eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSerwis i rozwój systemu SAP (CUI-ZZ.3200.42.2024)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i rozwój systemu SAP (CUI-ZZ.3200.42.2024)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lucyna.wdowik-chlebek@cui.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=77723394

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi i dostawy informatyczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i rozwój systemu SAP (CUI-ZZ.3200.42.2024)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a326d06f-919b-475f-99a5-23bac1e7ea1d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104237/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 SAP FK - serwis i rozwój systemu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.42.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237642,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia podzielony jest na zamówienie podstawowe i zamówienie realizowane w ramach prawa opcji.
W ramach zamówienia podstawowego realizowanego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. lub do wyczerpania kwoty o której mowa w § 4 ust 2 umowy:
a. udzielania zdalnych konsultacji wybranym pracownikom Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz rozwoju Systemu w ilości: nie mniej niż 5 Roboczogodzin i nie więcej niż 10 Roboczogodzin. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie zrealizowanych konsultacji.
W ramach prawa opcji realizowanego w okresie od dnia uruchomienia opcji do dnia 31.12.2026r. lub wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust 3 umowy:
a. wykonywania Prac Rozwojowych Systemu w modułach: FI, FI-AA, CO, FM oraz BW w ilości nie większej niż 500 Roboczogodzin zgodnie ze zleceniami Prac Rozwojowych opisanymi w § 5 Umowy wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych dla wykonanych modyfikacji przez okres kolejnych 3 miesięcy od dnia odebrania Prac Rozwojowych;
b. prowadzenia warsztatów w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi Systemu, w ilości, łącznie nie większej niż 10 Dni Roboczych;
c. udzielania zdalnych konsultacji wybranym pracownikom Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz rozwoju Systemu, w ilości nie więcej niż 200 Roboczogodzin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, wymagania techniczne (parametry i funkcjonalności)
znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280612,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280612,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280612,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deloitte Consulting S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271031162

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280612,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.