eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKCIE ORAZ NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085140 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKCIE ORAZ NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY ROMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 49

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 621 80 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrroma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrroma.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.teatrroma.pl/zamowienie/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKCIE ORAZ NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d98150a-b882-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003358/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie siedziby Teatru - ul. Nowogrodzka 49, Warszawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058673/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 648000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu czystości w obiekcie Teatru oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynku wraz z podwórzem oraz dostawa środków do utrzymania czystości i środków higieny sanitarnej.

Sprzątanie w systemie ciągłym (również w dni ustawowo wolne od pracy i dni świąteczne z pełnieniem dyżurów w czasie trwania spektakli, w zakresie utrzymania porządku) pomieszczeń w budynku głównym przy ul. Nowogrodzkiej 49 – scena główna, oraz mała scena przy ul. Św. Barbary 12 „NOVA SCENA”.
Scenę główną i Novą Scenę wraz z widownią, foyer, szatniami, holem, toaletami, bufetem dla widzów, bufetem pracowniczym oraz wejścia do Teatru należy sprzątać w godzinach porannych przed próbą i spektaklem oraz przed każdym kolejnym spektaklem.
UWAGA: W Teatrze Muzycznym ROMA tygodniowo odbywa się:
- scena główna – ok. 8-10 spektakli
- Nova Scena – ok. 12 spektakli, z zastrzeżeniem ograniczeń w prowadzeniu działalności przez Teatr.

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pokoi gościnnych wraz z wymianą pościeli (4 pokoje), pomieszczeń technicznych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych (schody, korytarze, winda) 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 - 10:00. NOVA SCENA z przyległościami, od poniedziałku do niedzieli w godz. 7:00 – 22:00.(Zamawiający sugeruje 4 osoby). Sprzątanie Novej Sceny będzie wykonywane zgodnie z repertuarem i planem prób. Sprzątanie należy zakończyć 1 h przed rozpoczęciem spektaklu. W czasie trwania prób i spektakli (przedpołudniowe i wieczorne) dyżur powinna pełnić minimum, 1osoba porządkowa w zależności od potrzeb sceny według tygodniowego grafiku prób i przedstawień oraz repertuaru. Sale prób chóru i baletu od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00 – 16:00. Sprzątanie sceny głównej wraz z widownią, loże, wejścia główne do Teatru, foyer z przyległościami, toalety, szatnie dla widzów, garderoby w suterenie, Ip., IIp. – wtorek-niedziela godz. 6:00-23:00. Kasa biletowa od poniedziałku do niedzieli godzina 6:00-10:00, w okresie opadów śniegu sprzątanie ma mieć charakter ciągły. (Zamawiający sugeruje 5-6 osób), w czasie trwania prób (przedpołudniowe, wieczorne) oraz spektaklu dyżur powinny pełnić 2 osoby porządkowe w zależności od potrzeb sceny według grafiku prób i przedstawień oraz Repertuaru. Sprzątanie należy zakończyć 1 h przed rozpoczęciem spektaklu.

W związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-COV-2 i zapobieganiem Covid-19. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do używania środków dezynfekujących podczas sprzątania codziennego. Zamawiający wymaga dezynfekcji: łazienek, pomieszczeń biurowych, sal prób, garderób, scen przed próbami i , przed przedstawieniem spektaklu, foteli na widowni przed spektaklem teatralnym oraz uzupełnianiu preparatów dezynfekujących–antywirusowych w pojemnikach umieszczonych w Teatrze.

Zamówienie jest udzielane w trakcie trwającej epidemii wirusa Sars-Cov-2 i aktualnie ze względu na decyzje organów administracji publicznej Teatr prowadzi działalność w ograniczonym zakresie (obecnie z działalności wyłączona jest Nova scena). W przypadku ograniczenia w prowadzeniu działalności, wynagrodzenie Wykonawcy ulega obniżeniu, zgodnie z treścią umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311241,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669024,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669024,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Karczmarczyk Sprzątanie Wnętrz i Posesji

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017411365

7.3.3) Ulica: ul. Poezji 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669024,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.