Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026843/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085015 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sortów mundurowych- przedmiotów uzupełniających
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,343692,zamowienia-publiczne-powyzej-130-00000- zl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sortów mundurowych- przedmiotów uzupełniających2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbeedf67-92d7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011050/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakup sortów mundurowych - przedmioty uzupełniające (część I)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026843/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/259/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 68350 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1- Skarpety letnie - 420 parSkarpety trekkingowe przeznaczone do używania w obuwiu górskim szybkoschnące, z konstrukcją zwiększającą oddychalność, ponad kostkę ale nie wyższe niż do połowy łydki, w kolorze zielonym lub stonowanym. Skład polyamid max. 90%, polypropylen max. 15%, elasten max. 5%. Waga nie większa niż 30 g za jedną skarpetę. Zamawiający zamówi na pewno skarpety w liczbie 375 par natomiast opcjonalnie będzie domówione 45 par.
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary:
Rozmiar
3 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 Razem ilości
ilości 5 9 9 31 32 16 34 89 43 39 42 8 15 3 375
2. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę produktu w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
3. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 24 miesiące od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18317000-4 - Skarpety
4.5.5.) Wartość części: 29400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2- Skarpety zimowe - 375 par +/- 45 parSkarpety zimowe zapewniające komfort termiczny z przeznaczeniem do poruszania się w butach górskich i skitourowych, oddychające, wysokie (pod kolano) w kolorze zielonym lub stonowanym. Skład: mieszanka wełny (w tym merino min. 30%) max. 60% z domieszką surowców sztucznych (poliamid, polypropylen, elastan) max. 50%. Zamawiający zamówi na pewno skarpety w liczbie 330 par natomiast opcjonalnie będzie domówione do 90 szt. w zamówieniach min. Po 45 par.
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary:
Rozmiar
3 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 Razem ilości
ilości 5 9 9 31 32 16 34 89 43 39 42 8 15 3 375
2. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę produktu w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
3. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 24 miesiące od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18317000-4 - Skarpety
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 3-Pasek do spodni/spódnicy - 90 szt.Pasek do spodni/spódnicy wykonany z elastycznej i wytrzymałej szybkoschnącej tkaniny typu stretch z klamrą zapinaną na zatrzask. Dopuszczalny kolor: brązowy, zielony, czarny, granatowy, ciemny szary. Skład materiału: nylon 90% max., naturalna guma 10% max.
2. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę produktu w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
3. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 24 miesiące od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18425000-4 - Paski
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część 4- Czapka zimowa – 125 szt.Czapka zimowa bez pompona. Dopuszczalny kolor: brązowy, zielony, czarny, granatowy, ciemny szary. Wykonana z miękkiej, cienkiej dzianiny z udziałem wełnym min. 50% oraz domieszką tkaniny zapobiegającej rozciąganiu się. Brzeg czapki wykonany z miękkiej, ściągającej tkaniny z dodatkową warstwą materiału poprawiającą izolację termiczną. Rozmiar uniwersalny. Waga nie większa niż 120 g.
2. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę produktu w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
3. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 24 miesiące od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18425000-4 - Paski
4.5.5.) Wartość części: 10750 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17261,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17261,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17261,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17261,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30690 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4530,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4530,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4530,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4530,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10492,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10492,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10492,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10492,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-272021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostawa paliwa lotniczego dla śmigłowca TOPR
- Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 2024
- Wymiana instalacji sanitarnych: woda ciepła i zimna, kanalizacja, centralne ogrzewanie oraz roboty budowlane uzupełniające po wykuciach i zamurowaniach instalacji wod-kan. w budynku Sądu Rejonowego
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.