Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00658052/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277620860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 37
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327587701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asp@asp.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07997f25-054f-43e7-a665-092cb817083a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00428703/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Od ekologicznego produktu po doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości” nr FESL.10.25-IZ.01-06C7/23-003 Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASP-DA-ZP-15-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59239,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KOMORA DO SZKLIWIENIA Z KURTYNĄ WODNĄFunkcjonalność:
- działanie komory natryskowej na zasadzie kurtyny ciągłego przepływu wody na tylnej ścianie w kabinie,
- wspomaganie przepływu powietrza wentylatorem o wydajności określonej poniżej,
- wyposażona w zbiornik do spływu nadmiaru szkliwa z późniejszą możliwością odzysku nadmiaru glazury
Parametry techniczne:
- minimalne wymiary wewnętrzne (wys. x szer. x głęb.): 95 x 95 x 58,5 cm;
- wentylator o wydajności od 800 do 1200 m³/h
Wyposażenie/materiał:
- części wewnętrzne: PVC / stal nierdzewna;
- zbiornik wody,
- zasilanie: 230/240 V, 50 Hz, 16 A.
Gwarancja: na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu
Zamawiający wymaga, aby w ramach zadania nr 1 - Komora natryskowa
do szkliwienia z kurtyną wodną – Wykonawca przeprowadził szkolenie personelu (max. 3 osoby) z obsługi urządzenia w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym, do dwóch tygodni od dnia odbioru sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42600000-2 - Obrabiarki
42641200-3 - Obrabiarki do obróbki ceramiki
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 28699,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KOŁO GARNCARSKIEFunkcjonalność i specyfikacja techniczna:
- zastosowanie profesjonalne dla celów edukacyjnych - minimalny czas pracy ciągłej 4h
- zasilanie: 230 V
- moc 400 W
- prędkość obrotowa 0-250 obr/min
- kierunek obrotów lewo/prawo
- toczek aluminiowy średnica 300-350 mm
- wymiary: 600-650 x 702-750 x 580-600 mm
- kabel zasilający
Gwarancja: na okres nie krótszy niż 24 miesiące
od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu.
Przykładowy model: RK-3E KOŁO GARNCARSKIE SHIMPO lub równoważny pod względem opisanych powyżej parametrów technicznych i kryteriów funkcjonalnych/właściwości użytkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42600000-2 - Obrabiarki
42641200-3 - Obrabiarki do obróbki ceramiki
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
4.5.5.) Wartość części: 6829,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WALCARKAFunkcjonalność i parametry techniczne:
- walcarka do walcowania gliny
- płynna regulacja wysokości za pomocą pokrętła/koła/śruby, umożliwiająca ustawienia grubości walcowania z milimetrową dokładnością (do 85mm)
- skala pomiarowa stopni grubości walcowanej gliny w zakresie 5mm-85 mm
- duże koło ręczne min. 50cm zapewniające napęd
i dozowanie siły walcowania ;
- prowadzenie po powierzchni bieżnej ze stali szlachetnej
- łożyska kulkowe;
- napęd obustronny poprzez koła zębate;
- wymiar walca: ø 100-150 mm;
- powierzchnia walcowania: min. 650 x 850 mm;
- wysokość walcowania do 85 mm
- konstrukcja ramowa ze spawanych rur czworokątnych
Gwarancja: na okres nie krótszy niż 24 miesiące
od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu.
Przykładowy model: Walcarka Rohde PW 600 SHIMPO lub równoważny pod względem opisanych powyżej parametrów technicznych i kryteriów funkcjonalnych/właściwości użytkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42600000-2 - Obrabiarki
42641200-3 - Obrabiarki do obróbki ceramiki
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
4.5.5.) Wartość części: 9268,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na zadanie nr 1 Komora do szkliwienia została złożona jedna oferta, która została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp- jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEATYT Katarzyna Golec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311837938
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEATYT Katarzyna Golec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311837938
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Czyszczenie (mycie) i malowanie elewacji siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- Przygotowanie i realizacja cyklu 5 seminariów
- Budowa mini boiska rekreacyjno-sportowego na Nowym Nikiszowcu w ramach Budżetu Obywatelskiego w systemie "zaprojektuj wybuduj" - postępowanie 2.
- "Druk materiałów promocyjnych z podziałem na części"
- Remont mieszkań X/2025
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z trudnościami rozwojowymi oraz ich rodzin adopcyjnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ze ściskiem do bel do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- Dostawa pieca stołowego, pras i innych urządzeń
- Organizacji szkoleń specjalistycznych dla gmin
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń o różnej tematyce dla pracowników Urzędu Miasta Krakowa
- Świadczenie usługi społecznej w zakresie obsługi publiczności na salach wystawowych w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.