Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00000920/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00018951/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy implantów do zespoleń kości techniką blokowania kątowego, elektrod do waporyzatora, płynu do zapobiegania zakażeniom, obłożeń do zabiegów ortopedycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0292e6df-a955-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy implantów do zespoleń kości techniką blokowania kątowego, elektrod do waporyzatora, płynu do zapobiegania zakażeniom, obłożeń do zabiegów ortopedycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0292e6df-a955-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000808/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy implantów do zespoleń kości techniką blokowania kątowego, elektrod do waporyzatora, płynu do zapobiegania zakażeniom, obłożeń do zabiegów ortopedycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Implanty do zespoleń kości techniką blokowania kątowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 87952,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Waporyzator z akcesoriami4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 80925,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyn do zapobiegania zakażeniom4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 23306,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obłożenia jednorazowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 55337,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medartis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-174-56-46
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-204
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19362,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21384 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19362,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829
7.3.4) Miejscowość: NOWY TOMYŚL|
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19362,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63313,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63313,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63313,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731 000 49 93
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63313,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu odsysania wydzielin i płynów od pacjenta przy użyciu próżni podczas zabiegów medycznych"
- "Zaprojektowanie i budowa mini tężni solankowej z silwoterapią na "Zielonych Płucach Gron" w Kaliszu"
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i klatkach schodowych budynków mieszkalnych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na dwie części.
- Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością", w podziale na cztery części.
- Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ul. Wrocławskiej w Kaliszu (w obrębie skrzyżowania z ul. 25 Pułku Artylerii)
- "Sukcesywne dostawy: elektrod do waporyzatora, implantów do rekonstrukcji więzadeł, implantów do endoprotezy rotacyjno zawiasowej stawu kolanowego, gwoździe Kirschnera, grotowkręty Schanz'a"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy implantów ortopedycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawy wyrobów ortopedycznych (uzupełnienie)
- Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - powtórka
- Dostawa asortymentu do pracy litoklastu
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
- Dostawa medycznych środków materiałowych do 14 WOG
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.