Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032987/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085079 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemów i stanowisk doświadczalnych z zakresu mechaniki, elektroniki, elektryki i mechatroniki pojazdów samochodowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Samochodowych i Mechatronicznych w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100567985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przybyszewskiego Stanisława 73/75
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-126
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zssim.projekt2@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp22lodz.bip.wikom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
placówka oświatowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemów i stanowisk doświadczalnych z zakresu mechaniki, elektroniki, elektryki i mechatroniki pojazdów samochodowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4f8256-9d29-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu: „Dobry zawód - lepszy start” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032987/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZSSiM/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170313,82 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Systemy i stanowiska doświadczalne:Pakiet 1: Zestaw dydaktyczny: Napęd elektryczny w pojeździe – 1 szt., Zestaw dydaktyczny: Podstawy elektrotechniki samochodowej – 1 szt., Stanowisko doświadczalne - 2 szt., Trenażer do nauki i praktyki w pracowni elektrotechniki i elektroniki - 2 szt., Akcesoria pomiarowe, boczniki i przewody pomiarowe - 1 szt., Zestaw dydaktyczny: Podstawy elektroniki i techniki wykonywania połączeń – 2 szt., Zestaw dydaktyczny: Alternator - 2 szt., Zestaw dydaktyczny: Bezpieczna obsługa systemów wysokiego napięcia – 2 szt., Zestaw dydaktyczny: Odłączanie akumulatora w pojazdach hybrydowych i elektrycznych - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 92447,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Systemy i stanowiska doświadczalne: Silnik benzynowy rzędowy z wtryskiem bezpośrednim na stojaku obrotowym – 2 szt., Skrzynia przekładniowa ręczna – 2 szt., Most napędowy – 2 szt.- z montażem i uruchomieniem, szkoleniem w zakresie obsługi i eksploatacji, oraz serwisem w okresie gwarancji
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 77866,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert złożono tylko jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu. Powyższe wypełnia dyspozycję przepisu art. 255 pkt 2) ustawy - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113707,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113707,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113707,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65067,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90964,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65067,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 53/16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-520
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65067,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
| 2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA GRZEJNIKÓW I ARMATURY
- ZP/130/2025-Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Kardiochirurgii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Bezgotówkowy zakup paliwa, a także innych produktów i usług na stacjach paliwowych do samochodów służbowych WSSE w Łodzi
- Usługa mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach współpracy z laboratoriami diagnostycznymi w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu (...)
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Remont budynku Pogotowia Opiekuńczego Nr 2 w Łodzi - etap 2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli"
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ POMOCY MULTIMEDIALNYCH W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- Dostawa wyposażenia dla szkół i przedszkoli Gminy Miasto Biłgoraj w ramach projektu "Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja"
- Dostawa wózków platformowych oraz elektronarzędzi (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia oraz mebli do dwóch żorskich szkół: CKZiU w Żorach oraz ZS nr 3 w Żorach, w ramach projektu pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!"
- Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala (...)-powtórka 38 -25.
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





