Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052850/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szacowanie szkód w uprawach i płodach rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Podkarpackie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Łukasza Cieplińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178501776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@podkarpackie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.podkarpackie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szacowanie szkód w uprawach i płodach rolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b58c54c-8a4f-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033349/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa szacowania szkód w uprawach i płodach rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052850/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szacowanie szkód w uprawach i płodach rolnych wyrządzonych przez dziki, łosie, jelenie, sarny i daniele na obszarach niewchodzących w skład obwodów łowieckich oraz szkód wyrządzonych na obszarach polnych obwodów łowieckich i obszarach niewchodzących w skład obwodów łowieckich przez zwierzęta łowne objęte całoroczną ochroną na terenie województwa podkarpackiego, według ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. 2020 poz. 67) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 kwietnia 2019 r. w sprawie szczegółowych warunków szacowania szkód w uprawach i płodach rolnych (Dz.U. z 2019r., poz. 776).
Zamówienie obejmuje następujące działania Wykonawcy:
1) oględziny szkody łowieckiej – przewidywana przez zamawiającego ilość działań w okresie obowiązywania umowy: 90 szt.
2) ostateczne szacowanie szkody łowieckiej – przewidywana przez zamawiającego ilość działań w okresie obowiązywania umowy: 600 szt.
Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy (patrz: rozdz. II pkt 5 SWZ).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691673703
7.3.3) Ulica: Suszyckich
7.3.4) Miejscowość: Boguchwała
7.3.5) Kod pocztowy: 36-040
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODKARPACKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
PODKARPACKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-12INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa podręcznego spektrometru Ramana wraz z bibliotekami substancji toksycznych i niebezpiecznych, narkotyków, materiałów wybuchowych i broni masowego rażenia dla Laboratorium Kryminalistycznego ..
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkół w Sokołowie Małopolskim
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Obsługa archiwum zakładowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
- Zakup i dostawa anten dla KWP w Rzeszowie
- Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu regałów przesuwnych (jezdnych) w pomieszczeniu archiwum Sądu Rejonowego w Rzeszowie zlokalizowanego w budynku przy ul. M. Reja 7 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie łąk zmiennowilgotnych w rezerwacie przyrody "Piaśnickie Łąki" wraz z wywozem i utylizacją biomasy"
- Usługa koszenia różnych upraw
- Usługa z zakresu koszenia łąk wraz z częściowym zbiorem siana w 2025 roku w ramach projektu: "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- "Koszenie ręczne łąk ze zbiorem biomasy w latach 2025-2027"
- "Koszenie wraz ze zbiorem, oraz nawożenie i wapnowanie 15 ha użytków zielonych w Nadleśnictwie Płaska w Żylinach" w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przytok w 2006 roku.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.