Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047537/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiału siewnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 13 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uplublin.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiału siewnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 13 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0da2186c-8599-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047537/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ-p/TP/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny kukurydza dla Stacji Badawczej im. Prof. Efnera, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211200-5 - Kukurydza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 7750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszanka na grunty orne dla Stacji Badawczej im. Prof. T. Efnera, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny kukurydza dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211200-5 - Kukurydza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 14685,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny kukurydza dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211200-5 - Kukurydza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny rzepaku dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 17450,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny pszenicy ozimej dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211100-4 - Pszenica
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 2800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny pszenicy ozimej dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 7 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211100-4 - Pszenica
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 2800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny soi dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111100-3 - Nasiona soi
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny soi dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111100-3 - Nasiona soi
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny jęczmienia ozimego dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 10 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211400-7 - Jęczmień
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 2900,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny kukurydza dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 11 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211200-5 - Kukurydza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 24180,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny pszenicy ozimej dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 12 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211100-4 - Pszenica
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 7800,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał siewny rzepaku ozimego dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 13 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7176,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7176,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRANA Przedsiębiorstwo Wdrożeniowe Robert Mierzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631401020
7.3.3) Ulica: Sadłowice 38
7.3.4) Miejscowość: Wojciechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-532
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT MIERZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT MIERZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7176,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- w zakresie części: 2 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15-02-2022r. do godz. 10:00 nie zostały złożone żadne oferty, dlatego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie ww. części.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19875,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. AGRO-TERS E.SOLAK, S.SOLAK SP. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630001110
7.3.3) Ulica: Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22882,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEAMAGRO Krystyna Kuczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220011329
7.3.3) Ulica: Lwowska 57A
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17045,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRANA Przedsiębiorstwo Wdrożeniowe Robert Mierzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631401020
7.3.3) Ulica: Sadłowice 38
7.3.4) Miejscowość: Wojciechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-532
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 161 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- w zakresie części: 6 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W części 6 została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.10) ustawy Pzp,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- w zakresie części: 7 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 7 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15-02-2022r. do godz. 10:00 nie zostały złożone żadne oferty, dlatego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie ww. części.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9252,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9252,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEAMAGRO Krystyna Kuczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220011329
7.3.3) Ulica: Lwowska 57A
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT MIERZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT MIERZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9252,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9252,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9252,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEAMAGRO Krystyna Kuczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220011329
7.3.3) Ulica: Lwowska 57A
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9252,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- w zakresie części: 10 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W części 10 została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.10) ustawy Pzp,
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 11 zostały złożone trzy oferty, które podlegały odrzuceniu:
- Oferta Nr 1 złożona przez Wykonawcę ZOR PM Sp. z o.o. Sp. K ul. Puławska 135, 26- 700 Zwoleń na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp
- Oferta Nr 4 złożona przez Wykonawcę AGRANA Przedsiębiorstwo Wdrożeniowe Robert Mierzyński, Sadłowice 38, 27- 532 Wojciechowice na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp
- Oferta Nr 5 złożona przez Wykonawcę TEAMAGRO Krystyna Kuczyńska, Przybysławice 242,
21- 080 Garbów na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. AGRO- TERS E.SOLAK, S.SOLAK SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630001110
7.3.3) Ulica: Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 189 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRANA Przedsiębiorstwo Wdrożeniowe Robert Mierzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631401020
7.3.3) Ulica: Sadłowice 38
7.3.4) Miejscowość: Wojciechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-532
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 161 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont gabinetów oraz sal dydaktycznych w budynku Nowej oraz Starej Humanistyki na Wydziale Filologicznym UMCS.
- "RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych"
- Świadczenie usługi serwisu i konserwacji urządzeń i instalacji infrastruktury technicznej mechaniki scenicznej Sal: Operowej, Kameralnej i Kinowej Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku nr 10 na terenie kompleksu wojskowego w m. Dębica przy ul. Kościuszki 36A - ETAP 2.
- Budowa Skweru Marzeń przy ul. Długiej 33a
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.