eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta Leżajska, Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku i jednostek organizacyjnych"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta Leżajska, Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku i jednostek organizacyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161705715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 00 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kopernik@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.lezajsk.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161705721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 51

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 78 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2lezajsk@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2-lezajsk.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691556311

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 8

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 16 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3lezajsk@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3lezajsk.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 3 w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690035550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Braci Śniadeckich 8

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 01 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole3lezajsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bajka3lezajsk.edupage.org

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690008369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jaszowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Lezajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 04 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.lezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lezajsk.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sporu i Rekreacji w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180019882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wł. Jagiełły 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 01 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@mosir.lezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lezajsk.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sportowe Centrum Piłkarsko - Lekkoatletyczne w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON; 520951690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Lezajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uml@miastolezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolezajsk.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691164781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 65

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 785 11 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcklezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcklezajsk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta Leżajska, Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku i jednostek organizacyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17dedd97-7eb3-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016598/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta Leżajska, Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku i jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036605/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 681678,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zużywanej na potrzeby funkcjonowania gminnych budynków i obiektów użyteczności oraz na potrzeby oświetlenia ulicznego na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10.04.1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późniejszymi zmianami) i wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy.
W zakres zamówienia wchodzi również przeprowadzenie procedury zmiany Dostawcy energii elektrycznej. W tym celu zamawiający upoważni Dostawcę do wypowiedzenia dotychczasowych umów.
Zamawiający posiada aktualne umowy sprzedaży energii elektrycznej na czas określony, tj. do dnia 28.02.2022 r. z dotychczasowym dostawcą: PGE Obrót S.A., u. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów (w tym nie ma zawartych umów promocyjnych ani lojalnościowych na dostawę energii elektrycznej), oraz umowę kompleksową na czas nieokreślony dla:
PPE 480548110000358014 (Szalety Miejskie Leżajsk, ul. Rynek),
PPE 480548110000721257 (Wieża kościelna Leżajsk, ul. Rynek 38),
PPE 480548110000729947, PPE 480548110000730048, PPE 480548110000730149, PPE 480548110000729846 (Budynek mieszkalny Leżajsk, ul. Rynek 27)
z dostawcą PGE Obrót S.A., u. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów (3 miesięczny okres wypowiedzenia). Sprzedaż energii dla ww. punktów nastąpi po upływie 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Zobowiązany jest również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla sprzedanej energii elektrycznej w ramach tego zamówienia. Dostawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 7 do SWZ. Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Dostawcę w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
Kupowana energia elektryczna przez Zamawiającego i poszczególne jednostki organizacyjne zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego. Dostawca energii zobowiązany jest posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektów Zamawiającego – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów oraz PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie – Dystrybucja Energii Elektrycznej (jeden PPE dotyczący oświetlenia obwodnicy Leżajska).
Za wyjątkiem procedury zmiany Dostawcy zamówienie nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, wchodzących w zakres odrębnych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych zawartych na czas nieokreślony przez Odbiorcę/Odbiorców z ww. Operatorami Systemów Dystrybucyjnych.
Szacunkowe roczne zużycie energii w poszczególnych grupach taryfowych wynosi :
C 11 – 171 751 kWh, C 21 – 167 908 kWh, C 12 B – strefa dzienna – 215 911 kWh, strefa nocna – 373 238 kWh, B 21 – 658 191 kWh, G11 – 6 134 kWh
Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w załączniku nr 7 do SWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych odbiorców. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej dla obiektów Zamawiającego w załączniku nr 7 do SWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Dostawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Dostawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy poszczególni odbiorcy końcowi zakupią od Dostawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów poboru energii (w skrócie: PPE) dla poszczególnych odbiorców końcowych, zmianą grup taryfowych w obrębie istniejących, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE.
Na potrzeby niniejszego zamówienia Zamawiający zawrze z Dostawcą umowę generalną na cały zakres zamówienia. Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególne jednostki.
Energia dostarczana będzie do 67 punktów poboru energii (w tym 66 opomiarowane i jeden pulsator sygnalizacji ulicznej rozliczany ryczałtowo – źródło światła o mocy 60 W). Moc umowna na wszystkich punktach pomiarowych wynosi 781,1 kW. Układy są dostosowane do zasad TPA.
2. Określenie standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakościowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego, w szczególności z Rozdziałem 10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. nr 93 poz. 623 z późn. zm.) dot. parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców oraz sposobu załatwiania reklamacji
3. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60%.
4. Szczegółowy zakres zamówienia określają następujące dokumenty:
1) Załączniki nr 7: Wykaz umów, punktów pomiarowych, moce umowne, planowane roczne zużycie energii elektrycznej
2) Załącznik nr 8 i 9: Wzory umów: umowa generalna i umowa z odbiorca

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1378044,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2055179,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1378044,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370

7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1378044,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-01 do 2023-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.