eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa dygestoriów oraz mebli laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085058 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dygestoriów oraz mebli laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 375 20 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.budzynska@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dygestoriów oraz mebli laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18e4ab59-b00b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.39 Meble laboratoryjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054356/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP2710.9.2021.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 371700,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118384,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja dygestoriów oraz mebli laboratoryjnych wraz z przeszkoleniem pracowników Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego w zakresie obsługi.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a)przed przystąpieniem do realizacji zamówienia (do realizacji umowy) dokonanie obmiaru z natury pomieszczeń w celu weryfikacji zgodności wymiarów pomieszczeń i oferowanego wyposażenia laboratoryjnego. W przypadku wystąpienia niezgodności wymiarów pomieszczeń i wyposażenia podczas instalacji zabudowy, koszty niezbędnych zmian ponosi Wykonawca zamówienia. Z tego tytułu dopuszcza się zmiany w specyfikacji wymiarowej +/-10% jeśli wystąpi taka uzasadniona potrzeba. Wszystkie przestrzenie pod blatowe bez zabudowy szafkowej Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć jako miejsca, do siedzenia a ich rozkład musi ustalić z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji;
b)dokonanie szczegółowych uzgodnień z użytkownikami, w zakresie wykonania każdego mebla oraz w zakresie kolorystyki i w razie potrzeby świadczenie doradztwa w zakresie najlepszych rozwiązań oraz wprowadzenia konstruktywnych poprawek. Wszystkie ustalenia z wizji lokalnej między użytkownikiem a Wykonawcą przedmiotu zamówienia, muszą być potwierdzone podpisanym przez obie strony protokołem uzgodnieniowym,
c)ubezpieczenie, dostawa i wniesienie przedmiotu umowy do pomieszczeń na Wydziale Chemii przy ul. F. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu wskazanych przez Zamawiającego na instalację;
d)montaż elementów przedmiotu umowy, ustawienie i wypoziomowanie, zainstalowanie tzn. podłączenie do istniejącej w budynku instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej i gazowej oraz uruchomienie przedmiotu umowy i wykonanie jego próby (sprawdzenie) u Zamawiającego w obiekcie Wydziału Chemii przy ul. F. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu,
e)przeszkolenie pracowników Wydziału Chemii w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji montowanych mebli, szaf, stołów oraz urządzeń laboratoryjnych (wyciągi chemiczne);
f)zapewnienie takiego opakowania przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane,
by nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
7. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
8. Gwarancja i rękojmia:
8.1.Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
8.2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
8.3.Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
8.4.Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
9.Miejsce dostawy i montażu: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
10. Warunki płatności:
10.1.Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.
10.2.Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912320-1 - Aparatura odpowietrzająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39180000-7 - Meble laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145509 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145509 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145509 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Matrix Infralab Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762411242

7.3.3) Ulica: Laryska 21

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-404

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145509 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.