eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Mircze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085495 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Mircze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mircze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kryłowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Mircze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846519015

1.5.8.) Numer faksu: 846519015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mircze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmircze.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Mircze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19d57781-a7ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001836/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa do sołectw na terenie gminy Mircze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043551/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRGR.2710.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185365,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa diorytowo-granitowego lub równoważnego do remontu dróg stanowiących własność Gminy Mircze, wskazanych po rozstrzygnięciu postępowania (mieszanka zasadnicza diorytowo-granitowa lub równoważna, frakcja w granicach 0÷31,5 mm, zgodnie z normą PN-EN 13242 lub równoważną w ilości 2 350 ton), zgodnie z następującymi warunkami:
1) Kruszywo musi spełniać normy jakościowe PN-EN 13242 lub równoważne oraz powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, które należy dostarczyć Zamawiającemu na jego żądanie.
2) Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (plastik, guma itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń lub wymiany dostarczonego kruszywa na nowe, bez zanieczyszczeń.
3) Dostawa kruszywa, oprócz sprzedaży samego kruszywa obejmuje: załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa drogowego na wskazanych przez Zamawiającego drogach gminnych na terenie Gminy Mircze. Brak przedstawienia dokumentów z ważenia kruszywa dostarczanego każdym samochodem przed rozładunkiem na drodze może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
4) Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi o ładowności do 15 ton.
5) Odbiór kruszywa na drogach będzie odbywać się w godzinach pracy Urzędu Gminy Mircze z potwierdzeniem odbioru w poszczególnych sołectwach. W uzasadnionych przypadkach odbiór kruszywa może odbyć się po godzinach pracy Urzędu Gminy Mircze. W takim przypadku Wykonawca musi uzyskać potwierdzenie odbioru od sołtysa danego sołectwa.
6) Zamawiający przewiduje dostawy w ilościach podanych dla poszczególnych sołectw na terenie Gminy Mircze wg załącznika do zawartej umowy, sporządzonego przed jej podpisaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231363,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231363,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231363,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBERT TADLA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ROTEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191142884

7.3.4) Miejscowość: Teratyn 2A

7.3.5) Kod pocztowy: 22-510

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231363,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objętego prawem opcji.
Zamawiający, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu minimalnego gwarantowanego zakresu przedmiotu zamówienia (zamówienia podstawowego) polegającego na dostawie (załadunek, ważenie, transport, rozładunek) kruszywa diorytowo-granitowego lub równoważnego do remontu dróg stanowiących własność Gminy Mircze (mieszanka zasadnicza diorytowo-granitowa lub równoważna, frakcja w granicach 0÷31,5 mm zgodnie z normą PN-EN 13242 lub równoważną).
Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie
Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać.
Minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 2 350 ton.
Maksymalny zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji: 2 350 ton + 500 ton = 2 850 ton.
Maksymalny zakres zamówienia ogółem nie może przekroczyć 2 850 ton.
Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą
takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w okresie trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia objętego
prawem opcji w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę ewentualnego pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego.
Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy
w zakresie zamówienia podstawowego wynosi 190 773,00 zł brutto.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie objętym prawem opcji nie przekroczy kwoty 40 590,00 zł brutto.
2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.