eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277620860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 37

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327587701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asp@asp.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07997f25-054f-43e7-a665-092cb817083a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00428703/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „Od ekologicznego produktu po doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości” nr FESL.10.25-IZ.01-06C7/23-003 Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658052

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ASP-DA-ZP-15-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59239,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KOMORA DO SZKLIWIENIA Z KURTYNĄ WODNĄ
Funkcjonalność:
- działanie komory natryskowej na zasadzie kurtyny ciągłego przepływu wody na tylnej ścianie w kabinie,
- wspomaganie przepływu powietrza wentylatorem o wydajności określonej poniżej,
- wyposażona w zbiornik do spływu nadmiaru szkliwa z późniejszą możliwością odzysku nadmiaru glazury
Parametry techniczne:
- minimalne wymiary wewnętrzne (wys. x szer. x głęb.): 95 x 95 x 58,5 cm;
- wentylator o wydajności od 800 do 1200 m³/h
Wyposażenie/materiał:
- części wewnętrzne: PVC / stal nierdzewna;
- zbiornik wody,
- zasilanie: 230/240 V, 50 Hz, 16 A.

Gwarancja: na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu
Zamawiający wymaga, aby w ramach zadania nr 1 - Komora natryskowa
do szkliwienia z kurtyną wodną – Wykonawca przeprowadził szkolenie personelu (max. 3 osoby) z obsługi urządzenia w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym, do dwóch tygodni od dnia odbioru sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42600000-2 - Obrabiarki

42641200-3 - Obrabiarki do obróbki ceramiki

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 28699,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KOŁO GARNCARSKIE
Funkcjonalność i specyfikacja techniczna:
- zastosowanie profesjonalne dla celów edukacyjnych - minimalny czas pracy ciągłej 4h
- zasilanie: 230 V
- moc 400 W
- prędkość obrotowa 0-250 obr/min
- kierunek obrotów lewo/prawo
- toczek aluminiowy średnica 300-350 mm
- wymiary: 600-650 x 702-750 x 580-600 mm
- kabel zasilający
Gwarancja: na okres nie krótszy niż 24 miesiące
od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu.


Przykładowy model: RK-3E KOŁO GARNCARSKIE SHIMPO lub równoważny pod względem opisanych powyżej parametrów technicznych i kryteriów funkcjonalnych/właściwości użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42600000-2 - Obrabiarki

42641200-3 - Obrabiarki do obróbki ceramiki

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 6829,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WALCARKA
Funkcjonalność i parametry techniczne:
- walcarka do walcowania gliny
- płynna regulacja wysokości za pomocą pokrętła/koła/śruby, umożliwiająca ustawienia grubości walcowania z milimetrową dokładnością (do 85mm)
- skala pomiarowa stopni grubości walcowanej gliny w zakresie 5mm-85 mm
- duże koło ręczne min. 50cm zapewniające napęd
i dozowanie siły walcowania ;
- prowadzenie po powierzchni bieżnej ze stali szlachetnej
- łożyska kulkowe;
- napęd obustronny poprzez koła zębate;
- wymiar walca: ø 100-150 mm;
- powierzchnia walcowania: min. 650 x 850 mm;
- wysokość walcowania do 85 mm
- konstrukcja ramowa ze spawanych rur czworokątnych

Gwarancja: na okres nie krótszy niż 24 miesiące
od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu.


Przykładowy model: Walcarka Rohde PW 600 SHIMPO lub równoważny pod względem opisanych powyżej parametrów technicznych i kryteriów funkcjonalnych/właściwości użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42600000-2 - Obrabiarki

42641200-3 - Obrabiarki do obróbki ceramiki

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 9268,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na zadanie nr 1 Komora do szkliwienia została złożona jedna oferta, która została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp- jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEATYT Katarzyna Golec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311837938

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEATYT Katarzyna Golec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311837938

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.