eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośniewice › Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Krzewie, gm. Krośniewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Krzewie, gm. Krośniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 5

1.5.2.) Miejscowość: Krośniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-340

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/2523024

1.5.8.) Numer faksu: 24/2547782

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krosniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosniewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Krzewie, gm. Krośniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecddf70f-7dcd-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032294/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Krzewie, gm.Krośniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034299/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚZ.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2547742,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Krzewie, gm. Krośniewice.
2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostanie:
1) przebudowa odcinka drogi gminnej o następujących podstawowych danych i parametrach:
a) kategoria ruchu KR-5,
b) klasa drogi – lokalna,
c) długość odcinka objętego inwestycją wynosi – 521,5 m (od granicy pasa drogowego od strony wschodniej do końca profilu podłużnego),
d) szerokość jezdni asfaltowej 7,0 m (jednojezdniowa) – powierzchnia 3665m2,
e) spadek poprzeczny jednostronny 2% w stronę projektowanego rowu,
f) szerokość obustronnych poboczy z kruszywa łamanego po 0,75 m – powierzchnia 670 m2,
g) zjazdy na przyległe działki z kruszywa łamanego szerokości od 5,0 do 6,0 m w granicy pasa drogowego - powierzchnia 305 m2. Główny zjazd do firmy MIRATRANS o nawierzchni asfaltowej szerokości 13,75 m - powierzchnia wszystkich zjazdów o nawierzchni asfaltowej do firmy MIRATRANS - 180 m2,
h) rów przydrożny trapezowy po stronie południowej głębokości od 90 do 110 cm, o powierzchni 1251 m2, wraz z humusowaniem i obsianiem trawą (natrysk mechaniczny – hydroobsiew)
i) przepusty pod zjazdami z rur HDPE średnicy 400 mm – 58 mb, wraz ze ściankami czołowymi i umocnieniem skarp;
2) włączenie ww. drogi do drogi dojazdowej odchodzącej od ronda na węźle drogi krajowej Nr 91 (obwodnica Krośniewic) o następujących parametrach:
a) szerokość projektowanej nawierzchni z betonu asfaltowego w granicy pasa drogowego 9,7 m - 135 m2,
b) szerokość poboczy z kruszywa łamanego – po 0,75 m, powierzchnia 22 m2,
c) spadek poprzeczny zgodny z krawędzią istniejącej drogi asfaltowej,
d) włączenie w istniejącą drogę łukami o promieniu 12 i 10, 30 m (łuk koszowy),
e) przepust z rur HDPE średnicy 500 mm o długości 25 m;
3) budowa zbiornika odparowującego o powierzchni odparowującej ok. 900 m2 i głębokości do 1,5 m, o przybliżonych wymiarach 103m x 12 m, wraz z ogrodzeniem. Z uwagi na prawdopodobne występowanie drenaży w miejscu projektowanego zbiornika oraz braku ich inwentaryzacji, Wykonawca na etapie przetargu uwzględni w kosztach ewentualną przebudowę lub naprawę istniejącego drenażu. Szczegółowa lokalizacja drenaży i ewentualna ilość kolizji będzie możliwa do określenia na etapie wykonywania prac ziemnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje również m.in. oznakowanie drogi wg załączonego Projektu stałej organizacji ruchu drogowego, wytyczenie geodezyjne, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
3. Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane i techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt czasowej organizacji ruchu drogowego, projekt docelowej organizacji ruchu drogowego, przedmiary robót – stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4. Załączony do niniejszej SWZ przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym do wyceny przedmiotu zamówienia.
5. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację zamawiającego reprezentowanego przez Inspektora Nadzoru.
6. Jeżeli projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zmówienia wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, jak również inne – według oceny Wykonawcy - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz minimum 36-miesięcznej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
9. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany termin realizacji zamówienia w miesiącach. Oferowany termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, której wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. dotyczących wykonywania następujących czynności:
a) wykonujących roboty przygotowawcze,
b) wykonujących roboty ziemne,
c) wykonujących podbudowę,
d) wykonujących nawierzchnię,
e) wykonujących roboty wykończeniowe.
Wymaganie nie dotyczy Geodety oraz Kierownika budowy.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu wykonawca lub podwykonawca, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/innych osób.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
11. Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Krzewie, gm. Krośniewice realizowana jest w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Niniejsze postępowanie wszczęte zostało na podstawie Wstępnej Promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr 01/2021/6323/PolskiLad. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego programu. Dlatego też Zamawiający zwraca szczególną uwagę na sposób wypłaty wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia zgodny z warunkami wypłat dofinansowania z programu tj. jedna faktura przejściowa w wysokości 5% wartości zamówienia i jedna faktura końcowa w wysokości 95% wartości zamówienia – po zakończeniu realizacji inwestycji. Szczegółowe warunki wypłaty wynagrodzenia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
12. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
13. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
14. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2548670,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2706846,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2548670,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752609569

7.3.3) Ulica: ul. Kard. St. Wyszyńskiego 13

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-340

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2548670,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.