Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041555/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
 - 2021/BZP 00232705/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
 
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084503 z dnia 2021-06-16 | 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Wynajęcie cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego II    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220713764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 261267433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4026.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jw40261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajęcie cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b558147-a72b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016930/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wynajem cywilnego statku powietrznego do skoków spadochronowych II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041555/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 005/PTP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 400555,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykorzystanie cywilnego statku powietrznego przewidzianego do zrzutu min 15 skoczków. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 60424100-7 - Wynajem statków powietrznych wraz z załogą
4.5.5.) Wartość części: 120555,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykorzystanie cywilnego statku powietrznego przewidzianego do zrzutu min. 16 skoczków spadochronowych bez oporządzenia lub 14 skoczków z pełnym oporządzeniem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 60424100-7 - Wynajem statków powietrznych wraz z załogą
4.5.5.) Wartość części: 280000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aeroklub Warszawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270008209
7.3.3) Ulica: ul. Księżycowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Jafernik NORMAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471074495
7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 319
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30| 2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi | 
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług opiekuńczych w świetlicy opiekuńczej na rzecz mieszkańców miasta Gdyni w 2026 roku
 - BUDOWA INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W BUDYNKU KLINIKI B - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ SSP
 - Świadczenie usług serwisowych oprogramowania PLAZA
 - REMONT INTERAKTYWNEGO STANOWISKA "JĘZYK EMOCJI" OBEJMUJĄCY DOSTAWĘ, KALIBRACJĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NIEZBĘDNEGO DO PRZYWRÓCENIA FUNKCJONALNOŚCI STANOWISKA ORAZ WYKONANIE DOKUMENTACJI
 - Dystrybucja biletów elektronicznych i papierowych
 - Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Dar Młodzieży - powtórne
 
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





