Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00501431/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wieluński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kazimierza Wielkiego, 2
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74195148-7d38-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74195148-7d38-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015876/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i montaż dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie stanowi cześć przedsięwzięcia grantowego pn.: „Zapewnienie dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie” i realizowane jest w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Dostępny samorząd – granty” Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.272.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240562,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego dźwigu osobowego elektrycznego (dalej: windy) w istniejącym szybie windowym w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie wraz z demontażem obecnego dźwigu osobowego hydraulicznego oraz wykonaniem robót towarzyszących tj. budowlanych i elektrycznych. Zestawienie wymaganych parametrów i cech jakościowych windy przedstawia Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224033,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224033,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDA – WARSZAWA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010597881
7.3.3) Ulica: Surowieckiego 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224033,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Kompleksowe usługi w zakresie pralnictwa oraz najem bielizny pościelowej i odzieży operacyjnej
- Zakup oleju opałowego wraz z dostawą.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 2 w Wieluniu
- "Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 3 w Wieluniu
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach: B, C, E, F, G, H, I, J w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Wymiana windy w budynku oddziału rehabilitacji ogólnoustrojowej ul. Inwalidów Wojennych 18 w Wołowie
- "Remont biura projektowego przy ul. Włocławskiej 167 w Toruniu realizowany w ramach projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II"
- Przebudowa pomieszczeń wraz z dostosowaniem budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- "Remont pomieszczeń POZ w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Lubeni" w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.