Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085027 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa DW 108 m. Płoty ul. Grunwaldzka oraz przebudowa wodociągu wraz z uzbrojeniem sieci w zawory i hydranty - II zamówienie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zzdw.koszalin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa DW 108 m. Płoty ul. Grunwaldzka oraz przebudowa wodociągu wraz z uzbrojeniem sieci w zawory i hydranty - II zamówienie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ffef9bd-ce91-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie branży drogowej polegające na wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni z SMA8 gr. 3cm oraz wykonanie oznakowania poziomego za pomocą mas chemoutwardzalnych (grubowarstwowego). Wszystkie przesłanki uzasadniające możliwość udzielenia tego trybu zostały spełnione: a) udzielenie zam. w okresie 3 lat od daty zam. podst. umowa nr 223/8-3/4/2020 z 03.09.2020r.; b) udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy zam. podst.; c) zakres robót obejmuje powtórzenie robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia wyszczególnionym w WPR w wysokości netto do 991000 zł; d) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu dla zam. podst. nr 564984-N-2020 z 22.07.2020 i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość zam. została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; e) powodem rozszerzenia zakresu zam. podst. jest poprawa bezpieczeństwa na odcinku drogi z uwagi na jej zły stan nawierzchni
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZZDW-6.381.121.2020.8.3.4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.381.78.2021.4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 64442,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie branży drogowej polegające na wykonaniu warstwy wyrównawczej z AC 11W, warstwy ścieralnej nawierzchni z SMA8 gr. 4cm oraz wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79263,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79263,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79263,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAR Kazimierz Domaracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691400419
7.3.3) Ulica: TATÓW 3
7.3.4) Miejscowość: Biesiekierz
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79263,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 179 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - Płoty
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty utrzymaniowe i konserwacyjne na obiektach inżynierskich zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi
- "Remont nawierzchni betonowych i bitumicznych" - DPG Dorohusk
- Poprawa parametrów technicznych bocznej drogi - ul. Powstańców Śl. 38-38D w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa świetlicy wiejskiej - lokalnego centrum integracji w sołectwie Makowica
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łagiewniki na dz. nr ewid. 508 i 672
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę dróg na terenie miasta - Przebudowa ul. Szczecińskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.