eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawę mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084748 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZŁOTA JESIEŃ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Grzonki 1

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 415 2001

1.5.8.) Numer faksu: 32 415 2001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlota-jesien-dps.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlota-jesien-dps.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatraciborski.pl/dps/zamowienia.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47977eb0-bc9d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001721/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062804/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.252.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 826961,87 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101202,80 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2021 r.
dla Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień” w Raciborzu
W asortymencie części I dostaw znajdują się: mleko pasteryzowane spożywcze 2% 13000 litrów, śmietanan30 % 390 kg, śmietana 12 % 180 kg, ser żółty salami -30 kg, ser żółty gouda 20 kg, ser parzony domowy 60 kg, twaróg półtłusty 550 kg, masło extra 82 % tł. 950 kg, ser topiony 110 kg, twarożek ziarnisty 380 kg, kefir 550 kg, jogurt naturalny 300 kg, jogurt owocowy 280 kg. Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu, jego wartości odżywcze, wielkości opakowań zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ.
W/w ilości asortymentu są przewidywaną wielkością zamówienia i stanowią wartość szacunkową. Ilość zamawianej dostawy, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż 70% wartości brutto umowy, która zostanie zawarta w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r, o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Dostawy zamawiający będzie realizował następująco: Dostawa mleka od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych do godz. 6:00; dostawy produktów mleczarskich będą dobywać się średnio dwa razy w tygodniu w terminie 2 dni od zgłoszenia przekazanego e-mailem określającego ilość produktów, na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawy produktów mleczarskich mogą być dostarczane w godz. od 7:00 do 14:00 w dni robocze. Dostawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 75625,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2021 r.
W asortymencie części II dostaw znajdują się: serek na bazie twarogu 210 kg; serek twarogowy, śmietankowy, kremowy o gładkiej zwartej konsystencji 210 kg; serek twarogowy typu tartare 110kg; serek śmietankowy w plastrach 150 kg;ser topiony w plastrach 130 kg; serek homogeniowany naturalny 120 kg; serek homogenizowany owocowy 150 kg;mix tłuszczowy 280 kg; margaryna plama 180 kg; smalec 20 kg. Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu, jego wartości odżywcze, wielkości opakowań itp. zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ.
W/w ilości asortymentu są przewidywaną wielkością zamówienia i stanowią wartość szacunkową. Ilość zamawianej dostawy, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż 70% wartości brutto umowy, która zostanie zawarta w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio dwa razy w miesiącu w dni robocze w godz. 7:00 – 14:00 w terminie 14 dni od zgłoszenia przekazanego e-mailem określającego ilość produktów, na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem.
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15545000-0 - Pasty serowe do smarowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15412000-9 - Tłuszcze

4.5.5.) Wartość części: 25577,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76252,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76252,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76252,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milko Hurtowe Centrum Nabiału Włodzimierz Natkaniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340009859

7.3.3) Ulica: ul. Duleby 5

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76252,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27036,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27036,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27036,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milko Hurtowe Centrum Nabiału Włodzimierz Natkaniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340009859

7.3.3) Ulica: ul. Dulęby 5

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27036,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-12-31
2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.