eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › DOSTAWY PALIW DLA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO "MIERZEJA" SP. Z O.O. W STEGNIE



Ogłoszenie z dnia 2023-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY PALIW DLA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO „MIERZEJA” SP. Z O.O. W STEGNIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "MIERZEJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220534702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Stegna

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 48 55 247 84 63

1.5.8.) Numer faksu: 48 55 24764 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pkmierzeja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pkmierzeja.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/709872

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY PALIW DLA PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO „MIERZEJA” SP. Z O.O. W STEGNIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f67f185-85d4-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00515949/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWY PALIW DLA PK MIERZEJA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1D/12/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy oleju napędowego do silnika diesla, w ilości do 35 000 (słownie: trzydzieści pięć tysięcy litrów) w okresie 1 roku. Zamawiający w zależności od swoich bieżących potrzeb, będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju napędowego. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa.
Miejscem dostawy oleju napędowego będzie Przedsiębiorstwo Komunalne „MIERZEJA” Sp. z o.o. ul. Gdańska 2 , 82-103 Stegna, woj. Pomorskie.
Zamawiający posiada zbiornik bezciśnieniowy, naziemny, magazynowy do magazynowania oleju napędowego lub opałowego BT/FM5000 produkcji Kingspan Environmental Sp. z o.o. 62-090 Rokietnica.
Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Każda dostawa oleju napędowego będzie mieściła się w przedziale od 3000 do 5000 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Ilość dostarczonego oleju napędowego będzie ustalana na podstawie dokumentu przyjęcia wystawianego przez Zamawiającego [forma pisemna pod rygorem nieważności].
Braki ilościowe Wykonawca uzupełni nie później niż ciągu 48 godzin od stwierdzenia niekompletności dostawy.
Transport i rozładunek (napełnianie zbiornika Zamawiającego) zapewnia Wykonawca w ramach wynagrodzenia.
Dostawy będą przyjmowane przez Zamawiającego w godz. 8.00. – 14.00 (za wyjątkiem sobót, niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy).
Do każdej jednostkowej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument wydania oleju napędowego oraz aktualny (tj. z dnia dostarczenia oleju napędowego) wydruk ze strony http://www.paliwa.pl.
Dokument wydania oleju napędowego, zawierać będzie w szczególności następujące informacje:
-datę wydania dokumentu,
-miejsce nalewania oleju napędowego,
-temperaturę nalewania,
-ilość wlanego oleju napędowego wyrażona w m3,
-gęstość oleju napędowego dla temperatury 15 °C,
-numer rejestracyjny pojazdu.
Ilość dostarczonego oleju napędowego będzie ustalana na podstawie dokumentu przyjęcia wystawianego przez Zamawiającego [forma pisemna pod rygorem nieważności]. Dokument przyjęcia będzie zawierać następujące informacje:
-data wystawienia dokumentu,
-miejsce przyjęcia oleju napędowego,
-data i godzina przyjęcia oleju napędowego,
-ilość przyjętego oleju napędowego zgodna ze wskazaniem zalegalizowanego licznika paliwa na cysternie Wykonawcy,
-podpisy osoby przekazującej [przywożącej paliwo] i przyjmującej w zakładzie Zamawiającego.
Braki ilościowe Wykonawca uzupełni nie później niż w ciągu 48 godzin od dostarczenia ilości oleju napędowego niezgodnej z jednostkowym zamówieniem Zamawiającego, stwierdzonej w dokumencie przyjęcia.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dostaw zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż., przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie zakładu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią tych regulacji przed przystąpieniem do wykonywania umowy.
Wykonawca odpowiada za rodzaj, jakość, ilość dostarczanego oleju napędowego, a w szczególności za to, iż dostarczany olej napędowy spełnia wszystkie wymagane normy jakościowe, a w tym wymagania norm europejskich, dotyczące zanieczyszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem siarki oraz za to, że posiada on wymagane atesty. Dostarczony przez Wykonawcę olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w przepisach powszechnie obowiązujących (w dniu udzielenia zamówienia określa je Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do każdorazowej kontroli ilości oraz wyrywkowej kontroli jakości dostarczonego oleju napędowego, a w przypadku stwierdzenia przez niezależne laboratorium, że pobrana z autocysterny w obecności kierowcy próbka oleju nie spełnia wymagań jakości, Zamawiający upoważniony jest do żądania od Wykonawcy wymiany go na wolny od wad ze wskazaniem terminu tej wymiany a Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany w tym terminie. Ponadto, jeżeli próbka oleju nie spełnia wymagań jakości, Wykonawca zwróci Zamawiającemu poniesione przez niego z tego tytułu koszty, w tym przeprowadzenia badań laboratoryjnych, w terminie nie późniejszym niż 14 dni od wezwania i mogą one zostać potrącone z wynagrodzenia Wykonawcy lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Wykonawca zobowiązany do zgłoszenia przewozu do elektronicznego rejestru SENT prowadzonego przez Krajową Administrację Skarbową za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC). Po zgłoszeniu przewozu Wykonawca przesyła Zamawiającemu potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie wraz numerem referencyjnym oraz klucz z systemu SENT. Niewykonanie tego zobowiązania uprawnia Zamawiającego do odmowy odbioru dostawy jednostkowej bez prawa Wykonawcy do żądania od Zamawiającego dokonania jej odbioru, zapłaty wynagrodzenia z tego tytułu, zapłaty odszkodowania.

Wykonawca odpowiada za pokrycie wszelkich szkód wyrządzonych w związku z wykonaniem umowy również w przypadku ich wyrządzenia przez podmioty, którymi Wykonawca posłużył się w celu zrealizowania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281977,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281977,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281977,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOOPAŁ Ossowski, Stenka Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-020-27-27

7.3.3) Ulica: Bp. Krasickiego 1

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281977,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa obowiązuje w okresie 1 roku od podpisania umowy lub do czasu wyczerpania limitu dostaw w ilości 35 000 litrów oleju napędowego zależnie, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.