródła Internetu w celu utrzymania dostępu do sieci także w przypadku awarii pozostałych łączy. Zamawiający nie ogranicza dostępu do przedmiotowego zamówienia dotychczasowym dostawcom Internetu w niżej wskazanych lokalizacjach pod warunkiem zaoferowania nowej i całkowicie niezależnej infrastruktury Operatora.
1. Dostęp do sieci INTERNET zlokalizowany w budynku ul. Poleska 89
2. Dostęp do sieci INTERNET zlokalizowany w budynku ul. Pogodna 22
3. Usługa łącza światłowodowego na potrzeby integracji z WCPR w Białymstoku
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72400000-4 - Usługi internetowe
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części 1 wpłynęła 1 oferta:
Oferta nr 2/24 złożona przez firmę Orange Polska S.A., Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa
Cena ofertowa brutto - 97 841,09 zł brutto
Czas usunięcia awarii - 24 godziny
Podstawą unieważnienia postępowania w Części 1 jest art. 255 ust. 3 Pzp gdyż „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. SP ZOZ WSPR w Białymstoku, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto:
w części 1: 89 457,41 zł
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (e-Zamówienia oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 10 stycznia 2024 r. o godzinie 10.00. W niniejszym postępowaniu w części 1 wpłynęła 1 oferta (jak powyżej), której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności jest niezasadne.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części 2 wpłynęła 1 oferta:
Oferta nr 2/24 złożona przez firmę Orange Polska S.A., Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa
Cena ofertowa brutto - 105 455,28 zł brutto
Okres gwarancji - 24 miesiące
Podstawą unieważnienia postępowania w Części 2 jest art. 255 ust. 3 Pzp gdyż „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. SP ZOZ WSPR w Białymstoku, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto:
w części 2: 71 330,16 zł
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (e-Zamówienia oraz wwww.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 10 stycznia 2024 r. o godzinie 10.00. W niniejszym postępowaniu w części 2 wpłynęła 1 oferta (jak powyżej), której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności jest niezasadne.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20634,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20634,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20634,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Politechnika Białostocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420208721
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20634,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę budynków mieszkalnych przy ul. Nowowarszawskiej 32 i 32/1 w Białymstoku.
- Dostawa elementów jednorazowych do generatora Celon Elite i systemu DIEGO Elite wytwórcy Olympus
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa stołu operacyjnego oraz dermatomu z kontenerem.
- Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8.
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i bieżące utrzymanie systemu telefonii alarmowej w ciągu autostrady A4
- Odnowienie licencji na oprogramowanie Xopero ONE Backup&Recovery v.1.6.5.5414 do zabezpieczenia danych przechowywanych w usłudze Office 365
- "Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy."
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- Opracowanie Narzędzia dla pracodawców obejmującego prototyp e-kwestionariusza w wersji mid-fidelity oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia dla pracodawców
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
więcej: Karty SIM »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.