Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025373/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00047677/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy w Szkole Podstawowej w Suchaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 72
1.5.2.) Miejscowość: Suchań
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-132
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915624015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ae84e9f4-4818-4384-ab88-c793582bd1141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy w Szkole Podstawowej w Suchaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86b5fb5e-7915-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003207/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja świetlicy w Szkole Podstawowej w Suchaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025373/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 457549,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 276846,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja świetlicy w Szkole Podstawowej w Suchaniu przy ul. Kardynała Augusta Hlonda nr 1, na działce geodezyjnej 24/4 obręb 2 Suchań.
Zakres zadania obejmuje:
1) prace budowlane:
a) podniesienie nadproża drzwi do wysokości podstawy nadproża 210 cm- nadproże strunobetonowe szerokość 180 cm,
b) montaż nowych drzwi - drzwi PCV szer. 100+40 wys. w świetle 200,
c) wykonanie zabudowy g-k w ścianie w miejscu obecnych przeszkleń pomiędzy świetlicą a korytarzem szkolnym,
d) montaż nowych drzwi - drzwi PCV szer. 100+40 wys. 200 pomiędzy świetlicą a korytarzem szkolnym demontaż sufitu g-k,
e) montaż nowego sufitu g-k,
f) montaż rolet wewnętrznych,
g) demontaż istniejącej warstwy wykończeniowej podłogi,
h) montaż paneli podłogowych,
i) malowanie ścian i sufitu,
2) prace instalacyjne elektryczne:
a) montaż przewodów w podłodze, ścianach, sufitach,
b) montaż puszki podłogowej,
c) montaż punktów oświetleniowych,
d) montaż reflektorów scenicznych,
e) montaż opraw oświetleniowych,
f) montaż oświetlenia galerii,
g) montaż gniazd elektrycznych,
h) montaż gniazdka internetowego,
i) montaż włączników oświetleniowych pojedynczych,
j) montaż włączników oświetleniowych schodowych pojedynczych,
k) montaż włączników oświetleniowych podwójnych.
3) prace wykończeniowe:
a) montaż zegara ściennego,
b) montaż zabudowy stolarskiej – szafek,
c) montaż siedzisk – tapicerka,
d) montaż okładziny mdf na ścianach,
e) montaż napisu naściennego,
f) montaż systemu zawieszeń obrazów,
g) montaż kolumn głośnikowych naściennych,
h) montaż maskownic grzejników i donic.
4) wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SWZ:
1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 5,
2) przedmiar robót – załącznik nr 6,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7,
4) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242082,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368074,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Westpom Building Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo Usługowa UNIT Sławomir Janusz Lewicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513228971
7.3.3) Ulica: Krajobrazowa 5a
7.3.4) Miejscowość: Dobra
7.3.5) Kod pocztowy: 72-003
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368074,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont pomieszczeń w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy al. Dygasińskiego 15
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Przebudowa lokali mieszkalnych nr 1 i 2 w budynku przy ul. Grzesiuka 9 [lokalizacja: Warszawa, ul. Grzesiuka]
- IMPLEMENTACJA SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH OPARTYCH NA ODNAWIALNYCH ŹRÓDŁACH ENERGII DLA SOIA
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.