eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn"Odtworzenie siedlisk ro¶lin ciep³olubnych"



Og³oszenie z dnia 2022-03-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Odtworzenie siedlisk ro¶lin ciep³olubnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Drohiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Drohiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 85 65 65 260

1.5.8.) Numer faksu: 85 655 70 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arek@drohiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.drohiczyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odtworzenie siedlisk ro¶lin ciep³olubnych”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c49e2ad-a37b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00084560

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00038375/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Odtworzenie siedlisk ro¶lin ciep³olubnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Ochrona Bioró¿norodno¶ci Naszym Dziedzictwem"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,https://epuap.gov.pl/wps/portal poczta elektroniczna arek@drohiczyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: O dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu htps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej arek@drohiczyn.pl Z³o¿enie oferty odbywa
siê za pomoc± miniPortalu.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z mini Portalu dostêpnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje
siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na e PUAP.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) oraz za pomoc± poczty elektronicznej. Korespondencja powy¿sza przes³ana za pomoc± formularza; poczty elektronicznej nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) oraz powinni podawaæ numer przedmiotowego postêpowania tj.: RG.271.5.2022.A¯
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych
kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
dnia 4 maja2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1)administratorem Pani/a danych
osobowych jest Burmistrz Drohiczyna, ul. J. I. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn; tel. 85 656 52 60;
fax 85 655 7080, www.drohiczyn.pl um@drohiczyn.pl;2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych
Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@drohiczyn.pl 3)Pani/a dane
osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego; 4)odbiorcami Pani/a danych osobowych bêd± osoby lub podmioty,
którymu dostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.5)Pani/a
dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6)obowi±zek podania przez Pani±/a
danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego;7)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8)posiada Pan/i:a)na podstawie art. 15
RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pan/i zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/i danych
osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±
PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c)na podstawie art. 18
RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pana/i dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/u:a)w zwi±zku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.5.2022.A¯

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie siedlisk ro¶lin ciep³olubnych o powierzchni 1956 m2. Zakres prac obejmuje rekultywacjê powierzchni terenu poprzez wykarczowanie i o czyszczenie terenu, przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz nasadzenie gatunków rodzimych w celu odtworzenia siedlisk ro¶lin ciep³olubnych w Drohiczynie.


Zakres robót obejmuje:
a) prace przygotowawcze w tym
- plantowanie,
- karczownie,
b) nasadzenie ro¶lin i wykonanie trawników w tym wymiana faszyny drewnianej,

Sk³ad gatunkowy ³±ki kwietnej:
- Chaber b³awatek
- Z³ocieñ wielki
- Go¼dzik kartuzek
- Go¼dzik kropkowaty
- Szczeæ pospolita
- Miko³ajek polny
- Bodziszek ³±kowy
- Bodziszek czerwony
- Czarcikês ³±kowy
- Konietlica ³±kowa
- Smó³ka pospolita
- Koñczyna pagórkowa
- Czy¶ciec prosty

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kszta³towania parków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium Cena (C) – waga 60% Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej
cenie spo¶ród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana
liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru cena najni¿sza brutto C = cena najni¿sza
brutto/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%„Okres gwarancji” (G) – waga kryterium 40
%. Zamawiaj±cy w kryterium „Okres gwarancji” przyznawaæ bêdzie nastêpuj±ce punkty:- 3 lata
gwarancji – 0 pkt- 4 lata gwarancji - 20 pkt- 5 lat gwarancji – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej
grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów(Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie postawiono wytycznych dotycz±cych spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - badane na podstawie o¶wiadczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, zgodnie z art. 101
ust.6 ustawy Wykonawca mo¿e udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc±
przedmiotowych¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, ¿e roboty
budowlane, spe³niaj± wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lone przez
zamawiaj±cego je¶li oferta jestzgodna z Polsk± Norm± przenosz±c± normê europejsk±, normami
innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cymi normy
europejskie, z europejsk± ocen± techniczn±, ze wspóln± specyfikacj± techniczn±, z norm±
miêdzynarodow± lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ
normalizacyjny, je¿eli te normy,oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych
dotycz± wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lonych przez
zamawiaj±cego

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, zgodnie z art. 101
ust.6 ustawy Wykonawca mo¿e udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc±
przedmiotowych¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, ¿e roboty
budowlane, spe³niaj± wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lone przez
zamawiaj±cego je¶li oferta jestzgodna z Polsk± Norm± przenosz±c± normê europejsk±, normami
innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cymi normy
europejskie, z europejsk± ocen± techniczn±, ze wspóln± specyfikacj± techniczn±, z norm±
miêdzynarodow± lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ
normalizacyjny, je¿eli te normy,oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych
dotycz± wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lonych przez
zamawiaj±cego

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo
do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dokument
pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj±
brak podstaw wykluczenia. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w zakresie
sk³ada wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.4.W odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – spe³nienie warunku wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±cznego spe³nienia warunku przez Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo
do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dokument
pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia
i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj±
brak podstaw wykluczenia. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w zakresie sk³ada
wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do
oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy.4.W odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej –
spe³nienie warunku wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia – Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±cznego spe³nienia warunku przez
Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp oraz w projektowanych postanowieniach
umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 6.1 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Miejski w Drohiczynie, ul. J. I. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn Adres skrzynki podawczej ePUAP: /UMDrohiczyn/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-29 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.